Met iedere post van mij komen er tieten in beeld.quote:
Ja hallo, zoom eens in dan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met iedere post van mij komen er tieten in beeld.
Wat wil je nog meer?
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
AlsjeblieftLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, maar tieten staan nog wel eens in de belangstelling hier dus laat ik die apart maar vermeldenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
zeg je nu goedemorgen tegen je eigen tieten?
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrustenquote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Mijn ex-soortvanscharrel stond gisteren voor de deur. Het is uit met zn vriendin. Lame.
Lekker rommelen met Peuter, heb 40 uur gewerkt deze week dus wil echt wat tijd met hem doorbrengen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrusten
Jij nog plannen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrusten
Jij nog plannen?
Peuterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker rommelen met Peuter, heb 40 uur gewerkt deze week dus wil echt wat tijd met hem doorbrengen.
Vanavond misschien een avondje met wijn en hapjes bij Zus&Zwager. Komende week ook zes dagen werken dus ik hou me maar rustig.
Zelf maken is prima. Ben alleen benieuwd of de bodem dan een beetje luktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en pizza
ooh, wat vind je van t zelf maken idee trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |