Het is dus een beetje een fok! trend aan het worden...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
KPD kan me echt al maanden niet meer boeien
neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rustig maar, kan ze elk moment weer terugtoveren
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dr is een tijdje geweest dat er veel mooie foto's gepost werden en dat er in de andere topics nog enigszins normaal werd gepost. Toen vond ik t wel leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
boeide het je daarvoor wel ?
*kalmeertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jij hebt zelf grote tietenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik dan?niemand denkt ooit aan mij
Zelfde maat als Evie toch? Dan zijn ze groot genoegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah zo groot vind ik ze niet, groot genoeg dat wel
ik heb geen flauw idee welke maat Evie heeft, heb wel dezelfde maat als samzzquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfde maat als Evie toch? Dan zijn ze groot genoeg
70of 75 E meende ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee welke maat Evie heeft, heb wel dezelfde maat als samzz
Dat is ruim voldoendequote:
Zolang je er zelf maar blij mee bent inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Tja it's just what God gave memaar vind t wel prima hoor
Als t echt zwaar over of onder matig is, dan kan ik t wel begrijpenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
tja ik laat gewoon niet in me snijden als ik gezond ben
ik kan t alleen begrijpen bij echte rugklachten oid dat men ze laat verkleinen, vergroten snap ik persoonlijk niet, ontstaat allemaal door een beeld dat het niet goed is, maar klein of groot, iedere man heeft iig zn eigen voorkeurquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t echt zwaar over of onder matig is, dan kan ik t wel begrijpen
als je als vrouw (bijna) niks hebt? Of giga maat verschil?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan t alleen begrijpen bij echte rugklachten oid dat men ze laat verkleinen, vergroten snap ik persoonlijk niet, ontstaat allemaal door een beeld dat het niet goed is, maar klein of groot, iedere man heeft iig zn eigen voorkeur
nee dan nog niet, een borstvergroting is best gevaarlijk en er wordt troep in je lichaam geplaatst dat er niet hoort, ik persoonlijk kan t me niet voorstellen dat te doen dus als ik in die situatie zatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je als vrouw (bijna) niks hebt? Of giga maat verschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |