Met iedere post van mij komen er tieten in beeld.quote:
Ja hallo, zoom eens in dan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met iedere post van mij komen er tieten in beeld.
Wat wil je nog meer?
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
AlsjeblieftLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, maar tieten staan nog wel eens in de belangstelling hier dus laat ik die apart maar vermeldenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
zeg je nu goedemorgen tegen je eigen tieten?
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrustenquote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Mijn ex-soortvanscharrel stond gisteren voor de deur. Het is uit met zn vriendin. Lame.
Lekker rommelen met Peuter, heb 40 uur gewerkt deze week dus wil echt wat tijd met hem doorbrengen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrusten
Jij nog plannen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrusten
Jij nog plannen?
Peuterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker rommelen met Peuter, heb 40 uur gewerkt deze week dus wil echt wat tijd met hem doorbrengen.
Vanavond misschien een avondje met wijn en hapjes bij Zus&Zwager. Komende week ook zes dagen werken dus ik hou me maar rustig.
Zelf maken is prima. Ben alleen benieuwd of de bodem dan een beetje luktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en pizza
ooh, wat vind je van t zelf maken idee trouwens?
Volgens mij hadden we dan gisteren al moeten beginnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zelf maken is prima. Ben alleen benieuwd of de bodem dan een beetje lukt
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dan gisteren al moeten beginnen![]()
Ik een keer, bij mn oom en tante, die hebben een echte pizza ovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Jullie gaan samen pizza maken? Is dat lekker? Nog nooit gedaan namelijk.
It wasn't me. Ik wilde een lentezonnetje, maar naar mij wordt niet geluisterd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef S95Sedan het volgende:
Moguh
Koud zeg, en wie heeft die regen besteld!
Ik zag net een recept waarbij t deeg 2u moet rijzen, dus t zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
Maar verkopen ze niet van die kant en klare bodems bij appie? Dan beleggen we 'm zelf
Mijn ervaring is dat het maken van de bodem erg moeilijk is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Jullie gaan samen pizza maken? Is dat lekker? Nog nooit gedaan namelijk.
Wilde 25 graden, maar is ook niet geluktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
It wasn't me. Ik wilde een lentezonnetje, maar naar mij wordt niet geluisterd.
Naar jou ook al niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
It wasn't me. Ik wilde een lentezonnetje, maar naar mij wordt niet geluisterd.
Ik ben eigenwijs en wil t gewoon nog een keer proberenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het maken van de bodem erg moeilijk is.
Hij wordt 9 van de 10 keer te dik, en daardoor niet gaar als je m bakt
Ik wilde een lekkere werkweek, die heb ik gehad, nu boeit t me niet zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde 25 graden, maar is ook niet gelukt
Lijkt me wel leuk om met Peuter te doen, maar ik ben zo slecht in 'bakken'. Koken kan ik, ik kan vanalles maken maar alles dat op bakken lijkt mislukt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch is zelf maken vaak minder lekker vind ik, te weinig saus enzo en droge bodemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
regelmatig je kop in de oven steken om te kijken hoe t wordt. En zet liever de temp wat lager en de tijd langer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om met Peuter te doen, maar ik ben zo slecht in 'bakken'. Koken kan ik, ik kan vanalles maken maar alles dat op bakken lijkt mislukt.
Ik vrees ook voor de bodem ja..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch is zelf maken vaak minder lekker vind ik, te weinig saus enzo en droge bodem
Hier vrees ik ook voor ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch is zelf maken vaak minder lekker vind ik, te weinig saus enzo en droge bodem
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier vrees ik ook voor ja.
Peu, luister eens naar deze wijze mensen
Je moet wel een een beetje vertrouwen in zijn kookkunsten hebben he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, maar ik zeg niet dat jullie er niet aan moeten beginnen! Juist wel, ga die uitdaging aan, wie weet wat het je oplevert!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |