Ik moet nog nieuwe halen.... maar in de potten zit momenteel mijn verzameling wierrookjes etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De onze ijn gemuteerd. Ze blijven heel klein
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De onze ijn gemuteerd. Ze blijven heel klein
Ik hou me bezig met suffe dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heeft meganerd daarmee te maken???
Gewoon op een schaaltje mikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe halen.... maar in de potten zit momenteel mijn verzameling wierrookjes etc.
Die van onze medehagenese ook en die waren heel groot alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van TD was vorige week ook al uit.
Wat flauwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon op een schaaltje mikken
[..]
Die van onze medehagenese ook en die waren heel groot al
Dat kan heel niet als je lui bent dus helaasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A vertel eensmag ook per dm of pm....:Y
e zijn wel uitgekomen, maar het zijn een soort dwergenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat flauwNet het ene achterlijke broertje van de drieling?
'Bijzonder' heet dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e zijn wel uitgekomen, maar het zijn een soort dwergen
Ja of in een van mijn weer teruggevonden voorraadbussenquote:
hoe lang woon je er nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja of in een van mijn weer teruggevonden voorraadbussen
Ik moet echt de rest van de verhuisdozen ook eens gaan uitpakken, denk ik
*gaat zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
whaha dat sex met de buurman topic in r&pik lach de hele coupe bij elkaar hier
Owh ja. 'Anders'.quote:
kindje speciaalquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan heel niet als je lui bent dus helaas![]()
ja?....quote:
nog steeds geen antwoord op mn vraagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou rekening met opnieuw verhuizen
Is hilarisch johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt die hele lap tekst niet lezen.
Hoe lang ik al hier woon....uhm.... nu iets langer dan een jaar... denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog steeds geen antwoord op mn vraag
Je zou het bijna denken....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
Is iedereen nu ineens aan t vingeren/trekken door dat verhaal ofso
Brrrr...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
oh, tuurlijk. Je gebruikt de Viboquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
Alleen de vrouwen hebben er problemen mee, heel typisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
CLwanneer haal je die stomme tieten nou eens uit je UI?
als t je eigen tieten nou warenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen hebben er problemen mee, heel typisch.
nog iets leuks te zien daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nee hoewel ik wel even in KPD zat te gluren zat ik een of andere vage film op rtl5 te kijken
Niet echt helaasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog iets leuks te zien daar?
KPD kan me echt al maanden niet meer boeienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nee hoewel ik wel even in KPD zat te gluren zat ik een of andere vage film op rtl5 te kijken
Moet wat, zat toch te wachten tot er wat boeiends op tv isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
KPD kan me echt al maanden niet meer boeien
boeide het je daarvoor wel ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
KPD kan me echt al maanden niet meer boeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |