Dat maakt t wel compleet jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was de soundtrack: 'kutkutkutkut'.
Jij bent toch altijd zo'n dame hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was de soundtrack: 'kutkutkutkut'.
Ik ben dan wel weer zo netjes dat ik de fiets niet in de invalidenlift prop en zo naar beneden gaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo'n dame he
Als ik nu niet genoeg mensen mee krijg, morgen gaat er sowieso gestapt worden, verjaardagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk..... ik ga morgen weer actief doen....
Dat is meer omdat je een watje bentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer zo netjes dat ik de fiets niet in de invalidenlift prop en zo naar beneden ga
En ik niet wil dat iemand me op m'n flikker geeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is meer omdat je een watje bent
schattig *wangetje knijpt*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik niet wil dat iemand me op m'n flikker geeft
je zit niet al achter de geraniums?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
oeh m'n hyacinten komen bijna uit, dat gaat ineens snel
Orchideeën en hyacintenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zit niet al achter de geraniums?
planten hebben een levensduur van een halve week bij jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Orchideeën en hyacintenVorige week waren het blauwe druifjes en daarvoor narcisjes
Ik ga morgen GRAAG met je mee... vooral als ik in Utrecht kan blijven pittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Als ik nu niet genoeg mensen mee krijg, morgen gaat er sowieso gestapt worden, verjaardaghoe meer hoe beter
De druifjes hebben er drie weken gestaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
planten hebben een levensduur van een halve week bij jou?
tutjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Orchideeën en hyacintenVorige week waren het blauwe druifjes en daarvoor narcisjes
Dat magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van plantjes en bloemetjes
Jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk..... ik ga morgen weer actief doen....
Ik ben echt een meganerd, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag
Ik vind ze ook leuk, maar die bij mij leven nooit zo lang
De onze ijn gemuteerd. Ze blijven heel kleinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
oeh m'n hyacinten komen bijna uit, dat gaat ineens snel
Wat heeft meganerd daarmee te maken???quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een meganerd, dan krijg je dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |