Oke, oke, ik heb nog wel wat ruimte onder de trap, kunnen we eten en drinken bij leggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hell no!
Dan ontferm ik me wel over Peuter
Jij ging koken tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik eraan denk
Je weet dat ik slecht geslapen heb hè?
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik eraan denk
Je weet dat ik slecht geslapen heb hè?
Dus nu?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Mijn ex-soortvanscharrel stond gisteren voor de deur. Het is uit met zn vriendin. Lame.
Cappuccino alsjeblieftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan....* -Engel- gaat een latte hazelnoot maken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-schuift een mok richting Sedan
Good morning..... Wat een regen he
Tegen Vitesse zijn ze dat ook wel verplicht. Nu maar hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.quote:
Jammer.... ga je nu dan nog wel racen? Of kan dat nu niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
![]()
![]()
Helaas wel japas zo rond 8uur klaart het weer een beetje op zo te zien
Hoewel Vitesse de laatste wedstrijden bijzonder hongerig leek. Kan nog wel eens spannend worden. Met de huidige stand van zaken kan alles gebeuren heb ik het idee. Excelsior die van AZ wint, VVV van NAC enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen Vitesse zijn ze dat ook wel verplicht. Nu maar hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.
Uiteraard, al sneeuwt hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jammer.... ga je nu dan nog wel racen? Of kan dat nu niet?
Google Translate:quote:
quote:Vertaling van het Spaans in het Nederlands:
What the fuck
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen Vitesse zijn ze dat ook wel verplicht. Nu maar hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.
Cappuccino hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan....* -Engel- gaat een latte hazelnoot maken
Ik ben toch niet ruigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo -Engel-tje!
Heb je nog ruig gedaan gister?
Valt meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee oke....... al lijkt mij rijden in de sneeuw niet echt prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |