Ik ben al misselijk na een glas chocomelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na die paar flessen in ieder geval wel
Hoe preuts.quote:
Dat is geen excuusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag ikwant het is vrijdagavond
T boeit me niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben al misselijk na een glas chocomel
[..]
Hoe preuts.
In verhouding? Zeker nietquote:
Tot wat?quote:
1 glasquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef AirwiN het volgende:
Ik probeer alleen je kansen te vergroten.
Tsja...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, was gewoon lafjes. Ik zou ook een aantal nieuwe mensen ontmoeten die heel tof zouden zijn, maar ze wilden niet meer stappen
Nu jij nog.quote:
Dan is de nood dus nog niet hoog genoeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze wil niet eens fietsen
Iets met lui....
Fietsen is dan ook niet zo bevredigend als neuken. Dus ze heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ze wil niet eens fietsen
Iets met lui....
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze wil niet eens fietsen
Iets met lui....
Dat komt nog welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is de nood dus nog niet hoog genoeg.
Moet ik nou voor jou een excuus gaan bedenkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]....... bedenk eens een goede dan
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen is dan ook niet zo bevredigend als neuken. Dus ze heeft groot gelijk.
LOL, MI van CL die achter een fiets aan de kelder in duikeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef CherryLips het volgende:
'Mijn' fiets is gemaakt, de ketting was volledig verroest
Was wel weer even wennen, zo'n terugtraprem. Vooral als je de fiets een paar treden naar beneden moet brengen naar de berging en de fiets dus eerder beneden is dan jij.
Ja.... dat vraag ik tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:10 schreef S95Sedan het volgende:
Moet ik nou voor jou een excuus gaan bedenken![]()
zadel van pen verwijderenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fietsen is dan ook niet zo bevredigend als neuken. Dus ze heeft groot gelijk.
Geen idee, ik heb er geen 1e hands ervaringen mee, en niemand uit de 2e hand die t durft toe te geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat fietst echt rot... kan ik je vertellen..... het is niet te vergelijken
Dit was de soundtrack: 'kutkutkutkut'.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, MI van CL die achter een fiets aan de kelder in duikelt
Dat maakt t wel compleet jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was de soundtrack: 'kutkutkutkut'.
Jij bent toch altijd zo'n dame hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was de soundtrack: 'kutkutkutkut'.
Ik ben dan wel weer zo netjes dat ik de fiets niet in de invalidenlift prop en zo naar beneden gaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zo'n dame he
Als ik nu niet genoeg mensen mee krijg, morgen gaat er sowieso gestapt worden, verjaardagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk..... ik ga morgen weer actief doen....
Dat is meer omdat je een watje bentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer zo netjes dat ik de fiets niet in de invalidenlift prop en zo naar beneden ga
En ik niet wil dat iemand me op m'n flikker geeftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is meer omdat je een watje bent
schattig *wangetje knijpt*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik niet wil dat iemand me op m'n flikker geeft
je zit niet al achter de geraniums?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
oeh m'n hyacinten komen bijna uit, dat gaat ineens snel
Orchideeën en hyacintenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zit niet al achter de geraniums?
planten hebben een levensduur van een halve week bij jou?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Orchideeën en hyacintenVorige week waren het blauwe druifjes en daarvoor narcisjes
Ik ga morgen GRAAG met je mee... vooral als ik in Utrecht kan blijven pittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Als ik nu niet genoeg mensen mee krijg, morgen gaat er sowieso gestapt worden, verjaardaghoe meer hoe beter
De druifjes hebben er drie weken gestaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
planten hebben een levensduur van een halve week bij jou?
tutjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Orchideeën en hyacintenVorige week waren het blauwe druifjes en daarvoor narcisjes
Dat magquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou van plantjes en bloemetjes
Jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk..... ik ga morgen weer actief doen....
Ik ben echt een meganerd, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag
Ik vind ze ook leuk, maar die bij mij leven nooit zo lang
De onze ijn gemuteerd. Ze blijven heel kleinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:17 schreef CherryLips het volgende:
oeh m'n hyacinten komen bijna uit, dat gaat ineens snel
Wat heeft meganerd daarmee te maken???quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een meganerd, dan krijg je dat.
Ik moet nog nieuwe halen.... maar in de potten zit momenteel mijn verzameling wierrookjes etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De onze ijn gemuteerd. Ze blijven heel klein
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De onze ijn gemuteerd. Ze blijven heel klein
Ik hou me bezig met suffe dingenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heeft meganerd daarmee te maken???
Gewoon op een schaaltje mikkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe halen.... maar in de potten zit momenteel mijn verzameling wierrookjes etc.
Die van onze medehagenese ook en die waren heel groot alquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van TD was vorige week ook al uit.
Wat flauwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon op een schaaltje mikken
[..]
Die van onze medehagenese ook en die waren heel groot al
Dat kan heel niet als je lui bent dus helaasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A vertel eensmag ook per dm of pm....:Y
e zijn wel uitgekomen, maar het zijn een soort dwergenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat flauwNet het ene achterlijke broertje van de drieling?
'Bijzonder' heet dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
e zijn wel uitgekomen, maar het zijn een soort dwergen
Ja of in een van mijn weer teruggevonden voorraadbussenquote:
hoe lang woon je er nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja of in een van mijn weer teruggevonden voorraadbussen
Ik moet echt de rest van de verhuisdozen ook eens gaan uitpakken, denk ik
*gaat zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
whaha dat sex met de buurman topic in r&pik lach de hele coupe bij elkaar hier
Owh ja. 'Anders'.quote:
kindje speciaalquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan heel niet als je lui bent dus helaas![]()
ja?....quote:
nog steeds geen antwoord op mn vraagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou rekening met opnieuw verhuizen
Is hilarisch johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga echt die hele lap tekst niet lezen.
Hoe lang ik al hier woon....uhm.... nu iets langer dan een jaar... denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog steeds geen antwoord op mn vraag
Je zou het bijna denken....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
Is iedereen nu ineens aan t vingeren/trekken door dat verhaal ofso
Brrrr...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
oh, tuurlijk. Je gebruikt de Viboquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:43 schreef PeuRac het volgende:
Alleen de vrouwen hebben er problemen mee, heel typisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
CLwanneer haal je die stomme tieten nou eens uit je UI?
als t je eigen tieten nou warenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen hebben er problemen mee, heel typisch.
nog iets leuks te zien daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nee hoewel ik wel even in KPD zat te gluren zat ik een of andere vage film op rtl5 te kijken
Niet echt helaasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog iets leuks te zien daar?
KPD kan me echt al maanden niet meer boeienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maar nee hoewel ik wel even in KPD zat te gluren zat ik een of andere vage film op rtl5 te kijken
Moet wat, zat toch te wachten tot er wat boeiends op tv isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
KPD kan me echt al maanden niet meer boeien
boeide het je daarvoor wel ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je UIquote:
Het is dus een beetje een fok! trend aan het worden...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rustig maar, kan ze elk moment weer terugtoveren
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dr is een tijdje geweest dat er veel mooie foto's gepost werden en dat er in de andere topics nog enigszins normaal werd gepost. Toen vond ik t wel leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
boeide het je daarvoor wel ?
*kalmeertquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jij hebt zelf grote tietenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik dan?niemand denkt ooit aan mij
Zelfde maat als Evie toch? Dan zijn ze groot genoegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mwah zo groot vind ik ze niet, groot genoeg dat wel
ik heb geen flauw idee welke maat Evie heeft, heb wel dezelfde maat als samzzquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfde maat als Evie toch? Dan zijn ze groot genoeg
70of 75 E meende ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee welke maat Evie heeft, heb wel dezelfde maat als samzz
Dat is ruim voldoendequote:
Zolang je er zelf maar blij mee bent inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Tja it's just what God gave memaar vind t wel prima hoor
Als t echt zwaar over of onder matig is, dan kan ik t wel begrijpenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef Memento-Mori het volgende:
tja ik laat gewoon niet in me snijden als ik gezond ben
ik kan t alleen begrijpen bij echte rugklachten oid dat men ze laat verkleinen, vergroten snap ik persoonlijk niet, ontstaat allemaal door een beeld dat het niet goed is, maar klein of groot, iedere man heeft iig zn eigen voorkeurquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t echt zwaar over of onder matig is, dan kan ik t wel begrijpen
als je als vrouw (bijna) niks hebt? Of giga maat verschil?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan t alleen begrijpen bij echte rugklachten oid dat men ze laat verkleinen, vergroten snap ik persoonlijk niet, ontstaat allemaal door een beeld dat het niet goed is, maar klein of groot, iedere man heeft iig zn eigen voorkeur
nee dan nog niet, een borstvergroting is best gevaarlijk en er wordt troep in je lichaam geplaatst dat er niet hoort, ik persoonlijk kan t me niet voorstellen dat te doen dus als ik in die situatie zatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je als vrouw (bijna) niks hebt? Of giga maat verschil?
Maar je zit niet in die situatie. Dus, met alle respect, kan je je absoluut niet voorstellen hoe het is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan nog niet, een borstvergroting is best gevaarlijk en er wordt troep in je lichaam geplaatst dat er niet hoort, ik persoonlijk kan t me niet voorstellen dat te doen dus als ik in die situatie zat
Heeft ook niet alleen daarmee te maken, ook zelfbeeld dat ermee te maken heeft enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan nog niet, een borstvergroting is best gevaarlijk en er wordt troep in je lichaam geplaatst dat er niet hoort, ik persoonlijk kan t me niet voorstellen dat te doen dus als ik in die situatie zat
een zelfbeeld dat ontstaat door media en bladen e.d.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft ook niet alleen daarmee te maken, ook zelfbeeld dat ermee te maken heeft enzo.
Blijft een zelfbeeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een zelfbeeld dat ontstaat door media en bladen e.d.
maar ik ken mezelf wel dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar je zit niet in die situatie. Dus, met alle respect, kan je je absoluut niet voorstellen hoe het is.
En als t je eigenwaarde aantast, is een borstaanpassing volledig gerechtvaardigd vind ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Niet alleen dat, echt bijna niks dat idee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je kent jezelf niet met nauwelijks bestaande borsten. Ja, misschien toen je 12 was.quote:
ik weet dat t een gevoelig onderwerp voor je is maar damn oordeel niet over mijn denkwijzen en dat ik van mezelf weet dat ik zoiets nooit zou doen in welke situatie dan ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kent jezelf niet met nauwelijks bestaande borsten. Ja, misschien toen je 12 was.
Jij betrekt het over jezelf, maar je kan je niet voorstellen dat iemand anders het nodig heeft om gelukkig te zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet dat t een gevoelig onderwerp voor je is maar damn oordeel niet over mijn denkwijzen en dat ik van mezelf weet dat ik zoiets nooit zou doen in welke situatie dan ook.
voorstellen misschien, begrijpen niet neequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij betrekt het over jezelf, maar je kan je niet voorstellen dat iemand anders het nodig heeft om gelukkig te zijn?
Als er iets is dat ik in de afgelopen week heb geleerd, dan is het dat je niet kunt zeggen wat je in een bepaalde situatie zou doen als je die situatie niet kent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet dat t een gevoelig onderwerp voor je is maar damn oordeel niet over mijn denkwijzen en dat ik van mezelf weet dat ik zoiets nooit zou doen in welke situatie dan ook.
En ik ken mijzelf stukken beter dan jij en ik heb er mijn redenen voor om te WETEN dat ik t nooit zou doen in zo'n situatiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er iets is dat ik in de afgelopen week heb geleerd, dan is het dat je niet kunt zeggen wat je in een bepaalde situatie zou doen als je die situatie niet kent.
Je mag van mij denken en vinden en ervan overtuigd zijn dat je het nooit zou doen; ik wijs je er alleen op dat de situatie wel eens anders zou kunnen liggen als je het probleem zelf hebt.
Ik zeg nergens dat ik je beter ken dan jij.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En ik ken mijzelf stukken beter dan jij en ik heb er mijn redenen voor om te WETEN dat ik t nooit zou doen in zo'n situatie
en ik zeg dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik je beter ken dan jij.
Ik zeg ook nergens dat je het wel zou doen.
Ik zeg alleen dat het misschien wat minder stellig ligt dan je je nu voorstelt.
Met iedere post van mij komen er tieten in beeld.quote:
Ja hallo, zoom eens in dan!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met iedere post van mij komen er tieten in beeld.
Wat wil je nog meer?
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
AlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
AlsjeblieftLekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee, maar tieten staan nog wel eens in de belangstelling hier dus laat ik die apart maar vermeldenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
zeg je nu goedemorgen tegen je eigen tieten?
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrustenquote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Mijn ex-soortvanscharrel stond gisteren voor de deur. Het is uit met zn vriendin. Lame.
Lekker rommelen met Peuter, heb 40 uur gewerkt deze week dus wil echt wat tijd met hem doorbrengen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrusten
Jij nog plannen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog even op stap, verder lekker thuis niets doen denk ik. Lezen, filmpje, uitrusten
Jij nog plannen?
Peuterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Lekker rommelen met Peuter, heb 40 uur gewerkt deze week dus wil echt wat tijd met hem doorbrengen.
Vanavond misschien een avondje met wijn en hapjes bij Zus&Zwager. Komende week ook zes dagen werken dus ik hou me maar rustig.
Zelf maken is prima. Ben alleen benieuwd of de bodem dan een beetje luktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en pizza
ooh, wat vind je van t zelf maken idee trouwens?
Volgens mij hadden we dan gisteren al moeten beginnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zelf maken is prima. Ben alleen benieuwd of de bodem dan een beetje lukt
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we dan gisteren al moeten beginnen![]()
Ik een keer, bij mn oom en tante, die hebben een echte pizza ovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Jullie gaan samen pizza maken? Is dat lekker? Nog nooit gedaan namelijk.
It wasn't me. Ik wilde een lentezonnetje, maar naar mij wordt niet geluisterd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef S95Sedan het volgende:
Moguh
Koud zeg, en wie heeft die regen besteld!
Ik zag net een recept waarbij t deeg 2u moet rijzen, dus t zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
Maar verkopen ze niet van die kant en klare bodems bij appie? Dan beleggen we 'm zelf
Mijn ervaring is dat het maken van de bodem erg moeilijk is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:23 schreef L-E het volgende:
Jullie gaan samen pizza maken? Is dat lekker? Nog nooit gedaan namelijk.
Wilde 25 graden, maar is ook niet geluktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
It wasn't me. Ik wilde een lentezonnetje, maar naar mij wordt niet geluisterd.
Naar jou ook al niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
It wasn't me. Ik wilde een lentezonnetje, maar naar mij wordt niet geluisterd.
Ik ben eigenwijs en wil t gewoon nog een keer proberenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het maken van de bodem erg moeilijk is.
Hij wordt 9 van de 10 keer te dik, en daardoor niet gaar als je m bakt
Ik wilde een lekkere werkweek, die heb ik gehad, nu boeit t me niet zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde 25 graden, maar is ook niet gelukt
Lijkt me wel leuk om met Peuter te doen, maar ik ben zo slecht in 'bakken'. Koken kan ik, ik kan vanalles maken maar alles dat op bakken lijkt mislukt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch is zelf maken vaak minder lekker vind ik, te weinig saus enzo en droge bodemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
regelmatig je kop in de oven steken om te kijken hoe t wordt. En zet liever de temp wat lager en de tijd langer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om met Peuter te doen, maar ik ben zo slecht in 'bakken'. Koken kan ik, ik kan vanalles maken maar alles dat op bakken lijkt mislukt.
Ik vrees ook voor de bodem ja..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch is zelf maken vaak minder lekker vind ik, te weinig saus enzo en droge bodem
Hier vrees ik ook voor ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch is zelf maken vaak minder lekker vind ik, te weinig saus enzo en droge bodem
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hier vrees ik ook voor ja.
Peu, luister eens naar deze wijze mensen
Je moet wel een een beetje vertrouwen in zijn kookkunsten hebben he.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, maar ik zeg niet dat jullie er niet aan moeten beginnen! Juist wel, ga die uitdaging aan, wie weet wat het je oplevert!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar ik zeg niet dat jullie er niet aan moeten beginnen! Juist wel, ga die uitdaging aan, wie weet wat het je oplevert!
Ik was serieus..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doe eens lief
![]()
Of kom je ook eten
Oh, dank jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was serieus..
Is zo'n bodem peuterbestendig dan?
Die uit een pakje nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was serieus..
Is zo'n bodem peuterbestendig dan?
Wie vertelt jou die leugens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
Jouw peuter is toch heel opgevoed en geciviliseerd?
misschien mijn interpretatiequote:
Peuter is leuk en lief en grappig. Maar, hij is wel drie. Écht drie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien mijn interpretatie![]()
Scheelt, kunnen mn huisgenoten t ook niet verder verpesten
Hier hou ik je aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vroeg beginnen, kunnen we altijd nog bestellen
we doen t wel hier, heb jij de troep niet
Dan zijn ze nog leukquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter is leuk en lief en grappig. Maar, hij is wel drie. Écht drie.
Kan dat niet meer als ze acht zijn dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog leukkan je ze nog in een doos proppen enzo.
Is goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan dat niet meer als ze acht zijn dan?
Ik kom graag een keertje mee-eten als ik oppas heb voor Peuter, is voor mij wat leuker.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom graag een keertje mee-eten als ik oppas heb voor Peuter, is voor mij wat leuker.
Die heb je als je langsgaat dan tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:45 schreef L-E het volgende:
[..]
ik zit t recept een beetje te lezen, maar als we rond 18 willen proberen te eten (om vervolgens te bestellen en pas een uur laten echt gaan eten) moeten we rond 15u beginnen met het deeg maken enzo. En ik heb volgens mij vrijwel niks er van in huisquote:
Wanneer ga je weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goedga ik je aan houden voordat ik weg ben
Ik laat de kat wel oppassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die heb je als je langsgaat dan toch
Eeuh, vanaf maart woon ik tijdelijk bij mn ouders in de achterhoek en dan nog maximaal 2 maanden in NL verwacht ik.quote:
lekker, veel plezierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
Oh, we moeten in bad van Zus.
Tot later liefjes!
Tot laterquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
Tot later liefjes!
Altijd handig zon oppas next doorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik laat de kat wel oppassenOoh en mn buurmeisje is helemaal gek op kleine kinderen
Hell no!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik laat de kat wel oppassenOoh en mn buurmeisje is helemaal gek op kleine kinderen
Enjoyquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
Tot later liefjes!
Ik word al moe als ik eraan denkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zit t recept een beetje te lezen, maar als we rond 18 willen proberen te eten (om vervolgens te bestellen en pas een uur laten echt gaan eten) moeten we rond 15u beginnen met het deeg maken enzo. En ik heb volgens mij vrijwel niks er van in huis
Oke, oke, ik heb nog wel wat ruimte onder de trap, kunnen we eten en drinken bij leggenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hell no!
Dan ontferm ik me wel over Peuter
Jij ging koken tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik eraan denk
Je weet dat ik slecht geslapen heb hè?
ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik eraan denk
Je weet dat ik slecht geslapen heb hè?
Dus nu?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Mijn ex-soortvanscharrel stond gisteren voor de deur. Het is uit met zn vriendin. Lame.
Cappuccino alsjeblieftquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan....* -Engel- gaat een latte hazelnoot maken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-schuift een mok richting Sedan
Good morning..... Wat een regen he
Tegen Vitesse zijn ze dat ook wel verplicht. Nu maar hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.quote:
Jammer.... ga je nu dan nog wel racen? Of kan dat nu niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
![]()
![]()
Helaas wel japas zo rond 8uur klaart het weer een beetje op zo te zien
Hoewel Vitesse de laatste wedstrijden bijzonder hongerig leek. Kan nog wel eens spannend worden. Met de huidige stand van zaken kan alles gebeuren heb ik het idee. Excelsior die van AZ wint, VVV van NAC enzo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen Vitesse zijn ze dat ook wel verplicht. Nu maar hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.
Uiteraard, al sneeuwt hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jammer.... ga je nu dan nog wel racen? Of kan dat nu niet?
Google Translate:quote:
quote:Vertaling van het Spaans in het Nederlands:
What the fuck
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tegen Vitesse zijn ze dat ook wel verplicht. Nu maar hopen dat het geen draak van een wedstrijd wordt.
Cappuccino hierquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan....* -Engel- gaat een latte hazelnoot maken
Ik ben toch niet ruigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hallo -Engel-tje!
Heb je nog ruig gedaan gister?
Valt meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee oke....... al lijkt mij rijden in de sneeuw niet echt prettig
Idd... een gewilde 360 is heel iets anders dan zomaar een...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee
Zolang het maar weg te rijden is en er niet meer valt
Dat is toevallig, ik hou ook van goed samenspel.. en actie!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]... maar soms spelen ze wel zo..... Ik hou van actie op het veld en goed samenspel...
Goed zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dat is toevallig, ik hou ook van goed samenspel.. en actie!
Oeh, nicequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... vandaag is mijn actieve dag.... dus niet lui
Zeker nice..... maar dat betekent wel dingen doen he.... en niet Fok!en.... dus nog heel even mijn latte drinken en dan aan de slagquote:
Ik niet..... mijn bro...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan motocross deed?
Nouja als het al ligt valt het mee, regen is erger en dan vooral als het daarvoor droog was dat je erin rijdt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Idd... een gewilde 360 is heel iets anders dan zomaar een...
Ja dat is wel een prima plan, niet wat ik in gedachte had maar okquote:Zeker nice..... maar dat betekent wel dingen doen he.... en niet Fok!en.... dus nog heel even mijn latte drinken en dan aan de slag
Zie je nu wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet..... mijn bro...
Ik mag wel eens op de Quad...of ga wel eens met een groep karten
Ongewild slippen, dan schrik ik echt nog steeds. Maar als ik het wil, vind ik dat alleen maar GAAAAAAFquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
Nouja als het al ligt valt het mee, regen is erger en dan vooral als het daarvoor droog was dat je erin rijdt.
Voordat andere heb je iemand nodig jaquote:Ja dat is wel een prima plan, niet wat ik in gedachte had maar ok![]()
Ziet er wel mooi uitquote:
Oh, wat dan wel? Want ik zag je alweer met een zweep rondslaan.quote:
Nouja dat niet eens maar je hebt een bepaald ritme en grens opgezocht en dan kan je dus weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:35 schreef -Engel- het volgende:
Ongewild slippen, dan schrik ik echt nog steeds. Maar als ik het wil, vind ik dat alleen maar GAAAAAAF
Ik kreeg bij die zin meer een idee dat je zin had om schoon te maken of iets in die richting, sorryquote:Voordat andere heb je iemand nodig ja![]()
Barbaar! het is een circuit hoor, daar hoort een zonnetje te schijnen met mooi glad plakkend asfaltquote:Ziet er wel mooi uit
Als ik net wakker m'n grumpy old me ben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dus 'n tevreden man..... of hoort daar nog een dame bij
Drama's. Ik gebruik die van je zus ook regelmatig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er geen. Daarom gebruik ik het bad van Zus als ik bij ze ben.
Ik heb geen zweepquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:38 schreef Watertornado het volgende:
Oh, wat dan wel? Want ik zag je alweer met een zweep rondslaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:40 schreef S95Sedan het volgende:
Nouja dat niet eens maar je hebt een bepaald ritme en grens opgezocht en dan kan je dus weer opnieuw beginnen
Schoonmaken moet gebeuren ja... maar dat zou ik nu niet doen als er wat anders gedaan kon wordenquote:Ik kreeg bij die zin meer een idee dat je zin had om schoon te maken of iets in die richting, sorry![]()
Maar ok![]()
ja jaquote:Barbaar! het is een circuit hoor, daar hoort een zonnetje te schijnen met mooi glad plakkend asfalt![]()
+1 al sinds half 9 wakker en net pas onder de douche vandaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef missbehavin het volgende:
goeiemiddag.. ik kom maar niet op gang vandaag
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 al sinds half 9 wakker en net pas onder de douche vandaan
En toch: it's always dirty in my mindquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee schoon ben ik al een tijdje
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En toch: it's always dirty in your mind
Daar zijn wel wat dingen op te verzinnen net zoals afwassenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Schoonmaken moet gebeuren ja... maar dat zou ik nu niet doen als er wat anders gedaan kon worden
[..]
En toch: it's always dirty in my mind
[..]
En toch: it's always dirty in my mind
Waar het hoofd van vol is...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gek genoeg vandaag al de 2e keer dat dit ter sprake is gekomen. Zou toch niet aan mij liggen?
quote:
Ik denk het dus welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gek genoeg vandaag al de 2e keer dat dit ter sprake is gekomen. Zou toch niet aan mij liggen?
quote:
Niet waar ik bij was, dus als jij de enige overeenkomst was in die situatie, tsja...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet waar ik bij was, dus als jij de enige overeenkomst was in die situatie, tsja...
quote:
Ach je hebt geluk in de liefde toch? Was je al bij de schoonouders geweest?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg mie een portie beroerde kaarten..
quote:
Daar begint het meequote:
Ikmoet echt effe naar buiten, voel me helemaal lam en gaar worden hier.quote:
Online poker is rigged hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:05 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg mie een portie beroerde kaarten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |