JONGEH , DA ZEG JE NIEJTquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als PSV vandaag verliest, lijkt de enige optie nog het op laten rotten van Rutten
Ik weet niet hoeveel supporters Rutten graag zien blijven? Lijkt me een steeds kleinere groep worden.quote:
Juist. Denk dat het leeuwendeel van de supporters er zo over denkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef Gorill0r het volgende:
Ik zie liever Cocu als hoofdtrainerBen dat angstvoetbal zat.
Tot een paar jaar terug was gewoon elke wedstrijd van psv leuk en boeiend om te zien. De laatste tijd is er maar weinig aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Juist. Denk dat het leeuwendeel van de supporters er zo over denkt.
Ja, omdat tegen elke tegenstander 6 verdedigend ingestelde spelers moeten starten (excl. keeper). Daar baal ik persoonlijk hard van.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug was gewoon elke wedstrijd van psv leuk en boeiend om te zien. De laatste tijd is er maar weinig aan.
Ja, zo misbruikte hij Afellayquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat tegen elke tegenstander 6 verdedigend ingestelde spelers moeten starten (excl. keeper). Daar baal ik persoonlijk hard van.
En omdat elke tegenstander naar Eindhoven komt om te verdedigen met een keeper, 9 verdedigers en een middenvelder, hopende op een goal die uit de lucht komt vallen en zo 1 of 3 punten mee te nemen. Helaas is dat dit seizoen al te vaak gelukt vanwege het creatieve gebrek en gebrek aan scorend vermogen van PSV.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat tegen elke tegenstander 6 verdedigend ingestelde spelers moeten starten (excl. keeper). Daar baal ik persoonlijk hard van.
Jammer genoeg welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:34 schreef Gorill0r het volgende:
We kunnen weer rustig slapen jongens
Ik gun je allesquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:38 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Gun jij mij geen goede nachtrust dan?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik zie nog steeds een verlies.
wellicht geen 3-1 maar ik zie ons wel verliezen.
Opzich niet zo vreemd. PSV heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen die verdedigend spelen zoals Willem II en ADO. AZ speelt aanvallend en daar heeft PSV het dan weer makkelijk meequote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:16 schreef lookinforyou het volgende:
Heerlijk avondje geworden![]()
Al zit er weinig logica in momenteel. Vorige week en die week ervoor, had ik makkelijke overwinningen verwacht. AZ kon wel eens moeilijk gaan worden. De uitslagen weten jullie. Geen pijl op te trekken dus.
Is ook wel weer zo, maar toch....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Opzich niet zo vreemd. PSV heeft het gewoon moeilijk tegen ploegen die verdedigend spelen zoals Willem II en ADO. AZ speelt aanvallend en daar heeft PSV het dan weer makkelijk mee
Geen druk van het fluitende thuispubliek?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:53 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom het nu WEL lukt om te scoren en vorige week NIET?
Ik vond die keeper sowieso een rare.. Hij was niet bijzonder balvast..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:56 schreef pberends het volgende:
De derde doelman van AZ die Engelaar uitdolde![]()
. Maar verder mooie wedstrijd hoor.
Zou het.quote:Op zondag 13 februari 2011 09:12 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen druk van het fluitende thuispubliek?
Het is in ieder geval een mentale opsteker. Ook voor Berg.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Niet te vroeg juichen, want al te best was het niet volgens mij...
Wéér ben ik het met je eensquote:Op zondag 13 februari 2011 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil het nieuwe uitshirt met Dzsudzsak achterop, maar als het uitshirt zo word gaat dat niet door![]()
Dat word dus volgend jaar het nieuwe (100 jarig) thuisshirt, als hij dan nog in Eindhoven voetbaltquote:
Ben heel benieuwd wat het komende thuisshirt wordt ja. Mag toch wel iets heel moois wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat word dus volgend jaar het nieuwe (100 jarig) thuisshirt, als hij dan nog in Eindhoven voetbalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |