Mijn broer werkt in Helmond, bij Fokker/Stork. Als je vooraf betaalt, kan hij wellicht ook naar station Helmond je de kaarten kunnen geven.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:26 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou dit topic in de gaten. Ik wil graag zelf naar Werchter, maar mijn vriend moet nog even kijken. Ik kan ze wel ophalen, ik kom uit Helmond, dus Roermond/Maastricht wil ik nog best wel rijden voor deze prijs.
Haha, ja maar ik zit zelf in Utrecht op school dus ik ben alleen 's weekends thuis.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:47 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Mijn broer werkt in Helmond, bij Fokker/Stork. Als je vooraf betaalt, kan hij wellicht ook naar station Helmond je de kaarten kunnen geven.
Hij is dagelijks om 15:30 uur klaar, kan dus rond 15:45 uur bij station Helmond zijn.
dat gaat dan niet lukken inderdaad.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Haha, ja maar ik zit zelf in Utrecht op school dus ik ben alleen 's weekends thuis.
klopt idd, niet goed gelezen, mooie deal al zit het er voor mij niet in dit jaar. Gratis kickquote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef TweakersOnly het volgende:
Combiticket kost ¤199, campingticket kost ¤20. Samen ¤219, voor twee personen ¤438. Verzend-/administratiekosten heb ik dan niet meegeteld.
Ik geef je ¤23,50 korting (= 10 biertjes) en ik verstuur je de kaarten GRATIS per aangetekende post. Je mag ze ook komen ophalen (in Roermond of Maastricht) tegen ¤7,50 extra korting.
Na dinsdag heb ik mogelijk interesse in 2 van deze tickets, hangt nog even van wat mensen af.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:19 schreef TweakersOnly het volgende:
Kick.
Prijsverlaging: Voor 175 euro excl verzendkosten mag combiticket + campingticket samen weg.
OK, ik wacht even af.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef Operc het volgende:
[..]
Na dinsdag heb ik mogelijk interesse in 2 van deze tickets, hangt nog even van wat mensen af.
Dat denk ik niet, maar als ik dinsdag uitsluitsel heb zal ik zorgen dat ik ook daar meer over weet.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:12 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
OK, ik wacht even af.Heb je ook interesse in drankbonnen?
PM gestuurd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef baggerbart het volgende:
TVP
Eventueel interesse in 2 combitickets.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef baggerbart het volgende:
Onder voorbehoud:
375 euro voor 2 combi-tickets (zonder camping tickets) en inclusief de 40 consumptiebonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |