Dan verzet je em naar morgen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn date met Muck is woensdag pas.
Ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je tussen 11 en 3 komt zie je marijke ook nog![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan verzet je em naar morgen!En dan komt Fles ook
Je wil zeker een lift met de auto vanaf LL?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan verzet je em naar morgen!En dan komt Fles ook
Dat ga ik niet halenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je tussen 11 en 3 komt zie je marijke ook nog![]()
We nemen zelf hapjes mee enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lachen is als Toek en Muck van niks weten
staan we met zijn allen voor de deur hihihihi
Dat is wel een spektakelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lachen is als Toek en Muck van niks weten
staan we met zijn allen voor de deur hihihihi
Nee hoor, want ik heb een NS dagkaartquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil zeker een lift met de auto vanaf LL?
ja dat is juist leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We nemen zelf hapjes mee enzo![]()
ohja die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb een NS dagkaart![]()
Lijkt me best gezellig hoor, maar ik weet natuurlijk niet hoe Toek en Muck erover denkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je even bellen of smsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me best gezellig hoor, maar ik weet natuurlijk niet hoe Toek en Muck erover denken.
Vroeg op dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet niks hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg op dus![]()
Naja als ik na Hwd ook nog naar Hnk moet komen dan kan ik misschien ook beter een dagkaart pakken ja
Doeg Nijnerquote:
Ik ben tot 3 uur in Hoorn, daarna ga ik naar Rotjeknorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg op dus![]()
Naja als ik na Hwd ook nog naar Hnk moet komen dan kan ik misschien ook beter een dagkaart pakken ja
Ja, ik heb woensdag sowieso een probleem... ik heb geen werkende OV-Chipkaart op dit momentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je even bellen of smsen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb woensdag sowieso een probleem... ik heb geen werkende OV-Chipkaart op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |