toek heeft spontaan zijn telefoon in het water laten vallenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je even bellen of smsen![]()
Dan moet je iets regelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb woensdag sowieso een probleem... ik heb geen werkende OV-Chipkaart op dit moment.
Ben je nou nog aan het afwassen ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Toekito het volgende:
ben ik weer tijdens de keukenklus door
neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je nou nog aan het afwassen ?
Gaaf gedaan zegquote:
Zo veel te doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Toekito het volgende:
ben ik weer tijdens de keukenklus door
Goed dat je het zegt, ik heb Muck nu even een sms gestuurd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
toek heeft spontaan zijn telefoon in het water laten vallen
Joh er faalt wel meer aan dat grafdingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat er hoekjes afbreken als hij in je broekzak zit en hij tikt tegen een leuning van een treinzitting.... en dat hij het daarna niet meer doet.
ja jezus die gaat mij natuurlijk bellen en tel ligt in keuken en toek zit op de bankquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb Muck nu even een sms gestuurd.
Ze hebben meer toffe clipsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf gedaan zeg![]()
Alleen jammer dat ik niet zo van honden hou
Bel zelf mart dan ffquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja jezus die gaat mij natuurlijk bellen en tel ligt in keuken en toek zit op de bank
PWNquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja jezus die gaat mij natuurlijk bellen en tel ligt in keuken en toek zit op de bank
Nou, ik maak me niet druk om het hoekje, ik maak me druk dat door zo'n afgebroken klein kuthoekje die hele kaart niet meer werktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh er faalt wel meer aan dat grafding![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)artverkoop-plat.html
En jij maakt je druk om hoekjes? Puhlease
ik ben alleen van het geld hier hoor. Niet van de feestjes enzo. En als Muck het goedkeurt heeft Mart mijn stem. Mits die ook bij ons in bed wil slapen. Dan verkas ik naar de bank want dat past niet.quote:
Mart mag bij mij op het luchtbedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben alleen van het geld hier hoor. Niet van de feestjes enzo. En als Muck het goedkeurt heeft Mart mijn stem. Mits die ook bij ons in bed wil slapen. Dan verkas ik naar de bank want dat past niet.
Ik zou dan met de auto komen, en 's avonds gewoon teruggaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben alleen van het geld hier hoor. Niet van de feestjes enzo. En als Muck het goedkeurt heeft Mart mijn stem. Mits die ook bij ons in bed wil slapen. Dan verkas ik naar de bank want dat past niet.
Aan de andere kant, het rijdt natuurlijk een stuk fijner als ik uitgeslapen ben op zondagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart mag bij mij op het luchtbed![]()
er is een meesteres hier en die bind je wel vastquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er is een meesteres hier en die bind je wel vast![]()
en daarna slaat ze je op je sodemieter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |