ja maar er wacht keiharde batsseks op mequote:
Dan heb je dat nodigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar dat zal voor ons niet werken.. als ik slaap, dan is het tot na 1 uur
Er staat toch echt opmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bedoel iets anders natuurlijk
Dat zegt ze toch, alsof wij hier geen bed hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar er wacht keiharde batsseks op me
Hier niet denk je?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar er wacht keiharde batsseks op me
Have funquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha neeweet je nog de vorige keer dat ik je pm'de? Doe nu weer hetzelfde
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch, alsof wij hier geen bed hebben.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat toch echt opmaken![]()
Oja wacht, vrouwenlogica![]()
Dan vraag je of batsfront naar daar toe komtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat moet ik dan even met het batsfront overleggen
Zonder proefrit koop ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn huis mijn regelsbesides denk ik eerder dat zij jou kapot maakt als je een proefrit probeerdt te maken
![]()
[..]
Iets anders wat je gelijk kan eten kan ook hoor.Desnoods eet je appel ofzo
Mijn hemel, een paar weken een relatie en nu al geen eigen mening meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan vraag je of batsfront naar daar toe komt
Ze heeft nog 0 km op de tellerquote:
Ik had het over wat je zelf zeiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]wat bedoel jij dan met opmaken? <<<< als je het daarover hebt als man zijnde....
Is het al zo ver dat dat soort dingen overlegd moeten worden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij heeft me goed onder controlequote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, een paar weken een relatie en nu al geen eigen mening meer.
Welnee, je overweegt het nog, dus blijkbaar ervaar je nog bewegingsvrijheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
hij heeft me goed onder controle
Dat zeg ik toch, zonder proefrit koop ik niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze heeft nog 0 km op de tellerweet je zeker dat je dat wilt
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had het over wat je zelf zei
Maar je kan hem beter aftuigen dat bed![]()
![]()
dat houdt t spannendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, je overweegt het nog, dus blijkbaar ervaar je nog bewegingsvrijheid.
Dan had je 'm net zo goed niet hoeven opmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te maken
Van mij mag je proefrijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, zonder proefrit koop ik niks
Tuurlijk wel..... anders is dat toch niet leukquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dan had je 'm net zo goed niet hoeven opmaken
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!quote:
Daar is een bed toch voorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je nu voor om het bed dan maar rommelig te maken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het dan stuk gaat is het wel fabrieksgarantie he, onthou dat!
Als je dat al nodig hebt als spanning, dan kun je zeker beter bij ons langskomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |