als het nou een surfboard was, ik aan water woonde in een mooi gebied dan was ie voor mij!quote:Op zondag 13 februari 2011 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo vandaag nieuw board gekocht
Iemand toevallig interesse in een leuk boardje ?
[TK] Snowboard (163) + Schoenen (Atomic/Burton/Salomon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
als het nou een surfboard was, ik aan water woonde in een mooi gebied dan was ie voor mij!
Ik kan je er ook mee voor je kop slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij woont ook in Delft. Wat let je?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je er ook mee voor je kop slaan
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij woont ook in Delft. Wat let je?
Autch...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je er ook mee voor je kop slaan
Officieel woon ik in Delft ja...quote:Op zondag 13 februari 2011 19:35 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hij woont ook in Delft. Wat let je?
Zie het als een kansquote:Op zondag 13 februari 2011 20:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Krijg hier gewoon doodswensen naar me hoofd geslingerd![]()
...
quote:''wtf.... politie vanwege geluids overlast KANKER OP''
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heel simpel: Als je het zo meet, dan is het zo
Foto/schema van je schakelaar, vind je vraag iets te ruim.
Hoeft niet direct. Kan ook gewoon een maakcontact zijn, terwijl een LP een verbreekcontact heeft.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef Muchachooo het volgende:
Het lijkt mij logisch dat in het bovenste plaatje pootje 2 en 3 verbonden worden ja...
stomme is dat ik als ik weerstand van de pootjes meet bij de ene twee pootjes (stel 1 en 2) ~0 weerstand meet, maar in dezelfde stand over de andere (dus 2 en 3) nog steeds geen oneindige weerstand meet, mijn schakelaar lijkt dus te 'lekken'...
Haha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |