Nog net.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef rival het volgende:
Ik ben zelf ook nog in mijn twintiger jaren dus dat mag
Ik ben niet uitgemergeld, of ben jij soms ook een afgunstig wijf ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo een uitgemergelde kleine kut oma die loopt te zeuren op de jeugd van tegenwoordig
whehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgemergeld, of ben jij soms ook een afgunstig wijf ofzo?
Ik las 'aanstaande'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Waarom maken ze verdomme niet een site voor volslanke alleenstaande mama's ?
zodat zij daarop kunnen zoeken naar jou? of waar ze zich kunnen verzamelen zodat jij erop kan fappen?!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, zodat ik niet 2 verschillende banners zie, maar eentje, verdomme.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zodat zij daarop kunnen zoeken naar jou? of waar ze zich kunnen verzamelen zodat jij erop kan fappen?!
forum.fok.nlquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
MILF for some, MIF for me.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:28 schreef Kluts het volgende:
Misschien wordt ik later dan iig nog een MILF. Dat heeft net als een 20jarig meisje ook meerwaarde schijnt.
Tal waar ben je ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ben jaloers.. ik wil ook een MIF
Ik heb je haakje omgedraaidquote:
Nu je het zegt, mijn beha zit los!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |