quote:vr 11 feb 2011, 12:42
Vrouw laat man uit met riempje om zijn penis
CARCASSONNE - Het winkelend publiek in een drukke winkelstraat in de Franse stad Carcassonne was woensdag met stomheid geslagen. Ze zagen hoe een vrouw haar man met een riem om zijn lid aan het uitlaten was.
De politie werd gewaarschuwd, waarna de 63-jarige vrouw en haar 40-jarige gezel in de boeien werden geslagen op beschuldiging van openbare zedenschennis. De twee verklaarden verslaafd te zijn aan seks en dat ze een keer een nieuw spelletje wilden uitproberen.
Het koppel verschijnt in april voor de rechter, aldus het persagentschap AFP
Hier istie als ie thuis is.aan het TV naar Lingo te kijkenquote:
Nou ben ik geen man maar dat moet toch ontzéttende pijn doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef meth77 het volgende:
[..]
Hier istie als ie thuis is.aan het TV naar Lingo te kijken
[ afbeelding ]
Jeetje, wist niet dat penisverlenging zo barbaars gingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef meth77 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boeien, kinky..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef meth77 het volgende:
waarna de 63-jarige vrouw en haar 40-jarige gezel in de boeien werden geslagen...
[..]
Ik ga altijd hangend aan mijn penis het weekend inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ben ik geen man maar dat moet toch ontzéttende pijn doen
Niet er achteraan rennend?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:29 schreef DahBigKahuna het volgende:
[..]
Ik ga altijd hangend aan mijn penis het weekend in
Mooi dat deze idioot zich in ieder geval niet meer voort kan plantenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef meth77 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMGGGGGGquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef meth77 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zouden die nu denken dat jij in het weekend zo in je schuurtje hangt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
So much voor NSFW spoilers, daar gaat m'n reputatie op 't kantoor.
Zolang ze 't maar niet tegen me zeggen, dan zijn ze nog niet jarig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zouden die nu denken dat jij in het weekend zo in je schuurtje hangt?
na een uurtje zo te hebben gehangen loop ik meestal een eindje vooruit en dan komt die slappe lap vel er nog eens aan slepen....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |