Dit verkondig je anders wel met een hoop bombarie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik vind Soundos te veel een mol-fan om de mol te zijn.
En het blijft een column hè... niemand kan 100% zeker weten wie de mol is.
Je bent niet de enige die al vanaf het begin op de juiste mol zitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Dat maakte hem juist nog verdachter bij mij. Als hij oprecht was had hij als enige zijn koffer niet teruggekocht. Maar toen iedereen 'm terug wilde liet hij het gebeuren. Daarnaast waren zijn argumenten om die koffer toch niet terug te kopen ook heel slecht. En met die uitbeeld opdracht had hij een mooi idee om de wind uit te beelden, maar zelfs als de foto goed was genomen, was het de vraag of die goed geraden zou worden. Maarja, ik zit dus ook al vanaf aflevering 1 in mijn pepijntunnel, maar ben daar blij mee, want ik ben straks degene die al vanaf het begin op de juiste mol zit
Ik ben vrij zeker van mijn zaak.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit verkondig je anders wel met een hoop bombarie.
De tijd telt af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:03 schreef bloempje-moi het volgende:
De afbeeldingen hierboven staan als het goed is in de verkeerde volgorde. Ik heb het niet meer teruggekeken maar het vreemde hieraan was juist dat het van 11:34 naar 11:33 sprong.
Ohja, tuurlijk, de tijd telt inderdaad af!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:03 schreef bloempje-moi het volgende:
De afbeeldingen hierboven staan als het goed is in de verkeerde volgorde. Ik heb het niet meer teruggekeken maar het vreemde hieraan was juist dat het van 11:34 naar 11:33 sprong.
ja, klinkt als een goede hint!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Net even teruggekeken. De tijd telt uiteraard inderdaad af, maar is niet constant in beeld. Het screenshot hierboven begint ook echt op 11:34, 11:35 wordt niet in beeld gebracht. Toevallige tijd om exact bij Pepijn te beginnen....
quote:
Ik zie geen argumenten voor Pepijn behalve dat laatste zinnetje.quote:Er zijn buiten Pepijn nog zes kandidaten in het spel: Anna, Art, Karin, Patrick en Soundos.
Dat gezeik over de column, of'ie wel of niet inhoudelijk kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja en Patrick kwam in beeld voor de deur van kamer 11 twee afleveringen geleden. Zo heb je bij die 2 van alles.
En die 'column'.. Klein voorbeeld:
[..]
Ik zie geen argumenten voor Pepijn behalve dat laatste zinnetje.
Ik denk zelf nog steeds Patrick maar ik hoop op Pepijn.
Thanks, ik heb het aangepast (was een edit-foutje).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Klein voorbeeld:
Er zijn buiten Pepijn nog zes kandidaten in het spel: Anna, Art, Karin, Patrick en Soundos.
Ik denk dat we onszelf sowieso moeten behoeden voor een teleurstelling. Er zijn her en der al honderden hints voorbij gekomen, en in de praktijk zijn het er vaak (de laatste jaren) nou, minder dan 5 denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ben wel benieuwd naar al die cijfers die voorbij komen. Als ze daar niet op terugkomen, ben ik teleurgesteld. Desnoods zeggen ze dat ze al die 1'en en 3'en als dwaalspoor hebben gebruikt. Gewoon voor de lol om alle over-analyserende forumbezoekers discussievoer te geven.
Mja, je kunt om het even bekend maken welke hints de echte zijn, omdat je er tig instopt. Correspondeert wel mooi met het feit dat het gros aan kandidaten zo loopt te kutten dat je ze allemaal een molfilmpje kunt geven, inclusief de hints.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Crutch het volgende:
Wel slim eigenlijk omdat het de èchte hints daardoor moeilijk te herkennen zijn.
Volgens mij heb ik de theorie al heel vaak medegedeeld: Pepijn molt op zo'n wijze dat het spoor niet direct naar hem wijst, en doet iets goed op momenten dat hij niets in de pot weet te brengen of momenten waarop anders iemand anders wel geld in de pot zou brengen. WIDM-mollen mollen over het algemeen op zo'n stiekeme manier, en dus is volgens mijn theorie Pepijn de mol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef megamandy het volgende:
Ja, volgens mij heeft ook niemand een theorie kunnen ontwikkelen die voor de gehele serie geld. Normaal was er rond deze aflevering toch wel al een theorie gevonden? Ik weet niet hoe het op andere fora zit, want bijvoorbeeld het officiele forum vind ik veel te rommelig. Totaal niet fijn om snel iets te zoeken/vinden/ontdekken.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat Karin er morgen uitvliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |