abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92814615
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:45 schreef sverbern het volgende:

[..]

Ik vind Soundos te veel een mol-fan om de mol te zijn.
En het blijft een column hè... niemand kan 100% zeker weten wie de mol is.
Dit verkondig je anders wel met een hoop bombarie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:01:07 #227
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_92815113
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:41 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Dat maakte hem juist nog verdachter bij mij. Als hij oprecht was had hij als enige zijn koffer niet teruggekocht. Maar toen iedereen 'm terug wilde liet hij het gebeuren. Daarnaast waren zijn argumenten om die koffer toch niet terug te kopen ook heel slecht. En met die uitbeeld opdracht had hij een mooi idee om de wind uit te beelden, maar zelfs als de foto goed was genomen, was het de vraag of die goed geraden zou worden. Maarja, ik zit dus ook al vanaf aflevering 1 in mijn pepijntunnel, maar ben daar blij mee, want ik ben straks degene die al vanaf het begin op de juiste mol zit ;)
Je bent niet de enige die al vanaf het begin op de juiste mol zit ;)
Ben benieuwd naar donderdag en de volgende afvaller..
pi_92815890
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit verkondig je anders wel met een hoop bombarie.
Ik ben vrij zeker van mijn zaak. :s) en ik besteed zoveel tijd op deze mol-fora dat het me een goed onderwerp leek voor mijn wekelijkse column. O-)
pi_92817943
Ik heb de afleveringen meerdere keren gezien, en op iedereen goed gelet. Echt, als Soundos de Mol is heeft ze ontzettend veel kansen laten liggen.
Tijdens die eerste vraag 'met wie zaten jullie in de bus', was zij de eerste die riep: 'gaan we niet beantwoorden!!' Een mol wacht op z'n minst af wat er gezegd wordt. En zo heeft ze meer momenten gehad. Met Beatrix, met het woord executie, met de boobytrapopdracht waar ze makkelijk een draadje had kunnen missen.
Nee Soundos heb ik echt afgeschreven als mol.
Koel en donker bewaren
pi_92819970

Ik vond dit op het WIDM-forum. Er is dit seizoen vanalles met 11 en 33. Beetje jammer dat Pepijn én Patrick in beeld zijn!
Kan slaan op Pepijn die 34 wordt.
Koel en donker bewaren
pi_92820342
De afbeeldingen hierboven staan als het goed is in de verkeerde volgorde. Ik heb het niet meer teruggekeken maar het vreemde hieraan was juist dat het van 11:34 naar 11:33 sprong.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:06:29 #232
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_92820476
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:03 schreef bloempje-moi het volgende:
De afbeeldingen hierboven staan als het goed is in de verkeerde volgorde. Ik heb het niet meer teruggekeken maar het vreemde hieraan was juist dat het van 11:34 naar 11:33 sprong.
De tijd telt af?
pi_92820600
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:03 schreef bloempje-moi het volgende:
Ohja, tuurlijk, de tijd telt inderdaad af!

Naja goed, nog steeds opvallend.
Koel en donker bewaren
pi_92820808
Net even teruggekeken. De tijd telt uiteraard inderdaad af, maar is niet constant in beeld. Het screenshot hierboven begint ook echt op 11:34, 11:35 wordt niet in beeld gebracht. Toevallige tijd om exact bij Pepijn te beginnen....
pi_92821052
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef bloempje-moi het volgende:
Net even teruggekeken. De tijd telt uiteraard inderdaad af, maar is niet constant in beeld. Het screenshot hierboven begint ook echt op 11:34, 11:35 wordt niet in beeld gebracht. Toevallige tijd om exact bij Pepijn te beginnen....
ja, klinkt als een goede hint!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:51:30 #236
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_92822566
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef sverbern het volgende:

[..]

ja, klinkt als een goede hint!
:Y

En weer de 11 die voorbij komt. Sowieso 11de mol en ik moest weer denken aan de kamer waar Pepijn in het begin zat: kamer 111.
pi_92823376
Ja en Patrick kwam in beeld voor de deur van kamer 11 twee afleveringen geleden. Zo heb je bij die 2 van alles :P.

En die 'column' :').. Klein voorbeeld:
quote:
Er zijn buiten Pepijn nog zes kandidaten in het spel: Anna, Art, Karin, Patrick en Soundos.
Ik zie geen argumenten voor Pepijn behalve dat laatste zinnetje.

Ik denk zelf nog steeds Patrick maar ik hoop op Pepijn.
pi_92823731
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja en Patrick kwam in beeld voor de deur van kamer 11 twee afleveringen geleden. Zo heb je bij die 2 van alles :P.

En die 'column' :').. Klein voorbeeld:

[..]

Ik zie geen argumenten voor Pepijn behalve dat laatste zinnetje.

Ik denk zelf nog steeds Patrick maar ik hoop op Pepijn.
Dat gezeik over de column, of'ie wel of niet inhoudelijk klopt :') .. Het blijft een column, daar wordt in overdreven, die hoeft niet onderbouwt te zijn (al heeft zij wel gelijk dat Pepijn de mol is). En het is toch logisch dat je je column met veel bombarie aankondigt. Als je iets schrijft en je er tijd in hebt gestoken, dan vind je het leuk als het gelezen wordt.

Argumenten, hints en overige zooi kan je hier en op andere fora wel krijgen.
pi_92826050
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Klein voorbeeld:
Er zijn buiten Pepijn nog zes kandidaten in het spel: Anna, Art, Karin, Patrick en Soundos.
Thanks, ik heb het aangepast (was een edit-foutje).
  dinsdag 15 februari 2011 @ 18:45:48 #240
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92829866
Ben wel benieuwd naar al die cijfers die voorbij komen. Als ze daar niet op terugkomen, ben ik teleurgesteld. Desnoods zeggen ze dat ze al die 1'en en 3'en als dwaalspoor hebben gebruikt. Gewoon voor de lol om alle over-analyserende forumbezoekers discussievoer te geven.
pi_92830542
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:45 schreef Lemming22 het volgende:
Ben wel benieuwd naar al die cijfers die voorbij komen. Als ze daar niet op terugkomen, ben ik teleurgesteld. Desnoods zeggen ze dat ze al die 1'en en 3'en als dwaalspoor hebben gebruikt. Gewoon voor de lol om alle over-analyserende forumbezoekers discussievoer te geven.
Ik denk dat we onszelf sowieso moeten behoeden voor een teleurstelling. Er zijn her en der al honderden hints voorbij gekomen, en in de praktijk zijn het er vaak (de laatste jaren) nou, minder dan 5 denk ik.
Of ze hebben het dit seizoen heel anders gedaan. Ik vind namelijk dit seizoen best 'hinterig' overkomen. :P
Koel en donker bewaren
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:04:43 #242
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92830800
Wel slim eigenlijk omdat het de èchte hints daardoor moeilijk te herkennen zijn.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:15:49 #243
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92831312
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Crutch het volgende:
Wel slim eigenlijk omdat het de èchte hints daardoor moeilijk te herkennen zijn.
Mja, je kunt om het even bekend maken welke hints de echte zijn, omdat je er tig instopt. Correspondeert wel mooi met het feit dat het gros aan kandidaten zo loopt te kutten dat je ze allemaal een molfilmpje kunt geven, inclusief de hints.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92873681
Rustig hier! :@
Koel en donker bewaren
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:51:11 #245
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92875467
Ja, volgens mij heeft ook niemand een theorie kunnen ontwikkelen die voor de gehele serie geld. Normaal was er rond deze aflevering toch wel al een theorie gevonden? Ik weet niet hoe het op andere fora zit, want bijvoorbeeld het officiele forum vind ik veel te rommelig. Totaal niet fijn om snel iets te zoeken/vinden/ontdekken.
吴 曼 迪
pi_92876028
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:51 schreef megamandy het volgende:
Ja, volgens mij heeft ook niemand een theorie kunnen ontwikkelen die voor de gehele serie geld. Normaal was er rond deze aflevering toch wel al een theorie gevonden? Ik weet niet hoe het op andere fora zit, want bijvoorbeeld het officiele forum vind ik veel te rommelig. Totaal niet fijn om snel iets te zoeken/vinden/ontdekken.
Volgens mij heb ik de theorie al heel vaak medegedeeld: Pepijn molt op zo'n wijze dat het spoor niet direct naar hem wijst, en doet iets goed op momenten dat hij niets in de pot weet te brengen of momenten waarop anders iemand anders wel geld in de pot zou brengen. WIDM-mollen mollen over het algemeen op zo'n stiekeme manier, en dus is volgens mijn theorie Pepijn de mol.

Een andere theorie is dat alle anderen zich niet als de typische mol gedragen. Dat kan ook een strategie zijn, maar dan is de mol dom bezig (want nog steeds gaan de meesten voor de opvallende mol) en Pepijn schiet er ook niets mee op, want onopvallend mollen om verdacht te lijken maakt je bij je tegenstanders niet verdacht en je houdt alleen maar geld uit de pot die je later kan winnen. ;)

Kortom: Pepijn = de mol :D
pi_92876743
Ik heb de laatste aflevering nog een keer teruggekeken, en het viel me op dat tijdens die planken-opdracht Pepijn weer in beeld was op 34-33 seconden.
Kan natuurlijk puur toeval zijn, maar in het licht van die screencaps hier ergens boven wel weer opvallend.
Koel en donker bewaren
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:31:22 #248
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92880297
Na morgen kunnen we weer gerichter gokken.

@hieronder: ik hoop dat art eruit vliegt, dan weet ik zeker dat Pepijn de mol is. Andersom geloof ik het trouwens niet.

[ Bericht 60% gewijzigd door gohan16 op 16-02-2011 19:55:25 ]
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92880600
Ik denk dat Karin er morgen uitvliegt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_92880734
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat Karin er morgen uitvliegt.
Ik hoop dat je gelijk hebt.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')