Dat bedoel ik, echt wat voor jou Stonden ook een mooie R1 en GSXR-1000, maar dat vind jij niksquote:
Zijn ex overheidsauto's. Dus nog goed onderhouden ook Maar je vind er echt vanalles. Van een afgetrapte fiat van een paar honderd, tot een BMW 745i van vorig jaarquote:
Jups faillissementen voornamelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:09 schreef Hyman het volgende:
Maar hoe komen ze aan die meuk ?
In beslag genomen van criminelen ofzo?
Jah maar is tegen minimale uitgaven en inspanningen allemaal te fixen en voor flink meer te verkopen zonder dat iemand het ooit ziet. Ben hierop terecht gekomen door een kennis die handelt in alles met wielen wat geld oplevertquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:04 schreef Hyman het volgende:
Zit trouwens wel een verrotte voorruit in die touran
Oh en na het lezen van de beschijving hoeft niemand em meer
Dat en zoals D-A dus zegt, faillissementen. Heeft best zijn charmes, die economisch zware tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:09 schreef Hyman het volgende:
Maar hoe komen ze aan die meuk ?
In beslag genomen van criminelen ofzo?
Ik heb ook geen motorrijbewijs maar heb ondanks dat toch wel een aardige hoeveelheid km's achter de riem. Is maar net hoe of watquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Hyman het volgende:
Dude die R1 is wel baas.
Jammer dat ik geen motorrijbewijs heb nog anders had ik er zeker over nagedacht
http://www.domeinenrz.nl/(...)m=101&meerfotos=8124quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb ook geen motorrijbewijs maar heb ondanks dat toch wel een aardige hoeveelheid km's achter de riem. Is maar net hoe of wat
Hoewel ik je zo'n kreng wel echt af kan raden als je niet al te veel op een motor hebt gereden. Die dingen zijn leuk, maar zelfmoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |