Net als gisteren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als gisteren, neem je dus eerst dingen aan, geeft je oordeel, een vrij "hard" oordeel en dat is dan ook meteen zoals het is.
Ik tik net al dat ik al een aantal "gewoon" heb gesproken erover.
*telefoon checkt*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellen
Daarbij bel ik sowieso zelden.
Ben jij nou morgen jarig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellen
Daarbij bel ik sowieso zelden.
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een vrij "digi-aware" vriendengroep.
Ik kom alleen als ik een uitnodiging via FB krijg.quote:
quote:
• Krea.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Zeker! Die zijn er genoeg. Er is bijna geen ontkomen aan.
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als gisteren?![]()
IK zeg dat IK nooit mensen via FB zou uitnodigen omdat ik dat onpersoonlijk en kansloos vind.
Als dat jou niks kan schelen, wat maak je de dan druk, jankerd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je Primus kent?
Ja, je wordt geïrriteerd als mensen een oordeel vormen aan de hand van wat je post.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...
Zonde.
Dan stijgen je kansen van nihil naar mogelijk!quote:
Ik heb je niet op FBquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik een uitnodiging via FB krijg.
Hoe laat komt Venco in Enschede-City aan?quote:
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je wordt geïrriteerd als mensen een oordeel vormen aan de hand van wat je post.
Dat zou jij toch moeten weten als Fok-fossiel, of niet?
in de middagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat komt Venco in Enschede-City aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |