Dat is Hero Brinkman.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
DJ STEEN WAT VIND JE VAN DIE CHICK OP NEDERLAND 1?
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
KUT IK KAN MORGEN NIET NAAR DROMENVANGER LUISTEREN
Ik wist niet eens dat ze ging draaienquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
KUT IK KAN MORGEN NIET NAAR DROMENVANGER LUISTEREN
Wie gaat er dan ook op vrijdagavond draaienquote:
Wanneer ga jij draaien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze ging draaien
Neee man da's dezequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EEN NEGER?
JA ZO'N DIKKE DIE HEEL VEEL EET
Ik draai wel, maar luister niet naar DV.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op vrijdagavond draaiendat is juist een lauwe avond waarop ik nooit thuis ben
JAAAA!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
Morgen hooliganism in Dordrecht met Sparta jwt
Jij bent toch die mattie van Nitta?quote:
Ik zal de groetjes doorgeven aan mn hamsterquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Oke doei jonnes ik ga slapen
greotjesn aan je hamster
en de greotjens van henk en ria en de kits en een poot van sera en een kussie van peos
SICKMIND DIE RAGBOERquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:58 schreef Ragboer het volgende:
Ik neuk negers hard en zonder bescherming zodat we allemaal ziektes krijgen door het bloed dat bij iedereen naar binnen gaat via de plasbuis.
Nitta?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent toch die mattie van Nitta?
Nitrouzquote:
Ik stop ermee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe wordt de tijd opgevuld? Gaat Rock nog even door? Ik probeer Paul online te krijgen nu
sstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Oh koelkast vroeg aan mij instellingen en die waren dus voor Paul. Paul = Applenoob
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
DOEI JONGENS LUEKEN SJO HOR STEEN!!
TRUSTE
veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
DOEI JONGENS LUEKEN SJO HOR STEEN!!
TRUSTE
Gadverdamme. Vis is chill borsthaar is smerig jwtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stiekem heb ik borsthaar en ruik ik naar vis
Dat van die vis was maar een grapje stiekemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gadverdamme. Vis is chill borsthaar is smerig jwt
NEEJ!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
het is rotte vis die 10 dagen in de zon heeft gelegen, mijn aroma
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
OceanView faalt...quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja nu ineens welquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja mijn play knop wou niet afspelen
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Psssst, lees de spoiler een paar posts hierboven
Meestal welquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert mee en is blij met de muzak
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Ik duik mijn nest in luitjes, blijf lief voor elkaar.![]()
Vanaf morgen draai ik weer, heb een drukke week gehad.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Ik duik mijn nest in luitjes, blijf lief voor elkaar.![]()
Vanaf morgen draai ik weer, heb een drukke week gehad.
ERUIT!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef mash_ het volgende:
Ik luister stiekem helemaal niet naar de radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ik weet het.quote:
Das ook raarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik kan ook niet meeluisteren als ik skype, want dan doet geluid vervelend
Ik las stijfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
door deze muziek ben ik wel helemaal uit mijn schrijf concentratie
Wat voor soort muziek wil je dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
door deze muziek ben ik wel helemaal uit mijn schrijf concentratie
What the hellquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoorde laatste een leuk nummer op de radio. Volgens mij was hij van Avril Lavigne ofzo. Nieuw nummer geloof ik..
Kan iemand me helpen?
leuke nummers van Avril Lavigne, nou dat word lastig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoorde laatste een leuk nummer op de radio. Volgens mij was hij van Avril Lavigne ofzo. Nieuw nummer geloof ik..
Kan iemand me helpen?
JA DIE WIL IK HOREN OCEANVIEWquote:
NOEM ARTIEST EN TITEL DANquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:19 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
JA DIE WIL IK HOREN OCEANVIEW
Avril Lavigne met What the hellquote:
komt eraanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Avril Lavigne met What the hell
Dan moet je niet skypequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ik kan ook niet meeluisteren als ik skype, want dan doet geluid vervelend
Lievvvquote:
maar ik ben gezellig aan het kletsen met tdronequote:
quote:
zie PIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar ik ben gezellig aan het kletsen met tdrone![]()
[..]
Die ken ik niet. En hij moet slapen. Hij is al laat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar ik ben gezellig aan het kletsen met tdrone![]()
[..]
kloptquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die ken ik niet. En hij moet slapen. Hij is al laat.
Pikken pijpenquote:
Ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van!Misschien zit ik wel te skype.
Ja, er zijn echt teveel mensen die wel verstandig nadenkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is best saai om hier mee te lezen... er zijn echt veel mensen die op normale tijden gaan slapen
Al die mensen met een leven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is best saai om hier mee te lezen... er zijn echt veel mensen die op normale tijden gaan slapen
Ik!quote:
Komt eraanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil geilen muzak horen![]()
![]()
shaggy ofzo
HA jij hebt geen skypevrienden van fok !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HA jij hebt geen skypevrienden van fok !
Sukkel!hoi skaajpvriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HA jij hebt geen skypevrienden van fok !
Sukkel!Wel 1tje! Maar die ken ik ook in het echte leven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telt dat ook?
Moet ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel 1tje! Maar die ken ik ook in het echte leven!Telt dat ook?
Kwark, weet je het zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat wat en en net dan enzo
met kwark van daniel enzo
Over ein half uur begin ik!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Oceanview het volgende:
Riekwests mensen anders prop ik uurtje vol met house
Als die niet telt. Dan heb ik er 0 ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moet ik nog even over nadenken![]()
Ik heb een aparte skype voor fok aangemaakt
Waarom?quote:
dus we kunnen zo skypen tijdens webhawk in de nacht?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als die niet telt. Dan heb ik er 0 ja.
Hangt er vanaf of ik dan al slaap of nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
dus we kunnen zo skypen tijdens webhawk in de nacht?
Ik heb wel fokkers op msn!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh![]()
[..]
Hangt er vanaf of ik dan al slaap of niet
Omdat daarom.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb bijna alleen maar Fok!kers in mijn Skype
Arme Snufquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Onee, 2 ik vergat Snuf helemaal
It was just a dreamquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben in de mood voor liefdes liedjes zoals deze
Daarom is het wel zwijmelnummerquote:
Yeayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ga het verhaal afkrijgen
![]()
En toen kwam hij!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
ik ga het verhaal afkrijgen
![]()
Dat scheeltquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
En ik praat er echt nog maar met 2.Dus het valt allemaal wel mee.
whahaha als het zo makkelijk wasquote:
Wat voor verhaal eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha als het zo makkelijk was
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nu nog even aangenomen worden en dan lijkt het net of ik een leven heb.
Dat kan niet gezond zijnquote:
geiledreamsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
wat voor verhaal denk je
Pokerquote:
Imageshack doet dom laatste tijd, doe gewoon tinypicquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat beloofd, wel wat simpel, maar toch
403 forbiddenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat beloofd, wel wat simpel, maar toch
Okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Poker after dark is als enige poker progamma leuk om te zien hoor!
Defected sowieso en mijn UI met shapeshiftersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik tune even in.
Goede muziek.
Laten staan.
Defected
Je moet geen tattoo nemen, tenzij je hem door Kat von D laat zetten. Punt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:50 schreef 92Merel het volgende:
Je zal dit toch maar op je been hebben/je zal hier toch maar op lijken
[ afbeelding ]
Zullen vast nog wel andere goede mensen zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet geen tattoo nemen, tenzij je hem door Kat von D laat zetten. Punt.
Corey Miller, maar voor portretten moet je echt naar Kat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zullen vast nog wel andere goede mensen zijn![]()
Maar dit is echt een gedrocht
Okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Corey Miller, maar voor portretten moet je echt naar Kat.
05.30 dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik ben er weer bij.. al ga ik met een half uurtje ofzo denk ik wel slapen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:57 schreef 92Merel het volgende:
Droom van een hoop fokkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, Al die mensen uit dat progamma zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet geen tattoo nemen, tenzij je hem door Kat von D laat zetten. Punt.
Aaawhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik denk dat ik zo mijn bed maar in duik... verveel me te erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
Wat is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:00 schreef Zokunen het volgende:
lekker kontje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
ja ik vin t ook nie leuk...quote:
ik ben aan het skypen, dat helpt welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik vin t ook nie leuk...![]()
blijf nog ff miss dat het verveling gevoel zo over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke 6-pack!
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:03 schreef Zokunen het volgende:
dik wel manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke 6-pack!
heb nog geen skaip.. maar met een maand ofzo heb ik het ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ik ben aan het skypen, dat helpt wel
jeeejquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nog geen skaip.. maar met een maand ofzo heb ik het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |