Ik hoop niet dat ze bij het America van Rowwen Heze zijn langsgeweestquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Greys het volgende:
... en ik hoop dat de 'vrienden in Amerika' er een beetje kaas van hebben gegeten dan.
Da's net als dat een Amerikaan iets in het Nederlands gaat vertalen en het aan 'wat Nederlandse vrienden laat lezen'. Dat een taal je moedertaal is wil nog niet zeggen dat je het foutloos gebruikt, helaas.
Dat zeiden ze tenminste, misschien is dat wel waarom het net iets beter klinkt.quote:
Daar had ik ook last vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik versta overigens de woorden maar half.... zijn Engels is een beetje onduidelijk
Ik verstond ook de helft niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik versta overigens de woorden maar half.... zijn Engels is een beetje onduidelijk
Ik ben toch wel nog enigszins in rouw om dat beeldschone intro.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze stonden trouwens al heel hoog in de peilingen met de NL-versie... dat verbaasde me wel een beetje... ik denk dat het er nu niet heel veel slechter op is geworden
We staan er inderdaad sowieso niet mee voor schut.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind het goed klinken. Eindelijk weer eens een inzending met kans op de finale.
Maar ze hebben wel gelijk... 6 seconden dat er niks gebeurt met wideshots is dodelijk om de aandacht van de kijker te krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben toch wel nog enigszins in rouw om dat beeldschone intro.
Gewoon, woesh, wèg
Ik vond hem bij het NF in ieder geval wel een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We staan er inderdaad sowieso niet mee voor schut.
Er zitten alleen nog wel wat tricky noten in, ik hoop dat Dulles de stress aan kan op Het Moment, maar volgens mij is het niet echt een zenuwlijer
Is ook zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel gelijk... 6 seconden dat er niks gebeurt met wideshots is dodelijk om de aandacht van de kijker te krijgen
Laat hij dan in de week voorafgaande aan het ESF niet teveel op al die feestjes daar gaan lopen zingen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem bij het NF in ieder geval wel een beetje tegenvallen
Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat ze zich leeg hadden gezongen bij de Vrienden van Amstel
Dat hoop ik maar... Gerard Joling en Justine Pelmelay gingen ook niet bepaald lekker op het moment supremequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:43 schreef Greys het volgende:
Laat hij dan in de week voorafgaande aan het ESF niet teveel op al die feestjes daar gaan lopen zingen..
Hij is nog nergens te downloaden toch? Anders zet ik 'm wel op YT.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat iemand hem al wel op youtube zou hebben gezet.
Maar nog niet.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik had verwacht/gehoopt dat iemand hem al wel op youtube zou hebben gezet.
Maar nog niet.
Heej, bedankt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klinkt best leuk moet ik zeggen. Het Engels is alleen soms niet te verstaan, maar dat geldt voor bijna elke inzending bij dat festival
Ja, die 3 woorden bedoelde ik dus in mijn eerdere post!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Dreabe het volgende:
Damn inderdaad, de eerste 3 woorden van het tweede couplet zijn zo briljant gezongen: Lay down now.
Even luisteren nog, momentquote:Weet iemand trouwens wat er gezongen wordt bij het stukje:
Know that your ____ and heart and soul
Ik versta code, maar ik weet niet of dat wel klopt...
Dat is 'Know that you're cold and hurt and sole, but never alone' volgens mij.quote:And you hide,
because the world ain't right.
Know that your ____ and heart and soul
is never alone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |