Ik vind het wel schattig dat je zelfs dat soort non news postquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja het is écht nieuw he, dat ik enthousiast doe over een Nederlandse inzending!![]()
Ah poep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je zelfs dat soort non news post
Ik zat van de week per ongeluk in het [Centraal] 3Js topic te blaten ipv hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef Arcee het volgende:
Veel updates ineens, je was het topic toch niet kwijt, hè Greys?![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef grazz het volgende:
Waarom is er nog niet vermeld dat de Engelse titel bekend is?Never Alone en de nieuwe versie wordt de komende dagen ingezongen. Volgende week wordt er een clip opgenomen
Heb het idee dat ze het echt professioneel aanpakken
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik zat van de week per ongeluk in het [Centraal] 3Js topic te blaten ipv hier.
Misschien is dat andere topic ook wat veel van het goede
Die ene gaat over de Jees in het algemeen, die ander alleen over deze songfestival inzending.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigenlijk twee topics?
Beetje verwarrend
quote:Hoe en wanneer we 'Never Alone' presenteren/uitbrengen weten we nog niet precies. Wordt allemaal komende week beslist. Eerst afmixen. JD
quote:Of is t afmiksen? JD
quote:Bij "afmixen" heb je snel een nummertje gemaakt en bij "afmiksen" is het met liefde gedaan...
quote:Zometeen als we thuis zijn even de mix beluisteren van "never alone". Bij groen licht is voorlopig de druk even van de ketel. Heerlijk. JK
quote:Mooie dag!! Zou Jan de Hoop zeggen. Eerst 'n uurtje fitness, dan 'n uurtje studio om 'Never Alone' definitief af te maken. Dan vergadering..
Het lied is nu definitief afquote:...en dan eten met vrienden. Lijkt heel druk maar dat valt allemaal wel mee. De mix (miks) van 'Never Alone' is trouwens VET. JD
Intro is wel heel mooi, maar komt voor het ESF misschien net wat te laat op gang. Ik verwacht dan ook niet dat ze tekst hebben weggelaten, maar dat er eerder wat instrumenten(gitaar, drum) zijn toegevoegd om het net wat spannender te maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Potverrrrrde.... toch dat mooie intro ingekort dus
Ik vond het intro helemaal niet te lang duren juistquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Intro is wel heel mooi, maar komt voor het ESF misschien net wat te laat op gang. Ik verwacht dan ook niet dat ze tekst hebben weggelaten, maar dat er eerder wat instrumenten(gitaar, drum) zijn toegevoegd om het net wat spannender te maken.
Positief blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het intro helemaal niet te lang duren juist
Maak me ook nog een beetje zorgen om de tekst, in het Nederlands zijn ze altijd wel goed met hun teksten maar ben zo bang dat het in het Engels een eenheidsworst wordt qua tekst.
Maar ik hoop dat het meevalt idd. *duimt*
Ze gaan in elk geval naar de finalequote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Positief blijvenNederland gaat winnen!!!!!
![]()
quote:Als alles goed gaat komt vandaag de definitieve mix binnen van onze Engelse versie. Benieuwd! JK 6 minutes ago · reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |