Nee joh, het is GEEN verwijt naar jou toe Toek. Excuus als dat zo overkwamquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
dit is een reactie op Symp zijn oorlog in egypte post. Hoe wil je dat ik politiek er buiten hou?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef D. het volgende:
*in de heersende drukte stilletjes afdruipt
Nou ja ik vind dat we het best over egypte mogen en misschien zelfs wel moeten hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het is GEEN verwijt naar jou toe Toek. Excuus als dat zo overkwam
Het is een opmerking naar Symp die dat roept en dan vervolgens zelf over politiek begint
Dat zag ik jaquote:
Ik ook. Ik was ook niet degene die het onderwerp politiek uitslootquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat we het best over egypte mogen en misschien zelfs wel moeten hebben
Ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wil best proberen haar te bekeren
nee hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:56 schreef D. het volgende:
*in de heersende drukte stilletjes afdruipt
Is hartstikke belangrijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat we het best over egypte mogen en misschien zelfs wel moeten hebben
is wel anders inderdaad dan de discussie links vs rechts die toch nooit opgelost wordtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat zag ik jaquote:[b] Op donderdag 10 februari 2011 22:57 schreef OA het volgende:[/b
Dat zag ik ja![]()
Ehm... op dat ene minpuntje na, zijn er uiteraard alleen maar pluspunten
Niet zodra er uitspraken worden gedaan over de VVD (Rutte) natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel anders inderdaad dan de discussie lins vs rechts die toch nooit opgelost wordt
Die discussie had niets net links / rechts te maken maar ging over pure lompheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel anders inderdaad dan de discussie links vs rechts die toch nooit opgelost wordt
Welterusten OAquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens een verdieping omhoog en dan blijf ik daar z'n 7 uur![]()
Trusten OAquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
maar werd zo te lezen wel getriggerd door links-rechtsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die discussie had niets net links / rechts te maken maar ging over pure lompheid
jij hebt geen piemel, ik wel. En daarmee kan je haar bekeren, of het lukt is een tweede.quote:
Fijn dromenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Truste OAquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |