quote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Ringo het volgende:
Ha, ja, mensen, ik heb van hier riant zicht op een vaste baan. Het moest nu ook maar es uit zijn met het oeverloos gelummel.
Boer zoekt vrouw kijk ik niet, maar tinkebell ken ik nog van voor de rel. Uitsluitend digitaal, en digitaal was het toen al de intrigante als nu haar kunstige handelsmerk is. Brak er in het echt ook overal ruzie rondom haar minzaam glimlachende roze verschijning uit?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef k_man het volgende:
Ik heb overigens dit weekend tinkebell in levende lijve mogen aanschouwen. Gezeten in een fauteuil, met fluffy roze pantoffeltjes aan en een gestipt roze mutsje op. Haar werkjes verkochten heel aardig, te zien aan de rode stipjes. Een oudere dame stootte haar vriendin aan en fluisterde, 'kijk, dat is tinkebell!'.
Ja, dat roze had ze toen al. Toen zat ze nog gewoon op school - dat kattetasje was (eerst) een schoolwerkstuk. En er zat zo'n heel clubje creatievelingen bij elkaar - die sixpackclub, en Meentje, die nog wat bij de VPRO gedaan heeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef k_man het volgende:
Volgens mij had ze voor die kattendingen een fase waarin de hele wereld roze moest worden. Ze heeft toen o.a. ook meegedaan aan een aflevering van Sixpack waarin een dorpsplein 's nachts stiekem werd voorzien van kunst.
Alsof het een verdienste is.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
Ze kreeg ook / zelfs mij op de kast - bijna zonder iets te doen.
Vooruit, hij heeft een kleine voorsprong.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Gellius het volgende:
Het Blauwe Boekje meldt 42,8 cm, Claudia. Maar dat is van het laatste bezoek aan de Opperste Sovjet.
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |