abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92770321
Ik heb geen idee, maar het wordt wel vemoeiend onderhand.
Overigens is de overheid stelsematig de enige die mij weigert uit te nodigen voor gesprekken. :r
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_92770551
En wie vind jij iedere ochtend rustig snurkend naast je? Ik wil maar zeggen...
pi_92770850
Wat nu, een kwaad woord over de rijksoverheid?
pi_92770969
Ik heb overigens dit weekend tinkebell in levende lijve mogen aanschouwen. Gezeten in een fauteuil, met fluffy roze pantoffeltjes aan en een gestipt roze mutsje op. Haar werkjes verkochten heel aardig, te zien aan de rode stipjes. Een oudere dame stootte haar vriendin aan en fluisterde, 'kijk, dat is tinkebell!'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 16:06:02 (sodemieter een eind op) ]
  maandag 14 februari 2011 @ 16:02:43 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92772049
Ik heb de uitreiking van de BAFTA's met de simultane dovenondertiteling aan gekeken. Stond er op een gegeven moment 'breast taking'. Dat was best wel lachen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:23:09 #206
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_92772998
Mensen die lachen. :')
pi_92773778
'k heb trek aan een Orvalletje.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:42:21 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_92773992
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:23 schreef Frollo het volgende:
Mensen die lachen. :')
Een dag niet gelachen, Frollo.
The love you take is equal to the love you make.
pi_92774339
Ik zit nog op de specs van WG te wachten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92774362
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Ringo het volgende:
Ha, ja, mensen, ik heb van hier riant zicht op een vaste baan. Het moest nu ook maar es uit zijn met het oeverloos gelummel.
pi_92774722
De teerbeminde en het adelaarsjong zijn op cursus babymassage.
pi_92774771
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef k_man het volgende:
Ik heb overigens dit weekend tinkebell in levende lijve mogen aanschouwen. Gezeten in een fauteuil, met fluffy roze pantoffeltjes aan en een gestipt roze mutsje op. Haar werkjes verkochten heel aardig, te zien aan de rode stipjes. Een oudere dame stootte haar vriendin aan en fluisterde, 'kijk, dat is tinkebell!'.
Boer zoekt vrouw kijk ik niet, maar tinkebell ken ik nog van voor de rel. Uitsluitend digitaal, en digitaal was het toen al de intrigante als nu haar kunstige handelsmerk is. Brak er in het echt ook overal ruzie rondom haar minzaam glimlachende roze verschijning uit?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92779734
Ik ken haar ook van Fok, van voor de rel(len). Ze zat inderdaad minzaam glimlachend roze te zijn, maar van consternatie was geen sprake. Het werk gaf daar deze keer ook niet zoveel aanleiding toe. Er was geen sprake van dierenleed. Alleen op een onopvallende plek stond een opgezet konijntje, maar verder waren het vooral vrolijk beschilderde foto's van jongens en meisjes die zweep- en stokslagen krijgen. Heel gezellig. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2011 18:36:43 ]
pi_92780375
Oh, ik ken haar niet van fok, en intrigerend intrigant was ze toen ook al voordat ze dat kattige ding deed. Ze kreeg ook / zelfs mij op de kast - bijna zonder iets te doen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_92780650
Volgens mij had ze voor die kattendingen een fase waarin de hele wereld roze moest worden. Ze heeft toen o.a. ook meegedaan aan een aflevering van Sixpack waarin een dorpsplein 's nachts stiekem werd voorzien van kunst.
pi_92780742
Het Blauwe Boekje meldt 42,8 cm, Claudia. Maar dat is van het laatste bezoek aan de Opperste Sovjet.
pi_92781132
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef k_man het volgende:
Volgens mij had ze voor die kattendingen een fase waarin de hele wereld roze moest worden. Ze heeft toen o.a. ook meegedaan aan een aflevering van Sixpack waarin een dorpsplein 's nachts stiekem werd voorzien van kunst.
Ja, dat roze had ze toen al. Toen zat ze nog gewoon op school - dat kattetasje was (eerst) een schoolwerkstuk. En er zat zo'n heel clubje creatievelingen bij elkaar - die sixpackclub, en Meentje, die nog wat bij de VPRO gedaan heeft.

Mooi ding hoor, de search Rembo & Rembo back on tv
pi_92782149
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
Ze kreeg ook / zelfs mij op de kast - bijna zonder iets te doen.
Alsof het een verdienste is.
pi_92782199
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Gellius het volgende:
Het Blauwe Boekje meldt 42,8 cm, Claudia. Maar dat is van het laatste bezoek aan de Opperste Sovjet.
Vooruit, hij heeft een kleine voorsprong.
pi_92782732
quote:
15s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Alsof het een verdienste is.
?
Nee. Wel verbazingwekkend.
pi_92783312
Ik vind tinkebell best boeiend als kunstenaar. Ze zorgt in ieder geval voor reuring en meestal kan ik de ironie er wel van inzien. Ik moet eerder om haar grinniken dan dat ze me boos maakt.

Ik ben dol op katten en desondanks snap ik het idee van dat kattentasje.
pi_92784115
Oh ja, ik vind haar kunst best aardig en haar standpunt valide.
Maar er breekt altijd zo'n gevecht rondom uit, waarin het punt meestal verloren gaat voor de opgewonden meute. Wat verder ook niet erg is, maar wat ik zo passend vind bij hetgeen ze lang geleden, lang voor het kattetasje al uitlokte: mensen die ruzie gaan maken met elkáár, niet met haar.
pi_92784996
Pompoensoep met wortel, gember, garnalen en krokante dragontoast, mensen.
pi_92791306
Er is een waardeloze film met O+ Michelle O+ op sbs6, gellius.
Aldus.
pi_92791782
Michelle Mona... Mugha.. . Maego... Monaghan? Ik heb nog nooit een film met *; Michelle *; gezien, eigenlijk. Misschien moest ik dat ook maar gewoon niet doen.

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')