quote:Citer (of zither) is afgeleid van het Griekse woord kithara, een instrument uit de klassieke oudheid dat werd gebruikt in het Oude Griekenland en later in het hele Romeinse Rijk en in de Arabische wereld. Ook het woord gitaar is afgeleid van khitara.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Citer
Da's niks vergeleken met bevallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben naar de kaakchirug geweest en bloed nog na.
Ik hoorde pas van iemand dat je de pijn van het bevallen weer vergeet? Zij zei iig dat ze de pijn van het verwijderen van de verstandskies nog goed kon herinneren, maar de pijn van het bevallen (die er wel was) kon ze zich niet meer voor de geest halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken met bevallen.
Een kind kan pas na máánden kruipen,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Ringo het volgende:
Ik geloof dat meteen hoor. Zo'n open doos waar een kind uit kruipt.
Na de eerste keer was ik de pijn vergeten. Dat zal me niet nog een keer overkomen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van iemand dat je de pijn van het bevallen weer vergeet? Zij zei iig dat ze de pijn van het verwijderen van de verstandskies nog goed kon herinneren, maar de pijn van het bevallen (die er wel was) kon ze zich niet meer voor de geest halen.
Dat zei zij dan hé, ik heb er geen ervaring mee uiteraard
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef zodiakk het volgende:
Een trap in je ballen lijkt me vele malen pijnlijker dan een bevalling. Daar kan je als vrouw echt geen voorstelling van maken.
En? Hoe bevalt het daar, in je eentje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef ShadyLane het volgende:
...ik vind dat PJ het schrijven van nummers aan anderen moet overlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |