quote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen History en Animal Planet natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef Ringo het volgende:
Wij intellectuelen kijken toch geen kommersjele tillevizie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lief heeft mij eindelijk zover dat ik hartstochtelijk meega in de plattelandsescapades o.l.v.,quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef Gellius het volgende:
Wij kijken alleen naar Boer zoekt Vrouw en Help, Mijn Kind is te Dik.
BIj mijn ouders in de tuin staan de sneeuwklokjes en krokussen. De natuur is in de war.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef Ringo het volgende:
Ik denk dat je ze zelf zal moeten plukken, Frollo. Sneeuwklokjes, iemand?
Och jee, nadert het einde van de wereld?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:55 schreef Z het volgende:
[..]
BIj mijn ouders in de tuin staan de sneeuwklokjes en krokussen. De natuur is in de war.
Jij melkt nu iedere ochtend zo'n honderd koeien?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Lienekien het volgende:
Zonder Boer zoekt vrouw had ik hier nu niet gezeten.
Ik deel de sponde met een tuinder die vroeg begint.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij melkt nu iedere ochtend zo'n honderd koeien?
In 2012 toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Och jee, nadert het einde van de wereld?
Aha. En heb je die ook via Yvon Jaspers leren kennen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik deel de sponde met een tuinder die vroeg begint.
Ik kan me toch wel wat memorabele tuinders herinneren die hebben meegedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef broer het volgende:
Ik vind een tuinder niet echt een boer.
Indirect wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Aha. En heb je die ook via Yvon Jaspers leren kennen?
Het mooiste moment was natuurlijk de glorieuze glimlach van Adriaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb gekeken op last van een vriendin. Ik heb genoten gisteren, vooral toen boer Frank zachtjes fluisterend voor Anita koos, en zij 'heel graag' piepte.
Maar dat is steeds dezelfde glimlach van die ondoorgrondelijke grefo.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het mooiste moment was natuurlijk de glorieuze glimlach van Adriaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |