Ik kan zonder geld op m'n paypal rekening dingen kopen. Mijn bankrekening is met die rekening gekoppeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Corkscrew het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met de combinatie Bookdepository.co.uk en Paypal? Ik heb Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld en wilde zo betalen voor een stapeltje boeken bij Bookdepository, maar dan staat er dat er dat er alleen direct betaald kan worden:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels wat geld van mijn bankrekening naar mijn PayPalaccount gestort, maar dat is pas over een week verwerkt. Kan ik dan wel via PayPal betalen of werkt de site alleen als je met creditcard betaalt?
{Misschien paste dit peter in WGR, maar wie weet zijn hier mensen die het probleem (her-)kennen)
Het land is zo chaotisch dat ik er mistroostig van werd. Cairo is wellicht de meest vreselijke plek op aarde, de grote Piramiden zijn bijna opgeslokt door de stad. De Sfinx kijkt uit op een Pizza hut:quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Gellius het volgende:
Het was ook nog even een punt van discussie bij de verkoop. Ik trok mijn wenkbrauw op en zei "Hm. Hm-hm. U weet dat Claudia hier op tegen is, niet?" Dat wist hij.
Ik vind die vaas die daar bij het gordijn op de grond staat wel interessant. Kan ik daar nog een close-upje van krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:22 schreef Gellius het volgende:
The Feelies komen in april met een nieuwe plaat.
Hoe het precies kan weet ik niet, maar inmiddels is het me gelukt de bestelling te plaatsen. Misschien had het ermee te maken dat ik pas net een PayPal-account had aangemaakt en niet alle gegevens waren doorgekomen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Corkscrew het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met de combinatie Bookdepository.co.uk en Paypal? Ik heb Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld en wilde zo betalen voor een stapeltje boeken bij Bookdepository, maar dan staat er dat er dat er alleen direct betaald kan worden:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels wat geld van mijn bankrekening naar mijn PayPalaccount gestort, maar dat is pas over een week verwerkt. Kan ik dan wel via PayPal betalen of werkt de site alleen als je met creditcard betaalt?
{Misschien paste dit peter in WGR, maar wie weet zijn hier mensen die het probleem (her-)kennen)
Omdat de heren boodschappen aan het halen zijn - ik heb zojuist telefonisch van Ivan vernomen dat een koe boe zegt - zal ik maar even antwoord geven: een Honda Jazz. Ik vermoed dat er wel een Gispen 407 in kan.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef Gellius het volgende:
Batuwu, wat voor auto hebben jullie ook alweer?.
Hotz heeft een aantal verhalen geschreven die herkenbaar in Den Haag spelen, in de jazzscene van de jaren vijftig. Vooral Proefspel is in dat opzicht een mooie bundel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef JAM het volgende:
Klinkt goed, Ringo, Die zoek ik eens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |