Of tegen instemming, blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef Gellius het volgende:
Thisbe kan niet erg goed tegen kritiek, geloof ik hè? Of überhaupt tegengesproken te worden.
Leg eens uit dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Nee, júllie begrijpen mij gewoon niet!
Het uitleggen van een grap is niet leuk Karrel, ook al was het een slechte grap.quote:
Bassie zelf ook niet. Maar het zit als volgt, ze zijn bedrukt omdat Charly onvindbaar is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef Thisbe het volgende:
Geen van de kinderen lijkt erg blij te worden van de nabijheid van Bassie Frollo.
Zoiets weet je toch nog wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Gellius het volgende:
Het kan ook Het Parool geweest zijn, Z.
Ik heb inmiddels stampvoetend meegebruld op Bitter Branches, als een malloot staan heupwiegen op Let England Shake, en zelfs al even een traantje moeten wegpinken bij England.quote:
Wat een sukkel. Als ik Wikipedia zo lees was zijn leven zo vlak als de tafel waarop hij schreef.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Ringo het volgende:
Gisteren een interview tegengekomen met F.B. Hotz, van ruim twintig jaar geleden. Die wilde niks rijk worden, die schreef gewoon briljant.
'Ik kan eigenlijk alleen schrijven als ik ergens vol van ben, maniakaal vol.'
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Z het volgende:
Ik ben er wel eens nooit geweest en vind het een idioot land.
Dat is niet zo. Maar dan nog; hij kon wél goed schrijven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:46 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Als ik Wikipedia zo lees was zijn leven zo vlak als de tafel waarop hij schreef.
Ik kan zonder geld op m'n paypal rekening dingen kopen. Mijn bankrekening is met die rekening gekoppeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Corkscrew het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met de combinatie Bookdepository.co.uk en Paypal? Ik heb Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld en wilde zo betalen voor een stapeltje boeken bij Bookdepository, maar dan staat er dat er dat er alleen direct betaald kan worden:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels wat geld van mijn bankrekening naar mijn PayPalaccount gestort, maar dat is pas over een week verwerkt. Kan ik dan wel via PayPal betalen of werkt de site alleen als je met creditcard betaalt?
{Misschien paste dit peter in WGR, maar wie weet zijn hier mensen die het probleem (her-)kennen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |