Omdat ze daar met succes de president uit z'n hok hebben gejaagd en nu rustig afstevenen op een nieuw, democratisch staatsbestel. Valt nog veel over te vertellen maar allicht voor het journaal niet meer zo interessant. Tot aan de eerste verkiezingen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:57 schreef k_man het volgende:
Ja, dat vroeg ik me dus ook af: hoe is het nu in Tunesië? Waarom horen we daar helemaal niets meer over?
Volgens mij weten ze het na één pagina al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 05:53 schreef Mainport het volgende:
Is het eigenlijk een slim plan om vijfduizend woorden van je manuscript op te sturen naar diverse uitgeverijen om te kijken of ze er brood in zien? Dan zou zo'n uitgeverij het toch al moeten weten, lijkt me.
Ik heb zo'n zin om veel geld te hebben
Weet je dat de LPT op nummer zes staat als je in Google zoekt op haar naam?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mocht ik vandaag omvallen: "Sorry Trude."
Zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Het is behoorlijk kritisch, en heeft hier en daar wel een punt.
Vorige week op 5, dus het zakt al.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Weet je dat de LPT op nummer zes staat als je in Google zoekt op haar naam?
Ik vind Mad Men een overschatte serie en ik ben geen mislukte kunstenaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeker.
Maar ik proef ook wat kift. Zo van: 'Ik zou die-en-die verhaallijn helemaal anders afwikkelen. En dít behandelen ze te oppervlakkig, en dát doen ze verkeerd. Kortom, ik zou het allemaal veul beter gedaan hebben, dus hoe is het in vredesnaam mogelijk dat deze serie toch zo populair is!'
Nu wordt dat natuurlijk over alle recensenten gezegd, dat het mislukte en dus jaloerse kunstenaars zijn, maar het komt zelden voor dat ik het er zo duidelijk uithaal.
Koel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef Ringo het volgende:
Sonic Youth staat op de Luisterpaal en hier heel hard.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:55 schreef Ringo het volgende:
Sonic Youth staat op de Luisterpaal en hier heel hard.
Of gaan zoeken in één van de vorige delen, als je heel ongeduldig bent.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:25 schreef Frollo het volgende:
Dat krijg je te horen als je er een jaar bij zit.
Tot ik mijn naturalisatieceremonie heb gehad geloof ik hier in.quote:
Kwamen dáár al die views bij de vorige delen vandaan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:28 schreef Spektor het volgende:
Of gaan zoeken in één van de vorige delen, als je heel ongeduldig bent.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:01 schreef Ringo het volgende:
Zo'n al te letterlijke vertaling is toch juist een anglicisme?
Kort jaartje.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Thisbe het volgende:
Langzaampraattopic.
Wij houden niet van Anglicismen.
Zo. Dat kan je wel zeggen, ja. Slaat hier in als een bom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:33 schreef Z het volgende:
PJ staat ook op de paal met een mooie nieuwe plaat.
Een middelvinger voor jou, én voor broer!quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben nog steeds mijn speekseldraden van de nieuwe Deaf Center aan het afvegen.
Zoiets stond in de Volkskrant, meen ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Z het volgende:
Polly een cryptofascist? Ik geloof er niets van.
Of tegen instemming, blijkbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef Gellius het volgende:
Thisbe kan niet erg goed tegen kritiek, geloof ik hè? Of überhaupt tegengesproken te worden.
Leg eens uit dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:58 schreef Thisbe het volgende:
Nee, júllie begrijpen mij gewoon niet!
Het uitleggen van een grap is niet leuk Karrel, ook al was het een slechte grap.quote:
Bassie zelf ook niet. Maar het zit als volgt, ze zijn bedrukt omdat Charly onvindbaar is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef Thisbe het volgende:
Geen van de kinderen lijkt erg blij te worden van de nabijheid van Bassie Frollo.
Zoiets weet je toch nog wel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Gellius het volgende:
Het kan ook Het Parool geweest zijn, Z.
Ik heb inmiddels stampvoetend meegebruld op Bitter Branches, als een malloot staan heupwiegen op Let England Shake, en zelfs al even een traantje moeten wegpinken bij England.quote:
Wat een sukkel. Als ik Wikipedia zo lees was zijn leven zo vlak als de tafel waarop hij schreef.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:21 schreef Ringo het volgende:
Gisteren een interview tegengekomen met F.B. Hotz, van ruim twintig jaar geleden. Die wilde niks rijk worden, die schreef gewoon briljant.
'Ik kan eigenlijk alleen schrijven als ik ergens vol van ben, maniakaal vol.'
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Z het volgende:
Ik ben er wel eens nooit geweest en vind het een idioot land.
Dat is niet zo. Maar dan nog; hij kon wél goed schrijven.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:46 schreef Mainport het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Als ik Wikipedia zo lees was zijn leven zo vlak als de tafel waarop hij schreef.
Ik kan zonder geld op m'n paypal rekening dingen kopen. Mijn bankrekening is met die rekening gekoppeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Corkscrew het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met de combinatie Bookdepository.co.uk en Paypal? Ik heb Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld en wilde zo betalen voor een stapeltje boeken bij Bookdepository, maar dan staat er dat er dat er alleen direct betaald kan worden:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels wat geld van mijn bankrekening naar mijn PayPalaccount gestort, maar dat is pas over een week verwerkt. Kan ik dan wel via PayPal betalen of werkt de site alleen als je met creditcard betaalt?
{Misschien paste dit peter in WGR, maar wie weet zijn hier mensen die het probleem (her-)kennen)
Het land is zo chaotisch dat ik er mistroostig van werd. Cairo is wellicht de meest vreselijke plek op aarde, de grote Piramiden zijn bijna opgeslokt door de stad. De Sfinx kijkt uit op een Pizza hut:quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:30 schreef Gellius het volgende:
Het was ook nog even een punt van discussie bij de verkoop. Ik trok mijn wenkbrauw op en zei "Hm. Hm-hm. U weet dat Claudia hier op tegen is, niet?" Dat wist hij.
Ik vind die vaas die daar bij het gordijn op de grond staat wel interessant. Kan ik daar nog een close-upje van krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:22 schreef Gellius het volgende:
The Feelies komen in april met een nieuwe plaat.
Hoe het precies kan weet ik niet, maar inmiddels is het me gelukt de bestelling te plaatsen. Misschien had het ermee te maken dat ik pas net een PayPal-account had aangemaakt en niet alle gegevens waren doorgekomen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef Corkscrew het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met de combinatie Bookdepository.co.uk en Paypal? Ik heb Paypal aan mijn bankrekening gekoppeld en wilde zo betalen voor een stapeltje boeken bij Bookdepository, maar dan staat er dat er dat er alleen direct betaald kan worden:
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels wat geld van mijn bankrekening naar mijn PayPalaccount gestort, maar dat is pas over een week verwerkt. Kan ik dan wel via PayPal betalen of werkt de site alleen als je met creditcard betaalt?
{Misschien paste dit peter in WGR, maar wie weet zijn hier mensen die het probleem (her-)kennen)
Omdat de heren boodschappen aan het halen zijn - ik heb zojuist telefonisch van Ivan vernomen dat een koe boe zegt - zal ik maar even antwoord geven: een Honda Jazz. Ik vermoed dat er wel een Gispen 407 in kan.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef Gellius het volgende:
Batuwu, wat voor auto hebben jullie ook alweer?.
Hotz heeft een aantal verhalen geschreven die herkenbaar in Den Haag spelen, in de jazzscene van de jaren vijftig. Vooral Proefspel is in dat opzicht een mooie bundel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:14 schreef JAM het volgende:
Klinkt goed, Ringo, Die zoek ik eens op.
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen History en Animal Planet natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:28 schreef Ringo het volgende:
Wij intellectuelen kijken toch geen kommersjele tillevizie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn lief heeft mij eindelijk zover dat ik hartstochtelijk meega in de plattelandsescapades o.l.v.,quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef Gellius het volgende:
Wij kijken alleen naar Boer zoekt Vrouw en Help, Mijn Kind is te Dik.
BIj mijn ouders in de tuin staan de sneeuwklokjes en krokussen. De natuur is in de war.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:50 schreef Ringo het volgende:
Ik denk dat je ze zelf zal moeten plukken, Frollo. Sneeuwklokjes, iemand?
Och jee, nadert het einde van de wereld?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:55 schreef Z het volgende:
[..]
BIj mijn ouders in de tuin staan de sneeuwklokjes en krokussen. De natuur is in de war.
Jij melkt nu iedere ochtend zo'n honderd koeien?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Lienekien het volgende:
Zonder Boer zoekt vrouw had ik hier nu niet gezeten.
Ik deel de sponde met een tuinder die vroeg begint.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jij melkt nu iedere ochtend zo'n honderd koeien?
In 2012 toch?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Och jee, nadert het einde van de wereld?
Aha. En heb je die ook via Yvon Jaspers leren kennen?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik deel de sponde met een tuinder die vroeg begint.
Ik kan me toch wel wat memorabele tuinders herinneren die hebben meegedaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:04 schreef broer het volgende:
Ik vind een tuinder niet echt een boer.
Indirect wel.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Aha. En heb je die ook via Yvon Jaspers leren kennen?
Het mooiste moment was natuurlijk de glorieuze glimlach van Adriaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb gekeken op last van een vriendin. Ik heb genoten gisteren, vooral toen boer Frank zachtjes fluisterend voor Anita koos, en zij 'heel graag' piepte.
Maar dat is steeds dezelfde glimlach van die ondoorgrondelijke grefo.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het mooiste moment was natuurlijk de glorieuze glimlach van Adriaan.
Welnee, hij kon zich eindelijk eens niet inhouden! Mooi was dat.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat is steeds dezelfde glimlach van die ondoorgrondelijke grefo.
Dat dacht ik ook toen ik haar nog het voordeel van de twijfel gaf. Inmiddels weet ik wel beter.quote:
En hoe is dat gekomen? Heb je nader onderzoek gedaan?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik haar nog het voordeel van de twijfel gaf. Inmiddels weet ik wel beter.
Jij stemt Groenlinks, heb je geen enkel gevoel voor waardigheid?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:45 schreef k_man het volgende:
Mijn hemel. Ik had toch enige hoop dat jullie te ontwikkeld zijn om je te verlagen tot het nationale zondagavondvermaak. IJdele hoop, zo blijkt. Het was al vrij ernstig dat ook hier naar het WK voetbal gekeken bleek te worden, maar dit slaat alles. Hebben jullie dan geen enkel gevoel voor waardigheid? Geen greintje zelfrespect?
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef Gellius het volgende:
Aangezien zij toch thuis zit mee te lezen: Lieve, wil je even de hoofdomtrek van WG sms-en?
Mamadag?quote:Op maandag 14 februari 2011 11:49 schreef Gellius het volgende:
Geen idee Claudia. Net als de Digi-id's en de burgerservicenummers is het frenologisch databeheer in handen van de teerbeminde.
Aangezien zij toch thuis zit mee te lezen: Lieve, wil je even de hoofdomtrek van WG sms-en?
Juistem. Het enige verschil is dat mama op mamadag wél iets in het huishouden doet, in tegenstelling tot papa op papadag.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:54 schreef DO2 het volgende:
Mamadag... Da's dus zoiets als papadag, maar dan voor mama's?
B. ook. En dat wordt gewaardeerd! Mag ook wel eens gezegd worden, aangezien het Valentijnsdag is.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Gellius het volgende:
Ik kook elleke dag, papadag of niet.,
,
,
,
,
,
,
.
Wat dacht je van de was?quote:
Annemarie is een schattige boerentrien, een beetje autistisch, die geboren is om knijterhard te werken. Knijterhard te werken. En knijterhard te werken. Ze is getrouwd met haar bedrijf. Haar man is haar knecht; tenminste, zo kiest ze hem uit. In werkelijkheid (in haar stoutste dromen) heeft ze iemand nodig die 'r lachend bij de lurven pakt en tederruw neemt in het hooi. Ik krijg vlekken van die vent, zegt ze dan zacht in zichzelf, orgasmerend als een jachtgodin.quote:
De nieuwe Radiohead?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de nieuwe Radiohead zojuist besteld.
Komen die dit jaar ook al met een nieuw album?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de nieuwe Radiohead zojuist besteld.
Kom op, dat wist ik zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Komen die dit jaar ook al met een nieuw album?
Jezus,
het lijkt wel alsof iedereen dit jaar met een nieuw album komt.
Totdat ze op de wc gepakt wordt en met haar hoofd tegen de achterwand stoot.quote:
19 februari!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:28 schreef DO2 het volgende:
[..]
Komen die dit jaar ook al met een nieuw album?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:22 schreef Ringo het volgende:
In werkelijkheid (in haar stoutste dromen) heeft ze iemand nodig die 'r lachend bij de lurven pakt en tederruw neemt in het hooi.
O, zit dat zó met die vrouwen? Dat is goed om te weten.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Totdat ze op de wc gepakt wordt en met haar hoofd tegen de achterwand stoot.
Hé dat is goed nieuws!!! Ik zit vandaag op twee telefoontjes te wachten. Ze mogen weleens opschieten!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Ringo het volgende:
Ha, ja, mensen, ik heb van hier riant zicht op een vaste baan. Het moest nu ook maar es uit zijn met het oeverloos gelummel.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Ringo het volgende:
Ha, ja, mensen, ik heb van hier riant zicht op een vaste baan. Het moest nu ook maar es uit zijn met het oeverloos gelummel.
Boer zoekt vrouw kijk ik niet, maar tinkebell ken ik nog van voor de rel. Uitsluitend digitaal, en digitaal was het toen al de intrigante als nu haar kunstige handelsmerk is. Brak er in het echt ook overal ruzie rondom haar minzaam glimlachende roze verschijning uit?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:38 schreef k_man het volgende:
Ik heb overigens dit weekend tinkebell in levende lijve mogen aanschouwen. Gezeten in een fauteuil, met fluffy roze pantoffeltjes aan en een gestipt roze mutsje op. Haar werkjes verkochten heel aardig, te zien aan de rode stipjes. Een oudere dame stootte haar vriendin aan en fluisterde, 'kijk, dat is tinkebell!'.
Ja, dat roze had ze toen al. Toen zat ze nog gewoon op school - dat kattetasje was (eerst) een schoolwerkstuk. En er zat zo'n heel clubje creatievelingen bij elkaar - die sixpackclub, en Meentje, die nog wat bij de VPRO gedaan heeft.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef k_man het volgende:
Volgens mij had ze voor die kattendingen een fase waarin de hele wereld roze moest worden. Ze heeft toen o.a. ook meegedaan aan een aflevering van Sixpack waarin een dorpsplein 's nachts stiekem werd voorzien van kunst.
Alsof het een verdienste is.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:49 schreef sigme het volgende:
Ze kreeg ook / zelfs mij op de kast - bijna zonder iets te doen.
Vooruit, hij heeft een kleine voorsprong.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:57 schreef Gellius het volgende:
Het Blauwe Boekje meldt 42,8 cm, Claudia. Maar dat is van het laatste bezoek aan de Opperste Sovjet.
?quote:
Dat heb ik maar één keer gedaan en toen was ik nog vrijgezel! En de man in kwestie was dood! Is dood!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:12 schreef k_man het volgende:
Het is dat geen zin heb om de posts op te zoeken waarin jij je verlustigde aan andere mannen Claudia...
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef zodiakk het volgende:
Z, Gellius, guys, ik zou haar ook keihard batsen. *highfive*
(screw you Clauwie, zij zitten tussen de poepluiers en gejengel).
Ik ben naar de kaakchirug geweest en bloed nog na.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:17 schreef k_man het volgende:
Wat doen jullie overigens allemaal hier? Het is Valentijnsdag. Moeten jullie niet romantisch kusje-kroel doen met de respectievelijke geliefden? Hmm?
Wat een schatje is het toch hè?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef zodiakk het volgende:
Har, har, vuur en vlees!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:25 schreef zodiakk het volgende:
Leuk filmpje, en dat instrument is ook zeer interessant. Wat zou het zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:39 schreef mane het volgende:
Dit vind ik (op dit moment) de beste van 't album.
quote:Citer (of zither) is afgeleid van het Griekse woord kithara, een instrument uit de klassieke oudheid dat werd gebruikt in het Oude Griekenland en later in het hele Romeinse Rijk en in de Arabische wereld. Ook het woord gitaar is afgeleid van khitara.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Citer
Da's niks vergeleken met bevallen.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ben naar de kaakchirug geweest en bloed nog na.
Ik hoorde pas van iemand dat je de pijn van het bevallen weer vergeet? Zij zei iig dat ze de pijn van het verwijderen van de verstandskies nog goed kon herinneren, maar de pijn van het bevallen (die er wel was) kon ze zich niet meer voor de geest halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken met bevallen.
Een kind kan pas na máánden kruipen,quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:42 schreef Ringo het volgende:
Ik geloof dat meteen hoor. Zo'n open doos waar een kind uit kruipt.
Na de eerste keer was ik de pijn vergeten. Dat zal me niet nog een keer overkomen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van iemand dat je de pijn van het bevallen weer vergeet? Zij zei iig dat ze de pijn van het verwijderen van de verstandskies nog goed kon herinneren, maar de pijn van het bevallen (die er wel was) kon ze zich niet meer voor de geest halen.
Dat zei zij dan hé, ik heb er geen ervaring mee uiteraard
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:17 schreef zodiakk het volgende:
Een trap in je ballen lijkt me vele malen pijnlijker dan een bevalling. Daar kan je als vrouw echt geen voorstelling van maken.
En? Hoe bevalt het daar, in je eentje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:57 schreef ShadyLane het volgende:
...ik vind dat PJ het schrijven van nummers aan anderen moet overlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |