äpplarö, pe126290quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Welke serie bedoel je dan precies?
huh?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
äpplarö, pe126290
Zo uit het persboekje overgenomen.
Ik zag ze vandaag in Duiven staanquote:
In het persboekje staan vaak alleen maar nieuwe producten of producten die extra aandacht nodig hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:07 schreef JohnB52 het volgende:
Van de APPLARO serie staat er alleen n bank in met opbergruimte...
Nee, die zijn uit het assortiment helaas...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand enig idee of deze nog in het assortiment is?
Zag hem op een andere site voorbij komen en ik zoek zoiets.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het niet heel handig is om er nog wat onder te zetten. Je kunt dan met je benen nergens meer naartoe. En die plank onderin maakt dat je iets heel ondieps nodig hebt, volgens mij zit zoiets niet in het assortiment.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:18 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of er een opbergsysteem (laag kastje, ladeblok o.i.d.) is wat onder het Smadal bureau past en er mooi bij staat? Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik wil dit bureau gaan kopen omdat 'ie precies naast mn witte Hemnes-bed past (en er leuk bij staat) maar vind het erg jammer dat 'ie maar één vak en la heeft.
ok, dank je! Dan ga ik kijken of er ergens anders in mn kamer nog wat opbergruimte te creëren valt.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel handig is om er nog wat onder te zetten. Je kunt dan met je benen nergens meer naartoe. En die plank onderin maakt dat je iets heel ondieps nodig hebt, volgens mij zit zoiets niet in het assortiment.
Dank je, ik was er al bang voor.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, die zijn uit het assortiment helaas...
Nee... de laatste actie is nog geen twee maanden terugquote:Op maandag 14 februari 2011 21:50 schreef Allan24 het volgende:
Komt er binnenkort nog eens een PAX axie? Als in, x% korting op de kastelementen of op de KOMPLEMENT inrichting ofzo?
Ik stond al bij de kassa in de rij en toen zei m'n vriendin dat we nog niet in de koopjeshoek hadden gekeken. Nou ben ik niet kinderachtig en moet bovendien op mijn budget letten en ja hoor: mijn keus lag ook voor minder dan de helft van de prijs in de koopjeshoek. En er ligt genoeg ander spul.quote:Van maandag 31 januari tot en met zondag 20 februari krijg je bij elke besteding van 100.- aan SULTAN matrassen* een tegoedpas van 10.-
Ik heb in Duiven ook nog nooit iets leuks gevonden in de koopjeshoekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:20 schreef Cerbie het volgende:
koopjeshoek.
Die van Duiven heeft alleen meestal weinig interessants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |