quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Stuart het volgende:
Zo. morgen met de taxi naar het vliegveld, daar ontbijten, kadootjes kopen en hop naar Holland
Jaaaaaaquote:
Downloaden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okidoki maar eens downloaden
Ik snap datquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo noemde ze me vroegerdavid bowie
Algehele frustratie over werkschuw tuig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beste antwoord mogelijk
Best leuk als iemand allerlei dingen gaat roepen, maar als er vervolgens niet gezegd wordt waar we dat allemaal aan te danken hebben, dan, ja. Zeg dan niks
Ieeeeeks zo'n vieze catsuit (ofzo)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datDoe je de volgende keer ook een legging aan net als David?
![]()
iets meer nogquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je lijkt wel een beetje op hem
Sorry, ontsla me maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Algehele frustratie over werkschuw tuig.
En dat moest er effe uit.
Woah!quote:
Downloadenquote:
Ja, sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Algehele frustratie over werkschuw tuig.
En dat moest er effe uit.
Zou tof zijn, maar kijk maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, nog ff over de meet van KG.
Miss dat ik lastminute aanhaak, het hangt ervanaf of ik al een bijbaan heb of niet
And if not possible, jammer dan.
Wie komen er nu wanneer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaWel een tof bericht toch?
Oeh en Friemel komt 's avonds
ik heb een grijze termo broek om te rennen in de kou, die is erg strak, is dat wat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datDoe je de volgende keer ook een legging aan net als David?
![]()
Haiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, nog ff over de meet van KG.
Miss dat ik lastminute aanhaak, het hangt ervanaf of ik al een bijbaan heb of niet
And if not possible, jammer dan.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieeeeeks zo'n vieze catsuit (ofzo)![]()
![]()
dat is hemquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moest aan deze denken O
David BowieThe Labyrinth
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |