Ik sinds zaterdag. Maar mondjesmaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef mash_ het volgende:
Mijn pc is al 2dagen ofzo muziek van zijn ftp aan het halen.
Ik heb hem inderdaad al een tijdje niet aangehadquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg door dat origineel amsterdams werd gedraaid?
Was dat een verzoekje?
Had jij OP aangevraagd?quote:
Geeft niet want ik heb nu even geen muziek op mn laptop staan. Maar als ik straks verhuisd ben ga ik je wel ff leegtrekken hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik sinds zaterdag. Maar mondjesmaat.
[..]
Ik heb hem inderdaad al een tijdje niet aangehad
[..]
quote:
Misschien is een externe HD meenemen naar mij makkelijkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet want ik heb nu even geen muziek op mn laptop staan. Maar als ik straks verhuisd ben ga ik je wel ff leegtrekken hoor
Verzoekje van jou?![]()
Voor mij?quote:
Oe dat is zeker een goed plan.quote:[..]
Misschien is een externe HD meenemen naar mij makkelijker
weet nietquote:
Ezechielk is nu in mijn pmbox aan het neuzen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum verveelt zich![]()
ik krijg ditquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef ToT het volgende:
Ik zat ff te zoeken naar die foto van die homosexuele necrofiele eend, maar kan 'm niet vinden!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie had er nou een oplossing voor een microfoon gebruiken op een mac? met virtual dj
quote:
Juist!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef ToT het volgende:
DJ's die lopen te kutten met volume en/of er doorheen lullen is niet bepaald bevorderlijk voor het luistergenot.
vind je me weer lief?quote:
hij is al ff bezig jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!!
IK regel het volume wel WH hoef jij niet te doen voor me. DIt is tevens veeeeeeeeeel te zacht voor mijn sneue laptopboxjes
Besef je dat je net echt TE ver ging?quote:
quote:
Heb ik het weer gemistquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Besef je dat je net echt TE ver ging?
nou ok ietsjes danquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Besef je dat je net echt TE ver ging?
ik zei iets op de radio en dat hoorde huppelkindquote:
Stout hoor!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zei iets op de radio en dat hoorde huppelkind
i need to get spanktquote:
Ja doe jij maar, ik zet je eropquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef EggsTC het volgende:
Als jullie morgen nog dat uur gevuld willen hebben van 21-22 wil ik dat doen. Zoniet dan ga ik andere dignen inplannen... gaarne reactie.
voor 't eerst dat mn muziekje herkend wordt! Maar indd. Dexter is een baas.quote:
10 tot 11 is wel openquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef EggsTC het volgende:
Als jullie morgen nog dat uur gevuld willen hebben van 21-22 wil ik dat doen. Zoniet dan ga ik andere dignen inplannen... gaarne reactie.
Mwa liever gewoon zoals normaal, "Van 1 tot euhhh...", ergo, zolang als ik zin heb. Daarna neemt Draakje 't over wmb.quote:
hihiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja doe jij maar, ik zet je erop
Oepsie uurtje later babequote:
nee hoor ik slaap dan alquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mwa liever gewoon zoals normaal, "Van 1 tot euhhh...", ergo, zolang als ik zin heb. Daarna neemt Draakje 't over wmb.
Draakje moet wel een begin tijd hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mwa liever gewoon zoals normaal, "Van 1 tot euhhh...", ergo, zolang als ik zin heb. Daarna neemt Draakje 't over wmb.
Je staat erquote:
nee draakje kan gewoon een tijd hebben en als WH er dan langer in blijft dat wacht hij er op en gaat hij er pas in als WH disconnectquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draakje moet wel een begin tijd hebben.
Dus moet ik van jou een eindtijd.
Ja maar blijft draakje het eeuwig proberen om te connecten? Of geeft hij het na 20x op?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef dragems het volgende:
[..]
nee draakje kan gewoon een tijd hebben en als WH er dan langer in blijft dat wacht hij er op en gaat hij er pas in als WH disconnect
nee eeuwigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar blijft draakje het eeuwig proberen om te connecten? Of geeft hij het na 20x op?
Mooi dan zet ik hem op geen idee eindtijdquote:
dat leest hij dus niet als hij niet in het topic kijktquote:
ik wist het ook toen ze kwam met: dit is niet mijn lovesong vriendquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef mash_ het volgende:
Wel erg dat ik meteen wist over welk nummer ze had.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef mash_ het volgende:
Goed idee. Roken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik al verteld dat ik inmiddels al 23 uur niet gerookt heb?
goed zo. en nu ook volhoudenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik al verteld dat ik inmiddels al 23 uur niet gerookt heb?
Dees dus:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef mash_ het volgende:
wat is deze?quote:
Nee, is hammy van over the hedgequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook.
Is jouw UI van de penguins van Madagascar?
Ben vandaag bij de dokter geweest "kan geen kwaad hoor, dat roken."quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen stopt met roken, behalve sharr
jaa die ken ik ookquote:
wat een kut doctorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben vandaag bij de dokter geweest "kan geen kwaad hoor, dat roken."
Mijn held
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn held
mijn dokter zegt ook door roken.. alleen de longarts is het niet met hem eensquote:
Geniaalquote:
Mijn dokter vond altijd dat ik moest stoppen tot hij ontdekte dat ik last heb van hyperventilatie. Eerste wat hij zei toen: rook je nog? Mooi meteen peuk opsteken als je gaat hyperen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn held
Als ik zeg dat ik onschuldig ben geloof je me vast nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme wat een plaatjes krijg ik toch in mijn pm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil je ook sturen maar word er ziek van als ik het kijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme wat een plaatjes krijg ik toch in mijn pm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radio werkt heel mooi, er is daar een nulpunt waar de DJ op kan "richten". Zolang je daar in de buurt zit klinkt het voor de luisteraar altijd goed. Bij het vorige nummer zat ik er iets te ver onder, nu zit ik er weer op.quote:
Ha precies! Mijnes ook. Ik kwam een keer bij hem toen ik de hele dag (ongemerkt) had gehyperventileerd en mijn zuurstofgehalte extreem hoog was, en het eerste wat hij me aanraadde was een peuk opsteken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal
[..]
Mijn dokter vond altijd dat ik moest stoppen tot hij ontdekte dat ik last heb van hyperventilatie. Eerste wat hij zei toen: rook je nog? Mooi meteen peuk opsteken als je gaat hyperen.
Ik zit dus al de hele dag te hopen dat ik een hyperventilatieaanval krijg
uhm..... misschienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik onschuldig ben geloof je me vast niet
van je eigen lul?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wil je ook sturen maar word er ziek van als ik het kijk
MIJN GOD WAT ERG DIE PLAATJESquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MIJN GOD WAT ERG DIE PLAATJES![]()
Nee echt ik zou zoiets nooit sturen
rotten.com?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog een smerige site ergens maar ik ben hem vergeten.
Gelukkig.
Damn.
wie is de mol afgelopen?quote:
Knetterkrankjorum dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de post van mash negeer ik maar aangezien kkj
Whahaha faalhazenquote:
Ik durf mn eigen pmbox niet in manquote:
Tip. http://theync.com/ voor de nodige ranzigheid.quote:
Gezellig jijquote:
Logisch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Rockiejj het volgende:
Dan ga ik zo even wie is de mol kijken, als tie is afgelopen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tip. http://theync.com/ voor de nodige ranzigheid.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik klik denk ik maar niet
En Ezje die genoeg heeft van zijn werk en naar huis gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi Ezje die mij jongedame noemt![]()
ik heb voor nu genoeg gezienquote:
Tot later babequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En Ezje die genoeg heeft van zijn werk en naar huis gaat.
Ajuus
erotisch verhaal schrijven, waarom? Wel hier posten natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb voor nu genoeg gezien![]()
en dat soort plaatjes kijken en een erotisch verhaal schrijven... die combi werkt gewoon niet
Geilheid alomquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb voor nu genoeg gezien![]()
en dat soort plaatjes kijken en een erotisch verhaal schrijven... die combi werkt gewoon niet
natuurlijk nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot later babe![]()
Trouwens Knetter. Heb je nu wel afgeleerd om mij ranzige plaatjes te sturen?
Ik kijk altijd de herhaling op internet, dan kan ik alles rustig bekijken en even terugspoelen enzo.quote:
waarom nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
erotisch verhaal schrijven, waarom?
met die plaatjes nietquote:
Top.quote:
Als het wordt uitgezonden in HDquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de herhaling op internet, dan kan ik alles rustig bekijken en even terugspoelen enzo.
Daar heb ik geen antwoord opquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom niet
[..]
met die plaatjes niet
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top.
Kijken hoe erge ranzigheid jij aankan
whaha gewoon voor mezelf en voor fokquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord opMaar misschien deed je het ergens speciaal voor ofzo. Weet ik veel.
Ja Ez ook dus komt vast wel goedquote:
ik ookquote:
Jawel wil ik welquote:
Trek in boerenkool nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo? waren juist mensen op msn die link doorstuurde met animalequote:
WAT hoezo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De uitslag is gemanipuleerd door jou
45 mensen die gestemd hebben. Geloof er niks van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo? waren juist mensen op msn die link doorstuurde met animale
Ik wel hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
45 mensen die gestemd hebben. Geloof er niks van.
lol er stond ook rick asley dus als ze er echt niet op wouden stemmen hadden ze dat toch niet gedaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt een post gemaakt waarmee je alleen op Astley kon stemmen. Da's fraude.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt een post gemaakt waarmee je alleen op Astley kon stemmen. Da's fraude.
nee die wou echt niemandquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja en iemand stuurde een link rond waar je alleen op animale kon stemmen.
Dus het wordt die lachende derde?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
Dus we nemen gewoon Losing my Religion als monsterhit
Hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
Dus we nemen gewoon Losing my Religion als monsterhit
Ja dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
tietenparade dat is tenminste echt onzin radio waardig
![]()
Dat is dus totale nonsense.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Ragboer het volgende:
Tja maar dan wordt ie te vaak gedraaid en wordt ie vanzelf uit de lijst geschrapt.
Dagelijkse rick rollquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Ragboer het volgende:
Tja maar dan wordt ie te vaak gedraaid en wordt ie vanzelf uit de lijst geschrapt.
OMDAT DAT HOORT!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waarom moet er een monsterhit zijn?
Iedereen draait toch gewoon wat hij tof vindt?
WHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef dragems het volgende:
denk je er aan dat je maar een kwartier hebt?
Ja, maar ik kijk nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef mash_ het volgende:
Koelkast zie je mijn post eigenlijk alweer of niet?
Van mijquote:
Staat meestal ook niet veel boeiends in dat scheelt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk nog steeds niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik kijk nog steeds niet.
Geef jij mij een computer die dat aankan dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens draaien dan.
huh wats gebeurt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat ik ook het 'verdwenen platen' mysterie maar even moet oplossen.
Schijnt nogal onduidelijk te zijn en er klopt geen moer van.
Echt dude, doe wat aan je pijpbekkie PIquote:
doe jij iets aan dat hartje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt dude, doe wat aan je pijpbekkie PI
Nope.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef jij mij een computer die dat aankan dan?
Okquote:
Dan ga ik niet draaien dusquote:
WATquote:
ja ik dacht ook aan jouquote:
geef je nummer dan?quote:
Dat sowieso!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
Dat ie uit de verzoekjes machine is wil niet zeggen dat je hem zelf niet mag draaien.
Neequote:
Oh jawelquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef mash_ het volgende:
3fm draait smells like team spirit en kryptonite niet hoor
3 doors down heeft nog meer mooie muziekquote:
Doe de blote billen boogy (_(_) (_|_) (_)_)quote:
ze hebben maar 1 goed nummerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De andere platen van die bands niet.
Ik op veronica echt vaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef dragems het volgende:
ik hoor kryptonite bijna nooit op de radio
Er staan er nog 3 van hun in + je kunt kryptonite zo vaak als je wil draaien en aanvragen bij de andere dj's. Hij staat alleen niet meer in Draakje, that's all.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef dragems het volgende:
ik hoor kryptonite bijna nooit op de radio
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe de blote billen boogy (_(_) (_|_) (_)_)
Over the hedge heb ik nooit gezien, dus niet interessant voor mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nu nog wat uit over the hedge dan is die af.
Ja tot aan 2010 tegenwoordigquote:
Hé knakker, nu HM haar PI heeft veranderd moet je die pijpbek wel eraftrekken.quote:
Kinderfilm, niet al te tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Over the hedge heb ik nooit gezien, dus niet interessant voor mij
Ah vandaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja tot aan 2010 tegenwoordig
maak dan een functie dat een nummer maar 1x per dag gedraaid mag worden of zo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staan er nog 3 van hun in + je kunt kryptonite zo vaak als je wil draaien en aanvragen bij de andere dj's. Hij staat alleen niet meer in Draakje, that's all.
Die moet je echt kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Over the hedge heb ik nooit gezien, dus niet interessant voor mij
Dat dus!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé knakker, nu HM haar PI heeft veranderd moet je die pijpbek wel eraftrekken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ah vandaarWist ik niet eens
aangezien kryptonite 2000 is geloof ik.
Okee, zal m eens downloaden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Die moet je echt kijkenAls je madagacar leuk vind, vind je die ook leuk.
Je PI is nog onveranderd.quote:
Ik moet toch jingles maken (ook voor jou) dus ik luister toch niet en dat is ook helemaal het punt niet, dan snap je het niet. Hij staat niet meer in Draakje en dat is alles, daar is alles mee gezegd.quote:
ja wat als top2000 zegt dat ze stairway to heaven of zo niet meer er in willen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo, waar hebben we het over, over 2 platen op 25.000 hoor
Je wil het niet snappen hequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:00 schreef dragems het volgende:
[..]
ja wat als top2000 zegt dat ze stairway to heaven of zo niet meer er in willen?
zie echt geen reden waarom? er is blijkbaar iemand die het aanvraagt. hoor bij draakje ook nummers voorbij komen die ik te vaak hoor
Het gaat hier niet om een mening dragems. Het gaat om de meuk die je overal hoort en dus im jouw geval 2 platen op 25.000. Als je er moeite mee hebt dan kun je een klachtenbrief sturen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:00 schreef dragems het volgende:
[..]
ja wat als top2000 zegt dat ze stairway to heaven of zo niet meer er in willen?
zie echt geen reden waarom? er is blijkbaar iemand die het aanvraagt. hoor bij draakje ook nummers voorbij komen die ik te vaak hoor
hoezo? ik wil het wel snappen maar ik vind het een beetje jammer dat een kleine groep het beslistquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen he![]()
Zo jammer![]()
Ik geef het op
Ik heb een dejavuquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil het niet snappen he![]()
Zo jammer![]()
Ik geef het op
En bedankt hequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een mening dragems. Het gaat om de meuk die je overal hoort en dus im jouw geval 2 platen op 25.000. Als je er moeite mee hebt dan kun je een klachtenbrief sturen.
Geen kleine groep hoor, 1 persoon beslist. De beheerder van de server en degene die de stroom en het internetverkeer betaalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo? ik wil het wel snappen maar ik vind het een beetje jammer dat een kleine groep het beslist
Je vind het jammer dat een GROTE groep heeft besloten dat andere platen van 3 doors down en nirvana ook een kans krijgen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:02 schreef dragems het volgende:
[..]
hoezo? ik wil het wel snappen maar ik vind het een beetje jammer dat een kleine groep het beslist
dan vraag je ze toch aan. blijkbaar wil iemand toch SLTS horen. anders vraagt hij (of zij) het niet aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vind het jammer dat een GROTE groep heeft besloten dat andere platen van 3 doors down en nirvana ook een kans krijgen?
Aanvragen mag, of de dj het draait is een 2e. Draakje is een dj.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
dan vraag je ze toch aan. blijkbaar wil iemand toch SLTS horen. anders vraagt hij (of zij) het niet aan
je weet toch wat ik bedoel of niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems, heb je het draakje gezien? Die heeft geen kracht.
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum vind het maar dom gezeur
Draakje red de nacht en heeft goeien muzak smaak![]()
![]()
![]()
Dit dus, en zonder draakje zouden we grotendeels van het dag zonder muziek zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum vind het maar dom gezeur
Draakje red de nacht en heeft goeien muzak smaak![]()
![]()
![]()
Als jij nou de ontbrekende 189 euro stort vind ik dat je inspraak krijgt over de platen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef dragems het volgende:
[..]
je weet toch wat ik bedoel of niet?
Ik had het net ook bij jou.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
Hij moet URL streaming uit zetten in SAM
staat hier gewoon netjes hoorquote:
lol wutquote:
oké QQquote:
Wil je dit niet meer doen, dit word hier niet gewaardeerd sinds SWJ een waarschuwing heeft gegevenquote:
same doen we?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet zeuren maar doen.. wie doet wie?
die is niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer doen, dit word hier niet gewaardeerd sinds SWJ een waarschuwing heeft gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |