Oh man, ik moet opeens denken aan mijn eerste keer in een seksshop ooitquote:
Is dezelfde drank, alleen andere afkomstquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef KG-Werk het volgende:
Is geen spelfout, is gewoon andere drank
True.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Omdat Iers en Amerikaans < Schots
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh man, ik moet opeens denken aan mijn eerste keer in een seksshop ooitWe gingen een "fout" cadeautje kopen als pubers voor een vriendin, dus wij alle moed bij elkaar geraapt en vroegen de dame achter de kassa naar een fout cadeautje zoals een vibrator oid. Waarop zij met een lijzige zei, dat is niet fout, dat is lekker
We hebben de winterpeeneditie uitgekozen en zijn luid lachend zo snel we konden die winkel uitgegaan
![]()
quote:
Maar wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady als trotse mama meldt zich
zit er 1 hier om de hoek en toch hé ben ik er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh man, ik moet opeens denken aan mijn eerste keer in een seksshop ooitWe gingen een "fout" cadeautje kopen als pubers voor een vriendin, dus wij alle moed bij elkaar geraapt en vroegen de dame achter de kassa naar een fout cadeautje zoals een vibrator oid. Waarop zij met een lijzige zei, dat is niet fout, dat is lekker
We hebben de winterpeeneditie uitgekozen en zijn luid lachend zo snel we konden die winkel uitgegaan
![]()
WB LLquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Doet je kleine man het goed?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB LL![]()
Doet je vent het goed op school?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
MPG, wat doe ik verkeerd? ik heb een scheut rum in de warme chocomel met slagroom gegooid, en het smaakt niet anders dan anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gij drankorgel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
MPG, wat doe ik verkeerd? ik heb een scheut rum in de warme chocomel met slagroom gegooid, en het smaakt niet anders dan anders.
Wij hebben een keer een opblaaspop gekocht voor een gozer die altijd op liep te scheppen over lekker wijven (ook zo lekker charmant enzo) We hadden er een kaartje opgedaan "we vonden dat je toe was aan een nieuwe vriendin"quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Fijn om te horenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is echt heel erg gegroeid.. zo fijn om te horen
![]()
Dat snap ik en daar mag je ook trots op zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een opblaaspop gekocht voor een gozer die altijd op liep te scheppen over lekker wijven (ook zo lekker charmant enzo) We hadden er een kaartje opgedaan "we vonden dat je toe was aan een nieuwe vriendin"
En zijn moeder werd me toch een potje kwaad
[..]
Wij hebben een keer een opblaaspop gekocht voor een gozer die altijd op liep te scheppen over lekker wijven (ook zo lekker charmant enzo) We hadden er een kaartje opgedaan "we vonden dat je toe was aan een nieuwe vriendin"
Ik luister nu deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al heb ik persoonlijk nog net iets meer met de dialectbewerking ervan, maar daar ga ik hier geheid commentaar op krijgen.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
Te weinig rum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
Wat tof meisjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is zéker fijn nieuwsquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel eens een pakket gratis condooms besteld op de naam van m'n broer, en ik overhandigde het 'm toen ie met een stel vrienden zat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |