Haha nee ik word agressief van dat nummerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Invaders must die of thunder zijn ook lekkere nummers
hoe ging het fietsen met je potje pis? nog gemorst onderweg?quote:
Nee man lekker. Opbouwenquote:
Ik ook en dat zijn eigenlijk de enige nummers buiten hardcore om waarvan ik agressief wordquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha nee ik word agressief van dat nummer! Weet ook niet waarom.
Nee ging goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe ging het fietsen met je potje pis? nog gemorst onderweg?
Hardcore kan ik in alle rust luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook en dat zijn eigenlijk de enige nummers buiten hardcore om waarvan ik agressief word
Bah bah bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah bah bah![]()
Wanneer uitslag?Ze bellen maandag pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dit wel jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef Oceanview het volgende:
Mijn lichaam beweegt vanzelf op de beat wat is dit
Fijn heel het weekend last van sowieso dus.quote:
Komt wel goed, het is al iets minder vandaag, en zoniet, jammer dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn heel het weekend last van sowieso dus.
Denk je dat neuken niet pijnlijk gaat zijn trouwens?
Die nummers van David Central zijn ook erg. Hadden we altijd opstaan tijdens kickboks-training.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hardcore kan ik in alle rust luisteren...
Alleen van prodigy word ik gek
Episch toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh god een uur lang koelkast en mono
Wordt tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh god een uur lang koelkast en mono
Hey pop pop pop, jij ook hierquote:
Partypopquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey pop pop pop, jij ook hier
Pat pat pat, ja tuurlijk. altijd hequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hey pop pop pop, jij ook hier
Moet je cranberry sap drinken, dat helpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Zo, moest ff wat jus d'orange pakken.
Schijnt te helpen tegen blaas ontsteking
Kom anders hierheen en neem je zwemkleding mee, ik zeg niet wat we gaan doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
TOOOON, wat gaan wij zaterdag nou doen?
Cranberry-sap werktquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
Zo, moest ff wat jus d'orange pakken.
Schijnt te helpen tegen blaas ontsteking
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kom anders hierheen en neem je zwemkleding mee, ik zeg niet wat we gaan doen
Eigenlijk moeten we een dikke vent met een zware rookstem regelen die het voorleestquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een dikke vent met een zware rookstem regelen die het voorleest
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ECHT?! TOFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Open dan maar gauw dat pakjequote:
Sta je nu te fokken in de afwaskeuken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:09 schreef Snuf. het volgende:
Daar is je boy SNUF. rechtstreeks vanuit de afwaskeuken
Pizza een banquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
Bel Yvonne om te vragen of Pizzalucht unbanned mag worden
Bij het zwembad hier kan je dat elke avond doen ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee?? koelkast gaat opzoeken
Hoelang heeft hij een ban dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
Bel Yvonne om te vragen of Pizzalucht unbanned mag worden
Ja duhquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is gewoon zwemmen met muziek en discolampen
Okidokie!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef PiRANiA het volgende:
Geen ban's bespreken, geen yvonne's bellen
JAquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wil je het nummer van Ez zn werk? Als het goed is zit hij nu alleen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef PiRANiA het volgende:
Tof, doen wequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bij het zwembad hier kan je dat elke avond doen ofzo
Heb het nooit gedaan overigens, maar eens moet de eerste keer zijn
Telt vragen hoelang iemand gebannend is als bespreken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef PiRANiA het volgende:
Nee nee nee.quote:
Nee. Maar we weten waar dit heen gaatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Telt vragen hoelang iemand gebannend is als bespreken?Dan weet ik dat ook weer
oke! Ik hou me mond welquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee. Maar we weten waar dit heen gaat.
Ja baas tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sta je nu te fokken in de afwaskeuken?
Ja, en babi is varken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast... saté ayam is kipsaté ... ayam = kip![]()
Hahaha baasquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja baas tochik hoor nu de partysquad op 538
_____!
Spannend.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Awesome
Zaterdagavond dan maar?
kipquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
Koelkast... saté ayam is kipsaté ... ayam = kip![]()
Ik ook, maar gebakken bananenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bananenik moet er altijd van kotsen.
hij zei toch bami?quote:
Echt? Dikke shitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Snuf. het volgende:
Hier mag je de laatste dag van dat het zwembad open is zwemmen met je hontnog nooit gedaan maar het lijkt me lauw :p
Dat is zo gaaf!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Snuf. het volgende:
Hier mag je de laatste dag van dat het zwembad open is zwemmen met je hontnog nooit gedaan maar het lijkt me lauw :p
Ja?quote:
En dat is het ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog smeriger dan normale bananen
Ja ik mag de radiozender niet kiezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha baas.
Sowieos partysqaud
538__!
Dit jaar wil ik dat echt gaan doen manquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zo gaaf!!
Is in meer plaatsen zo. Echt leuk al die
honden
zieligquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit jaar wil ik dat echt gaan doen manmijn hond zwemt nooit en hij is bang voor water maar dan gooi ik hem er gewoon in
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef dragems het volgende:
doe er ook een gitaar nummer bij dan
Of de rickrollquote:
ook al?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
Ikea Barendrecht, daar was ik verdwaald
Hoe oud ben je nou werkelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef sharr het volgende:
Ikea Barendrecht, daar was ik verdwaald
meer als een '' daar ook al? ''quote:
17 dus. Ik bedoelde in Barendrecht hé. Industrieterrein naast de Ikea.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou werkelijk.
Oh, jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
meer als een '' daar ook al? ''
Omdat je in feyenoord ook al verdwaald was
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:21 schreef Monopoly het volgende:
Poll: Wat word de nieuwe ONZ Radio Monsterhit
• Animale Dubstep
• Never gonna give you up
• Tietenparade
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
lol ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Never gonna give you up
Eens met die man, natuurlijk!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Never gonna give you up
Kan alleen normale vaste nummers bellen, of 0800.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef -Datdus- het volgende:
• OV-chipkaart voor informatie over de OV-chipkaart in het algemeen of het melden van verlies of diefstal van je Studenten OV-chipkaart. Bel 0900 - 0980 (¤ 0,10 euro/min) of kijk op www.ov-chipkaart.nl
Bel en vraag of ze weten waar je die handige cardwriters nog kan kopen.
Ah jammer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan alleen normale vaste nummers bellen, of 0800.
We doen het best goed met 5 stemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef dragems het volgende:
• Never gonna give you up
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
nog 3 en nummer #1quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We doen het best goed met 5 stemmen
Als je mij kan beloven dat het kreng er niet achter komt dat ik haar nummer heb doorgegeven. En als ze flink in de zeik wordt genomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand die zegt "bel mijn moeder maar" ofzo? DM >>>
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij kan beloven dat het kreng er niet achter komt dat ik haar nummer heb doorgegeven. En als ze flink in de zeik wordt genomen.
Even zoekenquote:
Hoe ga je reageren als je mama opeens tegen je zegt van: Goh Huppel, ik kreeg toch zo'n raar telefoontje laatst . . .quote:
Verhalen over Huppelquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik luister de radio niet, mis ik iets?
Ik heb dikke ruzie met haar en ik vind haar een goedkope whiskeyhoer. Kans is klein dat ik haar spreekquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ga je reageren als je mama opeens tegen je zegt van: Goh Huppel, ik kreeg toch zo'n raar telefoontje laatst . . .
?
quote:
quote:
Hooi Popje & Sharrquote:
Je hebt weinig gemist hoor, ik tune ook pas net in.quote:
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
Je accent wijzigt wel erg veel trouwens.
Heeft ze weer wat te vertellen in de kroegquote:
Ik hou van jequote:
De mama van Huppel.quote:
Ik vind m stiekem wel vrolijkquote:
Je krijgt smaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind m stiekem wel vrolijk
Wat gebeurd er met me
Radio onzin maakt meer kapot dan je lief is .. ik voel je pijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat gebeurd er met me
Ik heb op aanrade van Ezealidg, Sabaton aanstaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat gebeurd er met me
Jij hebt er ook al last van?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Radio onzin maakt meer kapot dan je lief is .. ik voel je pijn
gewoon doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Ik wil mijn moeder ook gebeld hebben, maar dat werkt denk ik niet omdat ik net zo zat te lachen en toen vroeg ze 'wat is er' en ik legde het uit
quote:
Over een week ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
Ik wil mijn moeder ook gebeld hebben, maar dat werkt denk ik niet omdat ik net zo zat te lachen en toen vroeg ze 'wat is er' en ik legde het uit
msn?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er wordt gefraudeerd met de poll:
[..]
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb op aanrade van Ezealidg, Sabaton aanstaan
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt er ook al last van?![]()
Ik moet meer kwaliteitsmuziek gaan luisteren..
quote:
wat een boefjes. welk nummer willen ze?quote:
Ezje heeft wel goede muzieksmaak somsquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Animale Dubstep.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
wat een boefjes. welk nummer willen ze?
En, wat vind je er van?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee. ach die staat toch achterquote:
Spannend hequote:
Ik ga altijd een beetje stotteren als ik tegen je moet pratenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Spannend he![]()
Wat is het topic ineens traag trouwens
Nee de rickrollquote:
Never gonna give you uppppppquote:
Never gonna let you downnnnnquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Never gonna give you upppppp
Trouwen?quote:
Laat eens horen dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik ga altijd een beetje stotteren als ik tegen je moet praten
Hquote:
Ja nog in levenquote:
No shitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Watertornado het volgende:
Haha, die meid aan de telefoon klinkt net als Myraela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |