quote:De wereld breekt op 21 december 2012 in 2 delen.
Het stadion van Fortuna Sittard zit aan de ene kant, aan de andere kant zit het stadion van RBC Roosendaal.
Op hetzelfde moment komt Mussolini tot leven.
Zou je nu een kopje thee drinken met Mubarak op Mercurius.?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mash kappen nou!!
De discussie is klaar.
Jij blijft bij jouw punt, ik bij het mijne. We worden het niet eens. Kan je als een klein kind gaan pmen en dmen maar daar schiet je dus niks mee op!!
Nog 1 pm/dm en ik ga met remlof een gesprekje aan
maakt niet uit. doe maar watquote:
Wat? Dit gaat helemaal niet over die discussie over de muziek. Daar heb ik het allang niet meer over.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mash kappen nou!!
De discussie is klaar.
Jij blijft bij jouw punt, ik bij het mijne. We worden het niet eens. Kan je als een klein kind gaan pmen en dmen maar daar schiet je dus niks mee op!!
Nog 1 pm/dm en ik ga met remlof een gesprekje aan
Ba dum TSS!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef dragems het volgende:
een prettig gesprekje
[ afbeelding ]
Duuuudequote:
mag ik hopen jaquote:
Mijn ouders gaan vis eten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder heeft weer een geweldige creatie gefabriceerd, ik ben benieuwd of ik het deze keer ook overleef. Ik ben eten, dus.![]()
Waarom eet je geen vis?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan vis eten.
Ik eet geen vis, daarom maakt mijn vader nu speklappen.
Badum Tsssjquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
En waarom heeft ie geen klachten gehad? Omdat niemand hem gezien heeft
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
Die vraag is van Webhawk, die fapt op myra
Ik ontken alle betrokkenheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
Die vraag is van Webhawk, die fapt op myra
Is ie weer bezig over mij dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dragems wordt straks flink gepwned door huppel
Fysiek dan
Hij maakt je zoontje belachelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ie weer bezig over mij dan?
opstokenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hij maakt je zoontje belachelijk.
ja ging wel beetje ver he.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapje toch zeker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ze nakken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grapje toch zeker?
NIEMAND maakt huppelkind belachelijk
vis is lekker man gek. maar speklappen zijn dat zeker ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan vis eten.
Ik eet geen vis, daarom maakt mijn vader nu speklappen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat...quote:
Die persoon is zijn leven niet lang meer zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grapje toch zeker?
NIEMAND maakt huppelkind belachelijk
Liefje stel je voor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die persoon is zijn leven niet lang meer zeker.
Eitje voor de jongste van de 2.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje stel je voor.
Huppelkind vs Dragems.
prob Dragemsquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eitje voor de jongste van de 2.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eitje voor de jongste van de 2.
Neuh kiddo is leuker, grappiger, droger, adremquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:00 schreef mash_ het volgende:
Als hij ook maar beetje op zijn moeder lijkt wint het kind het.
Dat plan je ook echt al helemaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
I just had sex
Ik ga dit zaterdagnacht ook zingen, maar dan is het ook echt zo
Ga je zaterdag naar Myr?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
I just had sex
haha mono gaat zaterdag een blauwtje lopen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
I just had sex
maar ik vind je nog wel lievv hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef dragems het volgende:
was weer een leuke bash dragems uitzending
Je verbinding faalt als een malle manquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef dragems het volgende:
gelukkig maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik vind je nog wel lievv hoor
Succes en komt goed!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef trolololo het volgende:
Ik kan vandaag niet... (toetsweek) wie kan me invallen?
ja dat weet ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verbinding faalt als een malle man
Dragems, is dan ook de enige show die ik meot horenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef dragems het volgende:
Staan ze met hun rug naar je toe naar de persoon tegenover je te kijken dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon uit, en dan komt het wel goed.
Mijn articulatie en woordkeuze doen vrouwen smelten voor mijn voeten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Staan ze met hun rug naar je toe naar de persoon tegenover je te kijken dan?
Bazinga. Met de nadruk op bazin.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef trolololo het volgende:
Ik kan vandaag niet... (toetsweek) wie kan me invallen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon uit, en dan komt het wel goed.
Mijn articulatie en woordkeuze doen vrouwen smelten voor mijn voeten.
hahaha dankjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dragems, is dan ook de enige show die ik meot horen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Staan ze met hun rug naar je toe naar de persoon tegenover je te kijken dan?
Want Myra wil alleen WHquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
haha mono gaat zaterdag een blauwtje lopen.
Je had een pm nog voor je dat posttequote:
er zit een gat tussen ons dat niemand vultquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Bazinga. Met de nadruk op bazin.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je had een pm nog voor je dat postte
Ik zag het voor mequote:Ik wil! Oh, pick me, pick me, oh please, me, me! Pick me! [/donkey]
Ik ben voor!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil evt 21:30-22:00 als mono ook wil, want samen![]()
Voor die tijd kijk ik mol.
quote:
* Huppelmuts bindt voorbinddildo om en gaat mono te lijfquote:
Stop je dan gelijk zo'n dikke boomstronk in mijn aars ? En dan goed een en weer halen, zodat het boomschors mijn prostaat flink raakt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil je wel even uitwonen
jij hebt ook a onz-radio staan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stop je dan gelijk zo'n dikke boomstronk in mijn aars ? En dan goed een en weer halen, zodat het boomschors mijn prostaat flink raakt.
Dat vind ik lekker!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stop je dan gelijk zo'n dikke boomstronk in mijn aars ? En dan goed een en weer halen, zodat het boomschors mijn prostaat flink raakt.
Dat vind ik lekker!
Als mol iets uitloopt paar minuten later, wel makkelijk als wh dat vol maakt dan ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
WH jij tot half 10 en die mannen vanaf half 10?
Prima!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
WH jij tot half 10 en die mannen vanaf half 10?
Oh kutquote:
Ik mag jou niet pmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh kut![]()
Te druk, te veel, vecht het maar uit.
Ik lees het wel in mn pm of op het rooster
Problem solvedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik mag jou niet pmenDan komt remlof iets doen ofzo.
Iemand anders heeft de planning gedaan. Out of my hands, ik ben overruled door 1 van de grote bazenquote:
Groot is hij wel jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand anders heeft de planning gedaan. Out of my hands, ik ben overruled door 1 van de grote bazen
quote:
was te evrwachten natuurlijk...quote:
Heb je al een mic?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Groot is hij wel jaHad niet anders verwacht eigenlijk.
moet ik ff helpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat even op zoek naar haar telefoon
ben hem heul de dag al kwijt
met zoeken? of ga je bellen?quote:
Gimme yo numbahquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat even op zoek naar haar telefoon
ben hem heul de dag al kwijt
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met zoeken? of ga je bellen?
ik bel alquote:
doe nog us.. heb um bijna denk ikquote:
neem op danquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe nog us.. heb um bijna denk ik
stuur mij maar een pm dan stuur ik je een directe link met alle jingles in 1 rar bestand. Doe ik zodra ik thuis ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
Mag ik van de directie even een DM of PM met de link naar de zipfile met alle jingles? Geen zin om ze 1 voor 1 van de site te plukken >.<
Is al geregeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef trolololo het volgende:
WIE O WIE KAN ME VANAVOND OVERNEMEN
Al geregeld hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef trolololo het volgende:
Lol spuit 11 kijkt niet op roosterquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef trolololo het volgende:
Minuutje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nitrouz, kun je even de OP uit de wiki in de op zetten trouwens?
Oei. Fixed in de wiki nu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zit alleen wel een foutje onderin, ipv [/b] staat er [b].
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Viro het volgende:
Topics terug gelezen, enige wat ik kan zeggen is: where the fuck is the goddamn love for each other?
quote:
quote:
Sorry mijn hersenen waren nog aan het integreren en differentiëren enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol spuit 11 kijkt niet op rooster![]()
Is al geregeld hoor
Iedereen loopt hier lekker niet aardig te doen, dat kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Viro het volgende:
Topics terug gelezen, enige wat ik kan zeggen is: where the fuck is the goddamn love for each other?
Die heeft zichzelf zojuist gemeld!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Viro het volgende:
nachtmerries kreeg ik ervanquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sorry mijn hersenen waren nog aan het integreren en differentiëren enzo
Ik doe wel aardig verdomme!!111quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen loopt hier lekker niet aardig te doen, dat klopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
The love is where Mubarak is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Viro het volgende:
Ik vooral van integreren... ik snap er geen hol van...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nachtmerries kreeg ik ervan
Mijn lievelingsglas enkele dagen geleden kapot gegaan, maar die kleine kut wijnglazen gaan maar niet kapot.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Alleen ik krijg het voor elkaar om binnen 5 minuten 2x hetzelfde glas van mn bureau te stoten. 2x niet kapot gelukkig.
En ik (of wij) tegen jouquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe altijd lief en aardig tegen iedereen
Na middelbare school krijg je dat toch neit meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik vooral van integreren... ik snap er geen hol van...
Tenzij je wiskundeleraar gaat worden!1!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Na middelbare school krijg je dat toch neit meer
Wat verwacht jij dan op de dag dat ik stop met rokenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:25 schreef Viro het volgende:
45°quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Het enige wat ik nog gebruik is COS, SIN, en TAN!
Onthoud die crap!
Eitjequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik vooral van integreren... ik snap er geen hol van...
Dan mag je inderdaad chagrijnig zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan op de dag dat ik stop met roken
Accelerated stop distance Required met Crosswind Angle enzo...quote:
Ik heb de toets morgen alleen ik ben doodsmoe en ik snap er niks van...quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
EitjeTis voor mij alweer 2 jaar geleden, maar ik snap het volgens mij nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad chagrijnig zijn
Iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Die NOS journaal rap faalt lichtelijk
lichtelijk... fuck..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
We geven je een preventieve ban daarvoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan op de dag dat ik stop met roken
Wil je een piloot worden ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Accelerated stop distance Required met Crosswind Angle enzo...
Als het goed is niet hoor!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Na middelbare school krijg je dat toch neit meer
is wel echt al eeuwen oud. met filmpje is 't leuker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik vraag me af, waarom die oneven getallen er is toch niemand met 3 of 5 tetten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef mc-Piel het volgende:
dikke tetten! tetten! 3 tetten, 5 tetten! allemaal tetten!
Morgen laatste Final Meteoquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wil je een piloot worden ofzo?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vraag me af, waarom die oneven getallen er is toch niemand met 3 of 5 tetten?
Ik weet. Ik moest meteen denken aan de rapservice van 'koefnoenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
is wel echt al eeuwen oud. met filmpje is 't leuker.
TETTENquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:30 schreef mc-Piel het volgende:
dikke tetten! tetten! 3 tetten, 5 tetten! allemaal tetten!
Is koefnoen eigen!.. het heeft een soort magisch effect.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet. Ik moest meteen denken aan de rapservice van 'koefnoen' ?
Heb jij niks over te zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
We geven je een preventieve ban daarvoor.
Wat een lekkere kerel en wat een klapper van een hitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik begrijp het echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Morgen laatste Final Meteo
Hete kip in tha housequote:
Hyves, really?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Nitrouz het volgende:
Nog 2 mailtjes op Hyves, en ik zit op 3000 ongelezen.
6688 ongelezen op me Hotmail.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:32 schreef Nitrouz het volgende:
Nog 2 mailtjes op Hyves, en ik zit op 3000 ongelezen.
ofzoiets, dit is van voor mijn tijd swaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
So I said, breakfast at tiffany's!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://www.beautyoftheweb.com/
Die site is een belediging voor het web
Redelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
eejjjen hoe gaat het met jou?
Hyves begrijp ik... 1286 hierquote:
Ik had gister 140 door foboquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hyves begrijp ik... 4286 hier..
Hoe kun je je hotmail inbox zo vol laten staan? Verschrikkelijk!
ditdusquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mensen die hun mail niet bijhouden
Haaa noot!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Heb je zaterdag nog wat te doen?
Ik gebruik mijn Hotmail niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hyves begrijp ik... 1286 hier..
Hoe kun je je hotmail inbox zo vol laten staan? Verschrikkelijk!
Nee, weet je wat leuks?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Heb je zaterdag nog wat te doen?
Ik heb al sinds 13:15 een pakje peuken in mijn bezitquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja, kom je de dag een beetje door als non smoker?
ik klikte en begon hardop manisch te lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
http://iamawesome.com/
Wat een bazensite
Waarom heb je peuken? weggooien die stinkdingenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 13:15 een pakje peuken in mijn bezit![]()
Hij is nog steeds dicht
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
http://iamawesome.com/
Wat een bazensite
Dat komt omdat je shag rookt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 13:15 een pakje peuken in mijn bezit![]()
Hij is nog steeds dicht
Serieus nu heb ik het idee dat ik stop omdat ik dat wil en niet omdat het moetquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Waarom heb je peuken? weggooien die stinkdingen
Aids in een URLquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef mc-Piel het volgende:
http://www.luuuuk.nl/
Ik word hier altijd zo vrolijk van
Ok, dat is de goede gedachtequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus nu heb ik het idee dat ik stop omdat ik dat wil en niet omdat het moet
enige manier om te stoppen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus nu heb ik het idee dat ik stop omdat ik dat wil en niet omdat het moet
Puppehtwisterquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef mc-Piel het volgende:
http://www.luuuuk.nl/
Ik word hier altijd zo vrolijk van
MAG IK MEEDANSEN ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO !!!
HIER JIJ!!!
WE GAAN DANSEN!!
Tanzenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
MONO !!!
HIER JIJ!!!
WE GAAN DANSEN!!
Jij moet zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet zelfs
WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Beter je foon dan jijzelf.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf... mijn hele telefoon ligt te flippen... gaat vanzelf aan en uit en wtf
afkick verschijnselen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter je foon dan jijzelf.
Echt ik kijk scheel opeens, zie vlekken, loopneus, rare halve hoofdpijn en dat trillen all over
Aan het afkicken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter je foon dan jijzelf.
Echt ik kijk scheel opeens, zie vlekken, loopneus, rare halve hoofdpijn en dat trillen all over
ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoor mono heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes
ik heb net de phone aids gegevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf... mijn hele telefoon ligt te flippen... gaat vanzelf aan en uit en wtf
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
afkick verschijnselen?
Nee joh, hoe komen jullie daar nou bij?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb net de phone aids gegeven
komt door mijquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk ut.. hang op en hij begint te flippen..allemaal jou schuld
[/quote]quote:nummer1
quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef sharr het volgende:
wat is het verschil tussen de twee quote tekentjes boven een bericht?
[..]
moet je ff je muis er boven houdenquote:nummer twee.
dit wordt een raar bericht
[..]
De 2e is om een bestaande quote te splitsen. bijvoorbeeld als je commentaar ertussen wil zetten.quote:nummer twee.
[..]
De eerste zet iets tussen quote tags de tweede gebruik je juist om een quote in 2en te brekenquote:nummer twee.
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, hoe komen jullie daar nou bij?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je gaat zometeen over je toetsenbord heenkotsen
Reanimeren dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en nu is mijn telefoon dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat heb je met Samsungquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
My thoughts exactlyquote:
Kauwen op de beatquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Die lijnpogingen gaan niet goed komen als mijn moeder met Twix aankomt zetten
Lekker nummah dit om een Twix bij te eten
Relaxedquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef Monopoly het volgende:
Hierna gewoon nog een van Prodigy. Gewoon omdat het kan
i'm really happy for you and i'm gonna let you finish but sharr had one of the best quotes everquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[..]
De 2e is om een bestaande quote te splitsen.
quote:bijvoorbeeld als je commentaar ertussen wil zetten.
zeg ik toch aidsquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kanye Westquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef dragems het volgende:
[..]
i'm really happy for you and i'm gonna let you finish but sharr had one of the best quotes ever
[..]
dankje.. mijn telefoon kan jouw stem niet aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |