Your my bitchquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Dit onvriendelijke chanson kan mij niet bekoren.
Neee doe je het nog fout. If I Could Turn Back The Hands Of Time is van R Kellyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bij ons ook ja. Elke godganse dag If i Could turn back time (nee niet cher)
o nou dat dan, word er toch niet beter van. Die R staat vast voor Ruk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Neee doe je het nog fout. If I Could Turn Back The Hands Of Time is van R KellyMet die vliegende foto's in de clip
Eric bijna meteen na tienen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Sersjee het volgende:
Ergens hoop ik dat Michiel er nog een Johan in knalt vanavond. Nog niet gehoord deze week... (en nee, afgelopen zondagmiddag en vanochtend heul vroeg tellen niet. Toen was ik nl. resp. op een voetbalveld in Koedijk en slapende in m'n bedje)
U vraagt, 3FM levertquote:
Echt, hoe doe je het Sersj. Volgens mij zou je zelfs gratis rugmassages krijgen van 3fm als je er om zou vragen.quote:
ah, Cee is binnen...jij hebt de hele meetdateprikker rood gemaakt? kun je niet, wil je niet of kom je gewoon niet? just wonderingquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, hoe doe je het Sersj. Volgens mij zou je zelfs gratis rugmassages krijgen van 3fm als je er om zou vragen.
Het is een gave.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, hoe doe je het Sersj. Volgens mij zou je zelfs gratis rugmassages krijgen van 3fm als je er om zou vragen.
Miss Montrealquote:
Cee vind ons eng.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, Cee is binnen...jij hebt de hele meetdateprikker rood gemaakt? kun je niet, wil je niet of kom je gewoon niet? just wondering
Oh, haha! Sorry.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, Cee is binnen...jij hebt de hele meetdateprikker rood gemaakt? kun je niet, wil je niet of kom je gewoon niet? just wondering
ik ben benieuwd....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
Over zo'n 3 minuten gaat Michiel door een kleine hel denk ik.
Ik heb ook zo'n vermoeden... al is de plaat daarna dan wel weer TIG keer beter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
Over zo'n 3 minuten gaat Michiel door een kleine hel denk ik.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Domien het volgende:
JAJAJA! Daar gaan we!! Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen op nummer 1 in de #MT5! #3FM #ZR11
bij mij over mn clitoris!quote:
Hij krijgt er tenminste nog voor betaald... Nee, dan de arme luisteraars!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |