Dat zeg ik, hoogst incourante tijden.quote:
ik voel een request aankomenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Sersjee het volgende:
Ergens hoop ik dat Michiel er nog een Johan in knalt vanavond. Nog niet gehoord deze week... (en nee, afgelopen zondagmiddag en vanochtend heul vroeg tellen niet. Toen was ik nl. resp. op een voetbalveld in Koedijk en slapende in m'n bedje)
Dan mis je wel een heleboel hoor... dus ik ga zo gewoon voor de TV hangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
rock, je kunt ook gewoon widm volgen op twitter en 3fm aanzetten
Dat. Hier wordt ome Sersjee blij van.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
rock, je kunt ook gewoon widm volgen op twitter en 3fm aanzetten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan mis je wel een heleboel hoor... dus ik ga zo gewoon voor de TV hangen.
let op de subtiele 'quote:
Your my bitchquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Dit onvriendelijke chanson kan mij niet bekoren.
Neee doe je het nog fout. If I Could Turn Back The Hands Of Time is van R Kellyquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Bij ons ook ja. Elke godganse dag If i Could turn back time (nee niet cher)
o nou dat dan, word er toch niet beter van. Die R staat vast voor Ruk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Neee doe je het nog fout. If I Could Turn Back The Hands Of Time is van R KellyMet die vliegende foto's in de clip
Eric bijna meteen na tienen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Sersjee het volgende:
Ergens hoop ik dat Michiel er nog een Johan in knalt vanavond. Nog niet gehoord deze week... (en nee, afgelopen zondagmiddag en vanochtend heul vroeg tellen niet. Toen was ik nl. resp. op een voetbalveld in Koedijk en slapende in m'n bedje)
U vraagt, 3FM levertquote:
Echt, hoe doe je het Sersj. Volgens mij zou je zelfs gratis rugmassages krijgen van 3fm als je er om zou vragen.quote:
ah, Cee is binnen...jij hebt de hele meetdateprikker rood gemaakt? kun je niet, wil je niet of kom je gewoon niet? just wonderingquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, hoe doe je het Sersj. Volgens mij zou je zelfs gratis rugmassages krijgen van 3fm als je er om zou vragen.
Het is een gave.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, hoe doe je het Sersj. Volgens mij zou je zelfs gratis rugmassages krijgen van 3fm als je er om zou vragen.
Miss Montrealquote:
Cee vind ons eng.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, Cee is binnen...jij hebt de hele meetdateprikker rood gemaakt? kun je niet, wil je niet of kom je gewoon niet? just wondering
Oh, haha! Sorry.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, Cee is binnen...jij hebt de hele meetdateprikker rood gemaakt? kun je niet, wil je niet of kom je gewoon niet? just wondering
ik ben benieuwd....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
Over zo'n 3 minuten gaat Michiel door een kleine hel denk ik.
Ik heb ook zo'n vermoeden... al is de plaat daarna dan wel weer TIG keer beter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
Over zo'n 3 minuten gaat Michiel door een kleine hel denk ik.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Domien het volgende:
JAJAJA! Daar gaan we!! Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen op nummer 1 in de #MT5! #3FM #ZR11
bij mij over mn clitoris!quote:
Hij krijgt er tenminste nog voor betaald... Nee, dan de arme luisteraars!quote:
quote:
NIEUWE MEGAHIT.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik zet 3FM weer eens aan. WAT THE FUCK IS DIT VOOR BAGGER.
Grapje tochquote:
Artiesten voor Azie....quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik zet 3FM weer eens aan. WAT THE FUCK IS DIT VOOR BAGGER.
+1quote:
Nee echt.quote:
Moeten ze daar gaan zingen, niet hierquote:
Van dezelfde plek waar eerder vandaag de kerst vandaan kwam met Koop - Come To Me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:25 schreef Bol_Wan het volgende:
Waar komt die lente nou ineens vandaan
Die gast heeft de soul aan z'n kont hangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Sersjee het volgende:
Eenmaal live gezien. Bij 35 graden in Belgenland. Was fijn.
ik tel er maar 1...quote:
je begint kapsones te krijgen mannetje! 2wk terug was je nog zo;n verlegen mannetjequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra even aanmelden voor de 3FM Meeting. Zie de OP.
Ja, Hans. Doe es aanmelden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra even aanmelden voor de 3FM Meeting. Zie de OP.
Done! Onder de naam Cee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Hans. Doe es aanmelden.
Valt mee! Vandaag nog 25 erbij en dan moet ik er nog 200 ! Vrijdag 100 en dan zaterdag / zondag eventueel maandag de rest.quote:
Dan neem ik hierbij afscheid van je aangezien ik morgen,zaterdag en zondag hier niet meepostquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt mee! Vandaag nog 25 erbij en dan moet ik er nog 200 ! Vrijdag 100 en dan zaterdag / zondag eventueel maandag de rest.
uuhhm, jammer man! Kan zijn dat ik er maandag nog even ben, maar dan plan ik het zo dat mijn laatste reactie is tijdens MetMichiel. Mocht ik je niet meer zien hiero.. Het beste man en succes met de kleine die er over een paar maand komt. Enjoy !quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan neem ik hierbij afscheid van je aangezien ik morgen,zaterdag en zondag hier niet meepost
Amen! Echt heel mooi dit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Bol_Wan het volgende:
United States of Eurasia op die radio. Hopelijk met Frans Chansonstukje![]()
![]()
ik vond het franse stukje wel even wennen. Vooral omdat Mr. Bellamy j geen fatsoenlijke r uit kan sprekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef justmattie het volgende:
Dit nummer vond ik na een keer of 3 pas vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |