abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:27:28 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_92593190

• Hier kun je luisteren naar ONZ radio: http://www.onzinradio.nl/tunein
• Je kunt deze link ook kopiëren/plakken in je favoriete speler: http://www.onzinradio.nl/tunein
Klik hier voor de officiële website
• Wie moet er wanneer draaien? Klik hier voor het rooster!

• We hebben statistieken over deze reeks *).

Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!

Ik wil ook draaien, hoe moet dat?
Klik hier voor de onzinradio wiki, waar je alles terug kunt vinden.

Ik wil ook de monsterhit draaien!
De eerste officiële monsterhit is Dingetje - Kale Kano, klik hier om deze te downloaden incl. jingles
De monsterhit zal vanaf binnenkort elke 2 weken ververst worden, tegen die tijd horen jullie daar nog meer over.
Plaatje aanvragen?
Dat kan hier!
LET OP: Niet alle DJs kijken op het aanvraagsysteem, stuur daarom ook een DM of PM naar de DJ, omdat de kans anders groot is dat hij niet opgemerkt, en dus niet gedraaid word.

De Jingles
Downloaden - Uploaden

En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN

Draaischema:
Hier kan je zien welke DJ wanneer draait!
Wil je ook draaien en heb je een tijd gevonden die nog vrij is? PM PiRANiA met wanneer je wilt!

Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!

Spreek je het nieuws in? Graag :) Plaats dan ook graag een linkje naar het bestand op deze pagina.

PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.

De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op

Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox

LET OP
De Worm is een beetje boos op ons geworden omdat we teveel offtopic gingen, een paar mensen uit het topic gaan hier op letten, en als mensen te veel offtopic gaan wordt dit doorgegeven aan de Worm, niet om het een of ander, maar wij willen niet dat de radio wordt gekapt. Let dus even op met wat je zegt, iedereen weet wel waar zijn of haar grens ligt..

- Wil jij een uurtje opvullen? Zo ja, ga even langs bij Huppelmuts haar PMbox.
Directe Messages worden door haar niet getolereerd!
- Wij fanatieke luisteraars willen liever eckte djmuziek dan een requestautomaat.
- Lastminute dj's terwijl de automaat bezig is, dan zit je goed mis
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:27:54 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92593217
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Na 755 delen komen mensen nog steeds in het topic vragen wie er draait.
Er staat in de OP toch echt een link naar http://www.onzinradio.nl/rooster/
Je moet niet zoveel vertrouwen hebben in de ONZ users :D
Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:27:57 #4
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_92593219
OP was toch veranderd?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:27:58 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92593221
Time to go home
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:27:59 #6
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_92593222
Tering..
ik denk, ik vraag een leuk nummer aan, hoor ik die wel als ik in de douch sta.. Heb ik hem niet gehoord...
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:28:23 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_92593235
quote:
9s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.
Ja bbq is ermee bezig maar die heeft wat probs om het werkend te krijgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:28:24 #8
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_92593236
Tevends, Buddy Holly :)
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:28:40 #9
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_92593250
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef PiRANiA het volgende:
Time to go home
Wel thuis :*
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_92593267
Ik heb vragen en een riekwest gestuurd.
pi_92593278
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken :P
Who motivates the motivator?
pi_92593302
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken :P
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURK

:')
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:30:42 #13
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_92593346
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Daarom heb ik het topic gewoon geopend :)
[b]AirwiN schreef [/b]
  Moderator donderdag 10 februari 2011 @ 16:31:21 #14
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_92593377
quote:
5s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
OP was toch veranderd?
Er moet wel wat anders in eigenlijk:

oud

quote:
Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
nieuw:

1
2
3
4
Draakje - de verzoekjesmachine

Regelmatig zie je op het [url=http://www.onzinradio.nl/rooster/]rooster[/url] "Draakje" ingeroosterd staan. Dit is de verzoekjesautomaat. Je kunt zelf verzoekjes aanvragen als deze draait, hoe en wat hoor je, want het wordt omgeroepen, of vraag een van de anderen via PM/DM. De link niet plaatsen, om 'spam' te voorkomen.
Er zijn nog wel donaties nodig voor Draakje! Momenteel is er 30 van de 219 euro binnen. Meer informatie en hoe en wat vind je op de verzoekpagina van Draakje.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_92593416
Ik wilde doneren maar ik kan er niet meer op. ;(
pi_92593419
Wat een rust hier. Dit was btw een kutnummer
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:32:19 #17
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_92593426
(kon 'm in het vorige topic niet meer editen)

Zie ook www.onz-radio.nl!

Over Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2011. Een historische dag!
Een maand later zijn we inmiddels uitgegroeid tot een heus radiostation met veel vaste en losse dj's en zelfs non-stop muziek als er niemand draait. Er zijn verschillende DJ's op Radio Onzin die allemaal een eigen draaistijl hebben. Wie wanneer te horen is vind je terug in het uitzendrooster / draaischema. Tijdens de non-stop momenten schiet Draakje te hulp en draait alle verzoekjes! Hoe je deze kunt aanvragen hoor je op die momenten. Buiten Draakjes' uren kun je je verzoekjes hier aanvragen.

Kan ik ook draaien?
Jazeker! Kijk daarvoor op de wiki, waar je alle informatie terug kan vinden.

Monsterhit
De eerste officiële monsterhit is: Dingetje - Kale Kano.

Géén slowchat
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom!

Aankondigingen
We zoeken een vrouwelijke dj!

PS: LAPO? Open het volgende topic via de 'nieuw-topic'-knop en vergeet niet het topicnummer +1 te doen.
De laatste versie van deze OP staat altijd op: http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php?id=op

[ Bericht 1% gewijzigd door WebHawkjuh op 10-02-2011 16:42:03 ]
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_92593443
WAT EEN HATER IS DIE GOZER TOCH MATTIE TFOEE
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:32:51 #19
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_92593447
DV wordt al DJ?
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:33:02 #20
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_92593458
en nee :')
pi_92593471
Vrouwelijke DJ kan wel eventjes wat digitaals uitproberen. kleren uit, webcam aan.
pi_92593481
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:

[..]

HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURK

:')
Wat moet ik dan doen, laten liggen?
quote:
17s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Daarom heb ik het topic gewoon geopend :)
Dank je :*
Who motivates the motivator?
pi_92593484
Ik heb geen mic.
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:33:29 #24
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_92593485
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er moet wel wat anders in eigenlijk:

oud

[..]

nieuw:

[ code verwijderd ]

In verband met het inkorten van alles heb ik 't vooralsnog helemaal weg gelaten, en wil ik jouw url straks plaatsen bij de gewone requestlink.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:33:32 #25
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_92593491
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwelijke DJ kan wel eventjes wat digitaals uitproberen. kleren uit, webcam aan.
eens! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')