Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 755 delen komen mensen nog steeds in het topic vragen wie er draait.
Er staat in de OP toch echt een link naar http://www.onzinradio.nl/rooster/
Je moet niet zoveel vertrouwen hebben in de ONZ users
Ja bbq is ermee bezig maar die heeft wat probs om het werkend te krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik keek altijd in dat plaatje dat het niet meer doet.
Wel thuisquote:
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURKquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken
Daarom heb ik het topic gewoon geopendquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Sorry jongens. Ik had Lapo, maar alles zit hier onder de frisdrank, dus ik ben nogal druk met schoonmaken
Er moet wel wat anders in eigenlijk:quote:
nieuw:quote:Project van Koelkast
Koelkast is bezig met een betaversie van een nieuwe requestbak. Als jij een plaatje request staat hij automatisch in de requestlijst, als het goed is is hij vrijdag afgerond, Meer vragen over dit kan je natuurlijk kwijt in Koelkast's DMbox of PMbox
1 2 3 4 | Draakje - de verzoekjesmachine Regelmatig zie je op het [url=http://www.onzinradio.nl/rooster/]rooster[/url] "Draakje" ingeroosterd staan. Dit is de verzoekjesautomaat. Je kunt zelf verzoekjes aanvragen als deze draait, hoe en wat hoor je, want het wordt omgeroepen, of vraag een van de anderen via PM/DM. De link niet plaatsen, om 'spam' te voorkomen. Er zijn nog wel donaties nodig voor Draakje! Momenteel is er 30 van de 219 euro binnen. Meer informatie en hoe en wat vind je op de verzoekpagina van Draakje. |
Wat moet ik dan doen, laten liggen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHAHA SPOUWERRANGER IS EEN SCHOONMAAKTURK
Dank jequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom heb ik het topic gewoon geopend
In verband met het inkorten van alles heb ik 't vooralsnog helemaal weg gelaten, en wil ik jouw url straks plaatsen bij de gewone requestlink.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet wel wat anders in eigenlijk:
oud
[..]
nieuw:
[ code verwijderd ]
eens!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwelijke DJ kan wel eventjes wat digitaals uitproberen. kleren uit, webcam aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |