Gejailbreakt dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:22 schreef MOON76 het volgende:
Het toestel is aangepasten elke simkaart past erin.
Klopt, maar wist niet of ik dat hier mocht neerzetten...vandaar!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gejailbreakt dus.
Bod van 150 euro.
Volgens mij niet, alhoewel ik dat niet echt snap, want een jailbreak is wettelijk volgens mij niet verboden, alleen je garantie vervalt erdoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:55 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Klopt, maar wist niet of ik dat hier mocht neerzetten...vandaar!
Jailbreaken is gewoon legaal idd, de apps downloaden niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:19 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alhoewel ik dat niet echt snap, want een jailbreak is wettelijk volgens mij niet verboden, alleen je garantie vervalt erdoor.
Denk er nog even over na of ik meer wil bieden.
Ok, Duidelijk allemaal!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:23 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Jailbreaken is gewoon legaal idd, de apps downloaden niet.
Om de jb te verwijderen, moet je ff resetten en je hebt weer garantie
Jij snapt er echt niks van... Jailbreak is om Simlock vrij te maken, dus wat denk je dat er gebeurt als je de jailbreak terug draait?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:54 schreef johanmulder het volgende:
Als de jailbreak terug te draaien is, heb je dan je simlock weer terug?
Mocht de iPhone zonder jailbreak ook nog simlock-vrij zijn, dan bied ik 180,-. Hiervoor kom ik hem ophalen.
Onzin. Dat je een jailbreak nodig hebt om unlocksoftware op de iPhone te plaatsen klopt, maar een jailbreak zelf is om applicaties gratis te kunnen downloaden en om ongeauthoriseerde software op je iPhone te zetten, niet per definitie om de iPhone simlockvrij te maken. Een gejailbreakte iPhone kan ook gewoon fabrieksaf simlockvrij zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van... Jailbreak is om Simlock vrij te maken, dus wat denk je dat er gebeurt als je de jailbreak terug draait?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van... Jailbreak is om Simlock vrij te maken, dus wat denk je dat er gebeurt als je de jailbreak terug draait?
Deze is niet simlockvrij zonder jailbreak.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Luc_Nilis het volgende:
De iPhone 2G is de oudste en dus traagste in de serie, deze komt daarna.
Overigens wel een goede vraag of de iphone simlockvrij is zonder jailbreak.
Scheelt een hoop gedoe bij updates?!
Deze iphone is via T-mobile, dus je kunt hem officieel simlockvrij maken....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:02 schreef exaCtly het volgende:
Als je de iPhone via T-Mobile Nederland hebt, dan is deze gewoon simlockvrij
Wil hem gerust bij je brengen, maar heb pia PM al een bod van 180...quote:Op maandag 14 februari 2011 01:47 schreef Braddie het volgende:
Waar woon je? en doe je ook aan het afleveren aan huis?, woon in Hilversum en wil snel een iPhone, bijdeze 175 euro geboden!
Genoteerd!quote:
Dacht dat jij in al je verkooptopics zo krap bij kas zit?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:47 schreef Braddie het volgende:
Waar woon je? en doe je ook aan het afleveren aan huis?, woon in Hilversum en wil snel een iPhone, bijdeze 175 euro geboden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |