abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92641915
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Was jij maar lekker door, dat maakt die kankerzooi niet minder chemisch, het is geen zand. Simpele ziel, Monsanto heeft er alles mee te maken.
Ik durf wel te stellen dat ik met mijn levensmiddeltechnologie en milieukunde opleidingen achter mijn naam meer verstand van deze materie heb dan het overgrote deel van de fokkers, jij incluis. :{w

Maar goed, dan doen we het wat jip en janneke, ik ben de beroerdste niet.

We beginnen bij de basis, hoé komen die kankerverwekkende chemicaliën volgens jou dan precies in die lieve kindertjes, áls het al gebruikt wordt voor onkruidbestrijding op openbare plekken? Fyi, het actieve ingrediënt van Roundup (van monsanto), is Glyfosaat. Dit kan bij aanraking van de huid irratie veroorzaken, maar dat is nog geen kanker hoor. Die kindjes spelen niet buiten in de wolken Roundup, dus inhaleren is geen issue, en met simpel handenwassen kan orale inname voorkomen worden. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_92641980
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Leuk die nieuwe politiek - hysterische verveelde moeders hebben hun spreekbuis gevonden bij kneuzen als Ouwehand en de Dierenpartij.
Als ze nou gewoon zelf even met zijn allen een middagje onkruid komen wiedden is er geen enkele reden meer voor dit soort paniekvoetbal, en kan de gemeente dat geld aan andere dingen besteden. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_92642246
Je moest eens weten wat er in de jaren '70 en '80 allemaal gespoten werd.

Ik kan niet zeggen dat ik er veel last van heb, dit is een beetje een storm in een glas water.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')