ben benieuwdquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef planethugo het volgende:
The Event verder als miniserie op SyFy
doe ik ook altijd, die zijn het snelst binnen via http://www.addic7ed.com/quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heb hem al met engelse ondertiteling gekeken.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:57 schreef planethugo het volgende:
The Event verder als miniserie op SyFy
Haha. Vicky maakt de serie inderdaad wel iets beter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]Ik weet of ik nu moet lachen of huilen eigenlijk
Wel indrukwekkend dat SyFy een sci-fi serie binnenhaalt
Maar goed, ook volgend seizoen dus Vicky
Klopt, maar de niet-downloaders worden nu lekker gemaakt met gecancelde shit en dat vind ik altijd zo flauw...de sadisten onder ons vinden vast wel dat zij hetzelfde lot verdienen als wij downloaders, maar het is een beetje gaarquote:
klopt idd, Veronica heeft daar ook een handje aan. Maar uiteindelijk maakt het die zenders natuurlijk alleen maar uit wat er die 22 afleveringen aan advertenties verkocht is, volgende jaar pakken ze gewoon weer de volgende seriequote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar de niet-downloaders worden nu lekker gemaakt met gecancelde shit en dat vind ik altijd zo flauw...de sadisten onder ons vinden vast wel dat zij hetzelfde lot verdienen als wij downloaders, maar het is een beetje gaar
Klopt en dat was ook niet de eerste keer..vroeger ook al met series als Traveler enzo..echt hopeloos.quote:
Cancelled en dus dood ja.quote:
Dat de First Lady een alien was, had je niet meegekregen?quote:
Komt niet. Hopelijk nog wel die miniserie.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Is al bekend wanneer seizoen 2 begint ?![]()
Ernstig verslavende serie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |