Klopt, maar de niet-downloaders worden nu lekker gemaakt met gecancelde shit en dat vind ik altijd zo flauw...de sadisten onder ons vinden vast wel dat zij hetzelfde lot verdienen als wij downloaders, maar het is een beetje gaarquote:
klopt idd, Veronica heeft daar ook een handje aan. Maar uiteindelijk maakt het die zenders natuurlijk alleen maar uit wat er die 22 afleveringen aan advertenties verkocht is, volgende jaar pakken ze gewoon weer de volgende seriequote:Op maandag 6 juni 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar de niet-downloaders worden nu lekker gemaakt met gecancelde shit en dat vind ik altijd zo flauw...de sadisten onder ons vinden vast wel dat zij hetzelfde lot verdienen als wij downloaders, maar het is een beetje gaar
Klopt en dat was ook niet de eerste keer..vroeger ook al met series als Traveler enzo..echt hopeloos.quote:
Cancelled en dus dood ja.quote:
Dat de First Lady een alien was, had je niet meegekregen?quote:
Komt niet. Hopelijk nog wel die miniserie.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Is al bekend wanneer seizoen 2 begint ?![]()
Ernstig verslavende serie.
Dat dacht ik de hele tijd al, maar dat home was de bevestiging.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat de First Lady een alien was, had je niet meegekregen?
Nogmaals: Het is gecancelled..waarom zou je eraan beginnenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef First het volgende:
Waarom kwam ik net pas achter het bestaan van deze serie
* First slingert een uTorrent aan.
Waarom niet? Het eerste seizoen kun je gewoon kijken hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nogmaals: Het is gecancelled..waarom zou je eraan beginnen
Dat komt omdat er een tweede deel moest komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Een extreem matige serie met een kansloos open einde..als je echt niks anders te doen hebt, maar anders toch niet joh
Ja, ze hadden in Lost ook beter gewoon gelijk Jakob laten komen vertellen dat ze uitverkorene waren om het eiland te beschermen (om maar een voorbeeld te noemen). Wat is dit voor kutreactie??!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 08:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:
ik had de laatste 2 eps nog even bewaard voor afgelopen zaterdag na het klussen....ik moest huilen bij het einde. Niet alleen was het té open en té dramatisch (ze hadden dit ook in ep 1 kunnen doen, dan waren ze er met z'n 2.5 miljard gewoon) maar prop een planeet zo groot als de aarde,tussen de aarde en de maan en je kun niet eens meer dat plaatje filmen of "home' knerpen...........
WANT DAN IS ER GVD HELEMAAL GEEN ENE RUK MEER EN ZIJN ALLETWEE DE PLANETEN NAAR DE KALOTEN
VERUCKTE MONGOL!!
dank, hoef ik daar niet aan te beginnen. Maar syfy gaat er toch mee verder als miniserie en als dat aanslaat komt er gewoon een 2de seizoen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Een extreem matige serie met een kansloos open einde..als je echt niks anders te doen hebt, maar anders toch niet joh
Belg, dom, plotholes. Zoiets?quote:
Mja, zo'n beetje het eerste dat in me op kwam, en ik ben er notabene zelf een (Belg) Kejje nagaanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |