Hmmhmmquote:
Snap ik...quote:
In Muckland, ze moet morgen naar doktert en vrijdag naar UWV!quote:
Bij mijn oudersquote:
Oooooh. Ik zal voor haar duimen want Muckquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
In Muckland, ze moet morgen naar doktert en vrijdag naar UWV!
heyyyy truste Barriequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
Sonny Boy (de film) was echt
nu lekker m'n bedje in en slapen!
tot morgen lieverds!
en MPG.. succes met in slaap vallen!
Truste Barretjequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen lieverds!
Thanks lieverdquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen lieverds!
ST wel, Marijke was toenstraks nog hier...quote:
Nou, sterkte morgen dan maar meid. Geen idee van hoe en wat maar sterkte dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders
Ik moet morgen namelijk weer eens naar het ziekenhuis, en dat loopt nog in mijn oude woonplaats. Omdat ik midden in de onderzoeken zat toen we het huis kregen, vind ik het handiger om het hier dan ook af te ronden
Gaafquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
tot morgen lieverds!
inderdaad, die is ook zeldzaam gewordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
Ik mis trouwens ook het zeilmeisje
Pien![]()
quote:
ST wel en ik ga ook zoquote:
Jammer want dat is echt een schatjequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, die is ook zeldzaam geworden
Ik gok dat ze het druk heeftquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad, die is ook zeldzaam geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |