Antwoord van Xiphos is onzin... de andere personen hadden nog niet de juiste informatie maar:quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:02 schreef DarkWimDuck het volgende:
Owja even voor de duidelijkheid: Ik heb de oude draden al verwijderd, en vanaf de groepenkast 2 apparte pijpen aangelegd (deze gaan allebei niet meer naar de keuken) met ieder een fase, nul en aardedraad.
ik zou exlurker volgen. Die zegt eigenlijk nooit vreemde dingen over dit soort zaken...quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:22 schreef DarkWimDuck het volgende:
Helaas nog niet het eensgezinde antwoord waar ik op gehoopt had.
Er zitten maar 2 andere groepen bij de fornuisgroep op de aardlek, draden lopen niet door dezelfde buis en komen elkaar ook niet meer tegen, dus dat is het probleem niet.
Voor mijn gevoel zijn het ook 2 apparte groepen, maar ik krijg ze niet van elkaar af.
Alvast bedankt voor de reactie's, ik wacht er nog even wat meer af.
wat een gelul, in beide groepen zitten beveiligingen... waarom zouden ze het anders 2x 230V noemen denk je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef Xiphos het volgende:
Onzin? jouw antwoord is onzin. De mkn599 bestaat niet uit 2 losse groepen die via een palletje aan elkaar zitten. Als je het palletje zou slopen, zijn het niet zomaar 2 losse groepen, je mist dan van 1 groep sowieso de thermische beveiliging.
Jij raad mensen toch ook niet aan om alufolie om een stop te wikkelen als ze elke keer knallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |