Waar klaar ik dat 't een kutsite is? Ik heb 't over z'n wedstrijd. Dat 'ie dat onder andere promote m.b.v. het internet is bijzaak.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:13 schreef Microtubuli het volgende:
Sowieso, mensen die internet kijken en dan gaan klagen over internetsites.
Ik ben inderdaad erg jaloursquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Snackie017 het volgende:
Ts is jalours omdat Justin Bieber meer geld en sletten heeft dan TS hahahaha
Waarschijnlijk slaapt dat kind niet voor een week daarna.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:15 schreef Sportex het volgende:
Prima actie om een meisje toch een leuke dag te bezorgen op valentijnsdag.
Niet triest, wel sympathiek naar de desbetreffende damens toe.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:11 schreef Natrium het volgende:
Hoe triest is 't als je je 12 jarige babyface waar duizenden meisjes nat van worden gaat gebruiken voor aandacht door een wedstrijd te maken, om daarmee je ego te strelen![]()
't Meeste wat ik zeg zijn pure veronderstellingenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:18 schreef richnigger het volgende:
Hoe weet TS alles van Justin Bieber?
En de belangrijkste vraag: Doet TS ook mee met de wedstrijd?
Dat kind heeft inderdaad een ego zo groot als een negerlul, maar voor de rest vind ik hem gewoon een goede zanger hoor. Over zijn geaardheid laat ik me niet uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:20 schreef Natrium het volgende:
[..]
't Meeste wat ik zeg zijn pure veronderstellingen
En nee, want ik maak toch geen kans
Je bent de enige die doet alsof.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Ben ik nou de enige, die justin bieber ofzoiets, niet kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |