Ik spreek er wel een keertje eentje voor je inquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik ook ja
Maar, ennieweej, aangezien jij me niet voorleest ga ik maar naar mijn boek luisteren nu
Voor dadelijk, welterusten![]()
Ghehe he yeah hehe. Serious bumping ghehequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*bump*
Dat was echt vet tof he, bumpen in het echt?![]()
Ah, ok.quote:
Let op: PIquote:
over de 5000 al inmiddels, het gaat lekker dit jaar. Maar waarschijnlijk ben ik de 2e helft van het jaar goeddeels kwijt aan verhuizen en aanverwant gezeik, dus ik plan nog maar even niets voor na mei of zoquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, ok.
Ik dacht eerst het aantal reizen, maar toen zag ik 4809 km in 0 reizen...![]()
quote:
mwah ach, die paar mensen die je niet mag kan je toch negerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik waarschijnlijk NOOIT naar welke (SC) meet dan ook zal gaan![]()
Er zijn best mensen die ik een keer individueel of als klein groepje wil zien maar bij mij leeft de behoefte totaal niet om met een club mensen te zitten waarvan ik niet iedereen leuk vind zeg maar![]()
Dat vind ik asociaal eigenlijk en dat zou de sfeer niet ten goede komen lijkt mequote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah ach, die paar mensen die je niet mag kan je toch negeren
Mwoa, ik kan me dat wel voorstellen hoor wat STu zegt. Ik was achteraf misschien ook wel liever niet naar die TAL meet geweest toenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heee vreetzakquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
Eerst maar eens een hapje zoeken![]()
![]()
Heb er honger van gekregen
ach, bij de TAL meet waren er echt mensen bij waar ik geen woord mee heb gewisseld, maar ik kan dat zodanig dat het niet als asociaal gezien wordtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik asociaal eigenlijk en dat zou de sfeer niet ten goede komen lijkt me
ik vond het juist zo leuk jou eens ontmoet te hebbenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik kan me dat wel voorstellen hoor wat STu zegt. Ik was achteraf misschien ook wel liever niet naar die TAL meet geweest toen
In een grote groep gaat dat wel, in een kleine groep daarentegen nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het kan voor een ander beledigend overkomen als die bijvoorbeeld wel een gesprek met je probeert te maken. Ik ben misschien meer van de ontmoetingen met een paar mensen waarvan ik het gevoel heb dat er een soort van 'klik' isquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, bij de TAL meet waren er echt mensen bij waar ik geen woord mee heb gewisseld, maar ik kan dat zodanig dat het niet als asociaal gezien wordt
Heb ik ook met verjaardagen, vind het zinloos tijdverknoeien om met mensen te ouwenelen waar ik niks mee heb
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heee vreetzakuhhh ik bedoel hoi Friemel
Lekker slapen Martquote:
Trustequote:
dat dus, als je met z'n 5-en bent en je negeert er 1 dan valt dat erg opquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In een grote groep gaat dat wel, in een kleine groep daarentegen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |