Christenen hebben het niet meer voor het zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is seks niet meer vies dan? When did that happen?
'Ik seks'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat eerste en laatste snap ik niet helemaal.
+1quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.. Het is toch vrij normaal dat je niet moet gaan autorijden als je zo weinig geld hebt?
Ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Verbod op drank zou ik kut vinden!![]()
Seks heb ik toch niet...
Mja, ik kan je ook niet helpen, ben ik bang. Komt wel goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend van instanties![]()
Ja, komt ook vast wel goed. Is gewoon weer even een tegenslag. Zo van hey je bent nu lang genoeg vrolijk ofzo
Als ik alles wat ik nu met de auto had gedaan met het openbaar vervoer was gaan doen. Dingen die ik MOEST regelen voor woning en soos. Was ik 3x zoveel kwijt geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja zo kun je alles wel negatief lezen.. Het is toch vrij normaal dat je niet moet gaan autorijden als je zo weinig geld hebt?
Arme Air.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
'Ik seks'?
Nee, daar doe ik niet aan dus
Zou ik niet eens accepteren/willenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan je ook niet helpen, ben ik bang. Komt wel goed
Geef hem nou niet zo mooi voor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik nietik kan best zonder drank
Air heeft Samzzquote:
Drank en ik hebben een slechte relatiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Geef hem nou niet zo mooi voor...Ik moet me inhouden.
Ja, een paar ritjes met de bus kosten 50 euro?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik alles wat ik nu met de auto had gedaan met het openbaar vervoer was gaan doen. Dingen die ik MOEST regelen voor woning en soos. Was ik 3x zoveel kwijt geweest![]()
Maar jij weet alles beter, jij bent zo wijs
Hij en vele andere hierquote:
Die redt zich welquote:
Ik denk dat ik wel eens een van die twee zou kunnen zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, de kroeg lonkt... Prettige voortzetting allemaal. En waarschijnlijk zit ik over een paar uur weer in [Singles] lekker dronken te zijn met de twee mensen die niet meer kunnen slapen...
goed ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Maar goed, de kroeg lonkt... Prettige voortzetting allemaal. En waarschijnlijk zit ik over een paar uur weer in [Singles] lekker dronken te zijn met de twee mensen die niet meer kunnen slapen...
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel eens een van die twee zou kunnen zijn
Waarom zou jij niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doei en doe de groeten aan Jofuquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef Ludootje het volgende:
Aww, in dat geval tot later.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |