Helaas kan ik daar nog geen info over gevenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoi Huppelmuts,
Bedankt voor je antwoord.
Anderen, is de avatar van Huppelmuts op real-life gebaseerd?
Groetjes,
Ludo.
Oeh lallen kan ik welquote:
Nope. Allemaal computer animatedquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoi Huppelmuts,
Bedankt voor je antwoord.
Anderen, is de avatar van Huppelmuts op real-life gebaseerd?
Groetjes,
Ludo.
...maar je zou willen dat je dat wel kon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar nog geen info over geven
Het verbaast me nietsquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
...maar je zou willen dat je dat wel kon?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor nummers staan daar op? Ik kan mij daar niet echt een voorstelling van maken.
Ja echt hequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt geweldig weer...
Geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
Thuis, lekker in bed
[..]
Wait, what? Why?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope. Allemaal computer animated
Om welke beloftes gaat het dan? Want ze zijn toch behoorlijk druk bezig?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he
[..]
Geen idee![]()
Story of my life. Soos/ww maakt beloftes maar komt die niet na en dan ben ik de dupe.
Ach, de wens is de vader van de gedachte of zoiets...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope. Allemaal computer animated
Niet mijn muziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens lees en kijk ik veel over WO2, boeken, dvd's, muziek stuitte ik niet lang geleden op om er wat meer over in te lezen.
Knullig en oubollig, maar niet iets wat ik in de auto aan heb staan trouwens
Yup. Dus je kunt gewoon vrolijk doorrukkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, de wens is de vader van de gedachte of zoiets...
Ik beschouw mezelf niet voor niets als FOK!erquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Yup. Dus je kunt gewoon vrolijk doorrukken
Ik begin er spontaan van op mijn dijen te kletsenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overigens lees en kijk ik veel over WO2, boeken, dvd's, muziek stuitte ik niet lang geleden op om er wat meer over in te lezen.
Knullig en oubollig, maar niet iets wat ik in de auto aan heb staan trouwens
Ja, ik snap ook niet dat het de huidige top 40 niet haaltquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin er spontaan van op mijn dijen te kletsen
Het heet niets voor niets FOK! he?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf niet voor niets als FOK!er
Op mijn nieuwe kamer mag ik binnen niet meer roken...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb de oplossing, gewoon niet roken![]()
Ik hou wel van die jazzy 40's muziek, maar dit gaat me net te verquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat het de huidige top 40 niet haalt
Misschien een goede motivatie om te stoppenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op mijn nieuwe kamer mag ik binnen niet meer roken...
En terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wow, laat ik nou altijd gedacht hebben dat FOK! de plaats voor de zgn. silent wankers was...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het heet niets voor niets FOK! he?
RUK! is een IP-adres verderop
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vorige week zegt ze: Je kan volgende week langskomen/bellen voor een voorschot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om welke beloftes gaat het dan? Want ze zijn toch behoorlijk druk bezig?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het heet niets voor niets FOK! he?
RUK! is een IP-adres verderop
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een goede motivatie om te stoppenOf niet natuurlijk.
Ik heb daar gelukkig wel een eigen balkon...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |