Ik rij nog steeds rond in m'n Audi TT RS.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:51 schreef Desunoto het volgende:
Er kunnen te weinig auto's in een huis inderdaad. Ach ja. Even sparen.
Verder, wat een schitterend spel.Besturing is inderdaad even wennen en anders t.o.v deel 1. Het 'verhaal' is ook compleet ridicuul.
Gewoon negeren dat. Voor de rest voldoet 'ie aan de verwachtingen. Wegen zijn mooi, auto's zijn mooi, en er is genoeg te doen.
Heb nu een mooie Nissan GT-R gekocht.Kan er nog niets mee eigenlijk, behalve van die
Hier gaan nog vele uren inzitten.
Er was in het 1e topic wel sprake van zo'n club maar heb er niets meer van vernomen. Anders wel tof ja om een club te maken. Hopelijk komt er ook snel extra dlc want over een maand ben ik er wel weer klaar mee ben ik bang.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Desunoto het volgende:
Als je de kaart van het eiland bekijkt en enkel "players" selecteert dan zie je meteen waar de mensen van je vriendenlijst rondhangen. Die worden duidelijk in het groen aangegeven. Dan kan je er direct naar toe, als je de weg waarop ze rijden zelf ook ontdekt hebt.
Maar dat gaat nu allemaal nog niet zo soepel want de servers zijn aan het kloten.
En die clubs, geen idee hoe dat werkt. Misschien is het handig om een lijstje te maken van gamertags en dat één persoon dan zo'n club opricht en de rest uitnodigt. En dan zien we wel welke auto's je dan vrijspeelt en zo. Tenminste, als er animo is voor een FOK! club. Anders zoek ik wel een andere club.
Ik heb nu ook de tt in het witquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:22 schreef LeNick het volgende:
Zo heb toch ff Audi TT gekocht in het wit.. Fucking geil
Check ook ff de RUF's en Zonda's of die redelijk onbekende britse wagens die zijn ook allemaal tof.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef Repeating het volgende:
Zo. Vandaag niet veel gespeeld omdat ik naar het ABN amro toernooi ben geweest. Enkel A7 high nog afgemaakt en 1 wedstrijd van de Ibiza Cup.
Had nog wat cash liggen en kon het niet laten om een dikke rooie Mercedes SLS AMG te kopen. Bloedgeil ding. Enkel niet te controleren als je een bocht induikt en dan gas geeft. Maarja.
Morgen maar de Ibiza cup afmaken en de A5 en A4 kampioenschappen. Gelijk me oude brakken verkopen en mijn droomlijstje vervolledigen. De Ferrari 458 Italia, Astin Martin DBS, en een Audi R8. Of zal ik gewoon 1 goeie auto kopen: De Bugatti?
Ik ook! En het liefste doe ik heel lang met een bepaalde wagen maar dat kan hier dus niet vanwege die strenge klasse.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
ik rij t liefst in haalbare bakken. Dat heb ik ook met andere racegames als GT5 en Forza. Ik rij veel liever in bv een Golfje dan in een Pagani of Bugatti
Laat maar weten als het beter werkt!quote:
Gamedumper. Op de releasedag in huis volgens hen, no wayquote:
Ik zou de deadzone juist (bijna) helemaal naar links verschuiven, tenzij je een extreem brakke controller hebt. De deadzone is juist voor mensen waarbij de pookjes niet meer in het midden blijven staan. Speed factor zou ik nog wat naar links zetten, dat werkt wel lekker. Dan reageert de auto met hoge snelheden veel minder agressief op de kleinste correctie.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:12 schreef Desunoto het volgende:
"Haalbare bakken" in TDU2... tja, dan heb je er een handvol geloof ik. Daarna wordt het al prijzig.
Trouwens, iemand al gespeeld met de volgende settings:
[ afbeelding ]
Veel berichten op andere fora hebben veel settings naar rechts staan (behalve steering sensivity) voor controller users. Dit is een voorbeeld, niet van mij. Het zou alles beter bestuurbaar moeten maken. Ik moet het zelf nog proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |