quote:en terecht
Op zondag 09 juni 2002 23:49 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Ik word vaak genoeg wakker van Trance....nou ik zal ze krijge
quote:ow????? wat is daar anders aan?
Op maandag 10 juni 2002 10:34 schreef Seborik het volgende:
Van de Rock in Rio DVD komt ook een limited edition uit. (of is al uit)
quote:Oh shit, ik las verkeerd, ze noemen de gewone dvd limited ofzo?
Op maandag 10 juni 2002 10:35 schreef Tokus het volgende:[..]
ow????? wat is daar anders aan?
quote:http://www.ironmaiden.com/ironmaiden/news/news_DVD.asp
Contained on the Bonus disc is over an hour of in depth interviews with band members about the show and their experience as one of the world's biggest live acts during their 25 year career. An exclusive photo diary narrated by long time official photographer Ross Halfin, animated menus and other hidden extras complete the bonus disc. The Limited Edition double DVD is available in unique 'sensaround' packaging. For those who still haven't got access to DVD players there will also be a double VHS version available in some countries, also available through Sanctuary Visual Entertainment.
availability: Out now. Waiting for delivery of stock
oh, nu wel on-topic lullen hier he, anders wordt je post gewist door de nieuwe policy
quote:je had gelijk
Op maandag 10 juni 2002 10:34 schreef Seborik het volgende:
Van de Rock in Rio DVD komt ook een limited edition uit. (of is al uit)
"This 2 DVD set is released as a special limited edition 'sensaround' box "
maar wat dat nou inhoudt, geen idee...
Valt me trouwens op dat RTL5 de The Omen trilogy deze maand weer uitzend. Precies een jaar geleden deden ze dat ook. Ik bekeek ze als voorproefje op de nieuwe Iced Earth
quote:dat was toch al bekend?
Op maandag 10 juni 2002 14:55 schreef Kipman het volgende:
Jon Schaffer gaat in de zomer werken aan nieuwe materiaal voor Iced Earth en Demons & Wizards.
quote:Ah beter, dan neem ik ze weer allemaal op.
Op maandag 10 juni 2002 14:10 schreef Kipman het volgende:
Seborik, die nieuwe Manowar is wel cool. Maar er staat een beetje te weinig metal op.Valt me trouwens op dat RTL5 de The Omen trilogy deze maand weer uitzend. Precies een jaar geleden deden ze dat ook. Ik bekeek ze als voorproefje op de nieuwe Iced Earth
Maar hoe bedoel je weinig metal, is het vooral rock?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 10-06-2002 16:53]
quote:Ontopic? Het is hier altijd ontopic, dit is metalheads.
Op maandag 10 juni 2002 13:10 schreef Tokus het volgende:
Rage is wel tof ja. maar die komen ook op Graspoop
oh, nu wel on-topic lullen hier he, anders wordt je post gewist door de nieuwe policy
quote:Heb een paar nummers geluisterd, maar ik mis een beetje het vurige in de muziek.
Op maandag 10 juni 2002 13:22 schreef Diverse_Reality het volgende:
Bij Skid Row denk ik altijd meteen aan Kryst The Conqueror, van the Misfits en enkele artiesten van SR.
quote:Dat eerste lijkt me ook niet slecht hoor
Op maandag 10 juni 2002 14:55 schreef Kipman het volgende:
Jon Schaffer gaat in de zomer werken aan nieuwe materiaal voor Iced Earth en Demons & Wizards. Vooral naar dat laatste kijk ik erg uit.
quote:Heeft ze gezien ja, maar weet nie of mn huissie doorgaat, dus denk dat ik heel lang moet wachten voordat ik die gozer in mn huissie heb....
Op maandag 10 juni 2002 08:25 schreef Downer het volgende:benieuwd is of Evil dat heeft gezien zo 's ochtends vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |