Nijnah, voel je je al weer wat beter?quote:
daar ben ik mee gestoptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
Mag nu weer iemands pc fixen.
Ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een mislukte huisvrouw
Ik moet het eigenlijk wel vaker doen, maar heb er de puf niet voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik 2 keer, 2 katten en een labrador
quote:
Kom je bij mij wonen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
3 katten en 2 kinderen ik stofzuig om de dag
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
3 katten en 2 kinderen ik stofzuig om de dag
Hey Solquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
uhm nee kom jij maar bij mij wonenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik moet het eigenlijk wel vaker doen, maar heb er de puf niet voorEn ik ben echt geen poetser
[..]
[..]
Kom je bij mij wonen?
HoiHoi! En of het hier gezellig isquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Zeeland het volgende:
Hoi![]()
Mijn naam is Zeeland, ik woon in Zeeland en kom hier even kijken of het gezellig is.
Nog verder om naar Marijke te gaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm nee kom jij maar bij mij wonen
Hoi Zeelandquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Zeeland het volgende:
Hoi![]()
Mijn naam is Zeeland, ik woon in Zeeland en kom hier even kijken of het gezellig is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
Hoi Zeelandquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Zeeland het volgende:
Hoi![]()
Dat willik welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhm nee kom jij maar bij mij wonen
Ik ben een erg slechte huisvrouwquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik moet het eigenlijk wel vaker doen, maar heb er de puf niet voorEn ik ben echt geen poetser
[..]
[..]
Kom je bij mij wonen?
hoiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Zeeland het volgende:
Hoi![]()
Heyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Zeeland het volgende:
Hoi![]()
Hey Solquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:26 schreef Solique het volgende:
Zo, eten weg gewerkt.
Hey Zeelandquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef Zeeland het volgende:
Hoi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |